Ihmisen Pojan ennusmerkki

Sen ovat nähneet merimiehet Karibialla pari kuukautta sitten. Taivaalle tuli myös teksti; Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt. Kuulkaa häntä.

Se on nähty Etelä -Kiinassakin, siellä taivaalle ilmestyi seuraava teksti: "Minä tulen pian".

Nämä alueet ovat myös herätysten painopisteitä.

25

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sillä niin kuin salama leimahtaa idässä ja valaisee taivaan länteen asti, niin on oleva Ihmisen Pojan tulo." (Matt. 24:27)

      Ilmestyskirjan 1:7 sanotaan, "- Katso, hän tulee pilvissä! Kaikki ihmiset näkevät hänet... "

      "Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessaja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina." (1 Tess. 4:16)

      Valaisiko se koko Taivaan?

      Hölynpölyä, Hän ei merkkejä laittele Taivaalle, vaan tulee niin, että se on kaikkien nähtävillä.

      Sen jälkeen ei netissä kirjoitella, on muuta touhua.

      • Eikö_sinua

        epäuskoista Kesiä ollenkaan pelota tuo päivä?


      • Eikö_sinua kirjoitti:

        epäuskoista Kesiä ollenkaan pelota tuo päivä?

        Ei. Miksi pelottaisi.
        Juuri se aikaistamiseksi teen lähetytyötä, että tekin kääntyisitte Jeesuksen seuraamiseen.


      • sensinäosaat
        Kesitas kirjoitti:

        Ei. Miksi pelottaisi.
        Juuri se aikaistamiseksi teen lähetytyötä, että tekin kääntyisitte Jeesuksen seuraamiseen.

        Mitä on lähetytyö? Tarkoitatko, että joku lähentyisi paholaiseen?


      • 2786
        Eikö_sinua kirjoitti:

        epäuskoista Kesiä ollenkaan pelota tuo päivä?

        Kyllä pitäisi, Habakuk sai näyn noiden aikojen tapahtumista ja hänen polviinsa tuli vesi, niin loukkua ne löivät, runomuodossa hän kirjoitti muistaakseni 3. luvussa.


      • 2786 kirjoitti:

        Kyllä pitäisi, Habakuk sai näyn noiden aikojen tapahtumista ja hänen polviinsa tuli vesi, niin loukkua ne löivät, runomuodossa hän kirjoitti muistaakseni 3. luvussa.

        Minkä näyn, muistaaksesi?
        Hab;han ei puhunut mitään Jeesuksen tulemisesta.


      • Mutta_eihän
        Kesitas kirjoitti:

        Ei. Miksi pelottaisi.
        Juuri se aikaistamiseksi teen lähetytyötä, että tekin kääntyisitte Jeesuksen seuraamiseen.

        epäuskoisilla ole asiaa Kristuksen oikealle puolelle. Jumala ei lue Sinulle ansioksi lähetystyöponnistelujasi. Sinun pitäisi mennä pikimmiten Jumalan sanan kuuloon Kempeleen rauhanyhdistykselle ja kiirehtiä siellä parannuksen askelille niin Ssinullekin olisi hyvöä iankaikkisuusosa tarjolla. Useimmat ihmiset eivät tartu tähän mahdollisuuteen, vaan suistuvat helvettiin, jossa on iankaikkinen katumus, mutta sinulla nyt Oulun seudulla asuvana on aivan helppo löytää sovituksen sana kun niillä alkueilla melkein joka toisessa töllissä on Junmalan lapsia.


      • 2786

        Habakukhan kuului Herran Päivän profeettoihin, Jumala herätti heidät varoittamaan, kun Samarian ja Juudan lopun päivä oli koittamassa, ihmisiä heräteltiin. Eikö heitä ollut 12. No suurin Herran Päivä on nyt edessä.


      • Mutta_eihän kirjoitti:

        epäuskoisilla ole asiaa Kristuksen oikealle puolelle. Jumala ei lue Sinulle ansioksi lähetystyöponnistelujasi. Sinun pitäisi mennä pikimmiten Jumalan sanan kuuloon Kempeleen rauhanyhdistykselle ja kiirehtiä siellä parannuksen askelille niin Ssinullekin olisi hyvöä iankaikkisuusosa tarjolla. Useimmat ihmiset eivät tartu tähän mahdollisuuteen, vaan suistuvat helvettiin, jossa on iankaikkinen katumus, mutta sinulla nyt Oulun seudulla asuvana on aivan helppo löytää sovituksen sana kun niillä alkueilla melkein joka toisessa töllissä on Junmalan lapsia.

        Miksi minä menisin Kempeleen RY;lle. Hehän eivät uskalla ottaa minua edes miesten piiriin? Pelottaa kuulemma.

        Mihin minulla on epäusko?

        Missä Raamatussa sanotaan, että helvetissä on ikuinen katumus?


      • 2786 kirjoitti:

        Habakukhan kuului Herran Päivän profeettoihin, Jumala herätti heidät varoittamaan, kun Samarian ja Juudan lopun päivä oli koittamassa, ihmisiä heräteltiin. Eikö heitä ollut 12. No suurin Herran Päivä on nyt edessä.

        On tietenkin edessä, mutta silloin Herra oli Jumala, Elohiim.


      • kempeleestä
        Kesitas kirjoitti:

        Miksi minä menisin Kempeleen RY;lle. Hehän eivät uskalla ottaa minua edes miesten piiriin? Pelottaa kuulemma.

        Mihin minulla on epäusko?

        Missä Raamatussa sanotaan, että helvetissä on ikuinen katumus?

        Kukapa sitä paholaisen kanssa haluaa visiteerata.


      • kempeleestä kirjoitti:

        Kukapa sitä paholaisen kanssa haluaa visiteerata.

        Ei Elohiim ole diapolos? Vai onko?


      • kempeleestä
        Kesitas kirjoitti:

        Ei Elohiim ole diapolos? Vai onko?

        Eihän ollut kysymys diapoloksesta vaan vajaakirkon saatanasta.


      • kempeleestä kirjoitti:

        Eihän ollut kysymys diapoloksesta vaan vajaakirkon saatanasta.

        Sitten diapolos jää Sinulle????


      • Vl-rules
        kempeleestä kirjoitti:

        Eihän ollut kysymys diapoloksesta vaan vajaakirkon saatanasta.

        Mikä o vaajakirkko? Onko se SRK;n joku alalahko?


      • orlänge
        2786 kirjoitti:

        Habakukhan kuului Herran Päivän profeettoihin, Jumala herätti heidät varoittamaan, kun Samarian ja Juudan lopun päivä oli koittamassa, ihmisiä heräteltiin. Eikö heitä ollut 12. No suurin Herran Päivä on nyt edessä.

        Kumpi on parempaa habankuk vai hapansilakka? Kyselee svedujeeveli.


      • ei.turhia.sanoja

        Kun näköjään Habakukin laulu on niin tuntematon täällä, niin olkaa hyvä tässä se on:
        HABAKUK 3
        "1. Profeetta Habakukin rukous; virren tapaan.

        2. Herra, minä olen kuullut sinulta sanoman, ja olen peljästynyt. Herra, herätä eloon tekosi jo kesken vuotten, tee se jo kesken vuotten tiettäväksi. Muista vihassasi laupeutta.
        3. Jumala tulee Teemanista, Pyhä Paaranin vuorelta. Sela. Hänen valtasuuruutensa peittää taivaat, hänen ylistystänsä on maa täynnä.
        4. Hänen hohteensa on kuin aurinko, hänestä käyvät säteet joka taholle; se on hänen voimansa verho.
        5. Hänen edellänsä käy rutto ja polttotauti tulee hänen jäljessänsä.
        6. Hän seisahtuu ja mittaa maan, hän katsahtaa ja saa kansat vapisemaan. Ikivuoret särkyvät, ikuiset kukkulat vaipuvat, hänen polkunsa ovat iankaikkiset.
        7. Vaivan alaisina minä näen Kuusanin majat, Midianin maan telttavaatteet vapisevat.
        8. Virtoihinko Herra on vihastunut? Kohtaako sinun vihasi virtoja, merta sinun kiivastuksesi, koska ajat hevosillasi, pelastuksesi vaunuilla?
        9. Paljas, paljastettu on sinun jousesi: valat, vitsat, sana. Sela. Virroilla sinä halkaiset maan.
        10. Vuoret näkevät sinut ja järkkyvät, rankkasade purkaa vettä, syvyys antaa äänensä, kohottaa kätensä korkealle.
        11. Aurinko ja kuu astuvat majaansa sinun kiitävien nuoltesi valossa, sinun keihääsi salaman hohteessa.
        12. Kiivastuksessa sinä astut maata, puit kansoja vihassa.
        13. Sinä olet lähtenyt auttamaan kansaasi, auttamaan voideltuasi. Sinä murskaat pään jumalattoman huoneesta, paljastat perustukset kaulan tasalle. Sela.
        14. Sinä lävistät heidän omilla keihäillään pään heidän johtajiltansa, jotka hyökkäävät hajottamaan minua - se on heidän ilonsa - aivan kuin pääsisivät syömään kurjaa salassa.
        15. Sinä ajat hevosillasi merta, paljojen vetten kuohua.
        16. Minä kuulin tämän, ja minun ruumiini vapisee, minun huuleni värisevät huudosta, mätä menee minun luihini, minä seison paikallani ja tutisen, kun minun täytyy hiljaa odottaa ahdistuksen päivää, jolloin kansan kimppuun käy hyökkääjä.
        17. Sillä ei viikunapuu kukoista, eikä viiniköynnöksissä ole rypäleitä; öljypuun sato pettää, eivätkä pellot tuota syötävää. Lampaat ovat kadonneet tarhasta, eikä ole karjaa vajoissa.
        18. Mutta minä riemuitsen Herrassa, iloitsen autuuteni Jumalassa.
        19. Herra, Herra on minun voimani. Hän tekee minun jalkani nopsiksi niinkuin peurat ja antaa minun käydä kukkuloillani. Veisuunjohtajalle; minun kielisoittimillani. "


      • Se on helpompi tuntea, jos se selitetään, ja koioidaan Raamatusta, Sela

        "1. Profeetta Habakukin rukous; virren tapaan. ** Tässä on ohje laulaa virren tapaan, sehän on rukous. Laulun tempo on hitaampi, mitä ylistyslaulussa, ei samaa mitä temppelimusiikki, joka on taustamusiikkia, vaan samantapaista mitä yhteislaulu, joka ei ole Siionin virsien tapaista kärsimystä, vaan tuo toivoa. Enemmän duuri, kun mollivoittoinen, melakoollinen.

        2. Herra, minä olen kuullut sinulta sanoman, ja olen peljästynyt. Herra, herätä eloon tekosi jo kesken vuotten, tee se jo kesken vuotten tiettäväksi. Muista vihassasi laupeutta.
        3. Jumala tulee Teemanista, Pyhä Paaranin vuorelta. Sela ( Sela on tauko ja välisoitto).
        Tämä osa on intro, jolla kuvataan konteksti.

        Hänen valtasuuruutensa peittää taivaat, hänen ylistystänsä on maa täynnä.
        4. Hänen hohteensa on kuin aurinko, hänestä käyvät säteet joka taholle; se on hänen voimansa verho.
        5. Hänen edellänsä käy rutto ja polttotauti tulee hänen jäljessänsä.
        6. Hän seisahtuu ja mittaa maan, hän katsahtaa ja saa kansat vapisemaan. Ikivuoret särkyvät, ikuiset kukkulat vaipuvat, hänen polkunsa ovat iankaikkiset.
        7. Vaivan alaisina minä näen Kuusanin majat, Midianin maan telttavaatteet vapisevat.
        8. Virtoihinko Herra on vihastunut? Kohtaako sinun vihasi virtoja, merta sinun kiivastuksesi, koska ajat hevosillasi, pelastuksesi vaunuilla?
        9. Paljas, paljastettu on sinun jousesi: valat, vitsat, sana. Sela.
        .** Tämä osa on sitä, mitä Jumala voi tehdä.

        Virroilla sinä halkaiset maan.
        10. Vuoret näkevät sinut ja järkkyvät, rankkasade purkaa vettä, syvyys antaa äänensä, kohottaa kätensä korkealle
        11. Aurinko ja kuu astuvat majaansa sinun kiitävien nuoltesi valossa, sinun keihääsi salaman hohteessa.
        12. Kiivastuksessa sinä astut maata, puit kansoja vihassa.
        13. Sinä olet lähtenyt auttamaan kansaasi, auttamaan voideltuasi. Sinä murskaat pään jumalattoman huoneesta, paljastat perustukset kaulan tasalle. Sela.
        >> Tässä mitä Hän tekee***

        14. Sinä lävistät heidän omilla keihäillään pään heidän johtajiltansa, jotka hyökkäävät hajottamaan minua - se on heidän ilonsa - aivan kuin pääsisivät syömään kurjaa salassa.
        15. Sinä ajat hevosillasi merta, paljojen vetten kuohua.
        16. Minä kuulin tämän, ja minun ruumiini vapisee, minun huuleni värisevät huudosta, mätä menee minun luihini, minä seison paikallani ja tutisen, kun minun täytyy hiljaa odottaa ahdistuksen päivää, jolloin kansan kimppuun käy hyökkääjä.
        17. Sillä ei viikunapuu kukoista, eikä viiniköynnöksissä ole rypäleitä; öljypuun sato pettää, eivätkä pellot tuota syötävää. Lampaat ovat kadonneet tarhasta, eikä ole karjaa vajoissa.
        18. Mutta minä riemuitsen Herrassa, iloitsen autuuteni Jumalassa.
        19. Herra, Herra on minun voimani. Hän tekee minun jalkani nopsiksi niinkuin peurat ja antaa minun käydä kukkuloillani.
        >>> Viimeisessä osiossa lauletaan, miten se vaikuttaa maahan.

        Veisuunjohtajalle; minun kielisoittimillani. "
        >> Tässä määritellään soittimet, kanteleen tapaiset, harppu yms, mutta ei harmooni.


    • Oisko se tämä Raamatun kohta?

      Luuk. 21:11 ja tulee suuria maanjäristyksiä, tulee ruttoa ja nälänhätää monin paikoin, ja taivaalla on oleva peljättäviä näkyjä ja suuria merkkejä.

      • 8865

        Tuo jae viittaa varmaankin ennakoiviin tapahtumiin, joista tulisi ymmärtää, että ratkaiseva päivä on lähestymässä nopeasti, ydinase ja ydinenergia ja siihen liittyvät pelot ja merkit luettaneen niiden joukkoon. Katsotaan kehitystä. Kun kukaan ei ymmärrä, mitä seuraamuksia näistä on ja miten niiden jätteiden kanssa käy. Yhtenä harmaana päivänä voi sataa Kempeleelläkin sinistä lunta. Ja satelliitit putoilevat.


      • cuckooo

        Ja joutsenet... missä hyönteissyöjälinnut, no kun ei ole hyönteisiä.


      • On.


      • 8865 kirjoitti:

        Tuo jae viittaa varmaankin ennakoiviin tapahtumiin, joista tulisi ymmärtää, että ratkaiseva päivä on lähestymässä nopeasti, ydinase ja ydinenergia ja siihen liittyvät pelot ja merkit luettaneen niiden joukkoon. Katsotaan kehitystä. Kun kukaan ei ymmärrä, mitä seuraamuksia näistä on ja miten niiden jätteiden kanssa käy. Yhtenä harmaana päivänä voi sataa Kempeleelläkin sinistä lunta. Ja satelliitit putoilevat.

        Miksi juuri Kempeleeseen, täällähän Rauhan yhdistyksiä ja Tahkoloita.
        Sipiläkin on käytännössä täältä?


    • Ihmisen Pojan ennusmerkki nähtiin viime huhtikuussa Suomessakin. Siitä on tiettävästi otettu kuvakin Ylistarossa Etelä-Pohjanmaalla.

      • Mutta silloin, kun jeesus tulee, sen näkee KAIKKI, yhtä aikaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe