Moi,
tilasin ulkomailta lisäravinteita. Lääkelistalta näitä ei ollut, mutta mucuna-pavut jäivät tulliin. Liekö tuosta tulossa joku lääkerikostuomio. lääkärin ammatti on aina ollut unelmana, mutta nyt pelottaa että huolivatko edes lääkikseen tai voiko toimia lääkärin ammatissa, jos menneisyydessä on lääkerikosmerkintä? pelottaa...
Lisäravinne tulliin - lääkerikos?
2
680
Vastaukset
- eibarbarossaa
Eduskunnan enemmistö äänestäjäkannattajineen hyökkäilee pikku barbarossasuunnitelmilla venäjäseuralaisten kimppuun. Ei sellainen YKn periaatteista vähät välittävä porukka ole sopiva mitään lakeja säätämään.
Lisäravinteissa saa olla tarkkana, ettei niitä ota liikaa. Myös tilaukset ulkomailta ovat riskaabeleja. - Olet_rikollinennn
Miksi ihmeessä USAsta tilaat, kun Hollannista voit tilata ilman riskiä Tulliin joutumisesta? Tulee EU-alueelta.
https://www.lifeextensioneurope.com/
Mitä vain tuosta kaupasta tilaatkin, saat ensimmäiseen tilaukseen ILMAISEN POSTITUKSEN Hollanista Suomeen alennuskoodilla 60130904
Lähetys ei jää tulliin, vaikka tilaisit enemmän kerralla, koska EU-maasta Hollannista lähettävät ja ovat kaikista tuotteista tarkistaneet, että saa myydä myös Suomessa.
Siten ko. kaupan valikoima on hieman suppeampi, kuin mitä tässä Jenkki-kaupassa, toisaalta voi olla myös tuotteita, joita iherb ei ole muistanut ottaa valikoimaan:
https://fi.iherb.com/c/life-extension?rcode=mop737
iherb on siis USAssa toimiva kauppa ja lähettävät USAsta, vaikka tuon nettisivun osoite viittaakin Suomeen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558