Aiotko sinä nyt

kannattaakoodottaa

Tehdä tämän jutun eteen jotain vaiko et? Koska kyllä sinä sen asian ttiedät että jos jotain on tapahtuakseen on aloitteen tultava sinulta!!!!

46

532

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluaisintietää

Voin kyllä tehdä, mutta tarkentaisitko, miksi aloitteen pitää tulla minulta?

• kannattaakoodottaa

Koska minulle on jäänyt "traumoja" aiemmista "aloitteistani" ja olen muutoinkin ujompi ihminen kuin sinä, luulisin ainakin näin olevan..

• Kysynvain
        kannattaakoodottaa kirjoitti:

Koska minulle on jäänyt "traumoja" aiemmista "aloitteistani" ja olen muutoinkin ujompi ihminen kuin sinä, luulisin ainakin näin olevan..

Millaisia aloitteita olet tehnyt ja miksi niistä on jäänyt traumoja?

• Kollegalle-

Ei kannata odottaa.

• Villejawalle

Mennääx heti nai-misiin?

• selvästikin_joku

Kuka kollega sua häiritsee?

• kollegalle2

Joku raja on minunkin tyhmyydellä.

• erikoispikana

Ihmisen pitäisi kai haluta ensin jotain? Moni hyvä asia alkaa niin: Itse olen mietiskelevää tyyppiä, tiedätkö, toisinaan oikein plumpsahdan ajatuksiini. Bronkiitti on myös vaivannut viime aikoina. On vähän veto pois ja jarrutkin laahaa. Laitan kahvin tippumaan...

• kukamikäjaken

Mutta keneltä? Olis ihan kiva tietää kenen odotat jotain aloitetta tekevän.

• Nainensivusta

Odotan V-mieheltä aloitetta

• huomasittekai

Aloitus menee T:lle

• huonosti_viestitty

No ei sitä kyllä tuosta huomannut. Ja kelle T:lle, miehelle vai naiselle?

• kauaaenenääodottele

T-miehelle.

• huomasittekai
        huonosti_viestitty kirjoitti:

No ei sitä kyllä tuosta huomannut. Ja kelle T:lle, miehelle vai naiselle?

Miehelle menee. Pakkomielteisesti on toivonut T:ltä aloitetta jo pitkään.

• Tmiettii

Mikset sie tehe aloitetta?

• kauanenenääodottele

Vastasin jos ensimmäiselle kommentoijalle miksi en.

• Tvain

Sitten mutinat sikseen ja aloitetta tekeen heti.

• pelkkiämiinuksia

Minä en odota keneltäkään aloitetta, yhä on liikaa ihmisiä esittävinään milloin ketäkin. Ei ole minkäänlaista jaksamista ruveta tutustumaan yhteenkään tuntemattomaan ihmiseen niin kauan kuin se jatkuu. Koko ajan näkyy se suunnitelman huonous ja väärin suunnittelu alun alkaen. Se ei ole oikea tapa saada mitään aikaan.

• Kannattaaodottaa

Hitaasti hyvää tulee rakas mies <3

• T_kertoo

että voi helvetin helvetti tommosia.. wääwää alotteen on tultava sulta tyyppejä. Oothan sä T tai joku ihan mikä kuka vaan mutta kun mää en voi vaan sun on pakko tehdä aloite. Saatanan vätykset ja prinsessat.

• tomppasalami

kelle teelle? heitä etunimi ni tomppa vastaa

• Niijuttihin

Nyt tanot onko te te pohjanmaan T titten ketä tarkoitat? Kun en ole pohjanmaalta vaan hetatta!

• apvastaaapi

Ei ole Hesasta tämä Tee

• VieläTeeLisää

No mistä se sitten on??

• Tittenolet

ilman teetä. Kaikki muut tontut on Lapitta.

• alkaajotuntuasiltä

Varmaankin Torvenkylältä :DD

• muteiihanlapittakuitenka
        Tittenolet kirjoitti:

ilman teetä. Kaikki muut tontut on Lapitta.

Kyllä mä tiiän yhen älyttömän kivan tyypin (tontun) tuolta pohjoisemmastakin ja häntäkin myöskin hieman kaipailen ja senkin vuoksi tässä hieman hoppuilen tämän asian kanssa. Hänkin alkaa Teellä ;) Mutta ehkä meistä hänen kanssaan voisi tulla ainakin hyviä ystäviä jos ei muuta (tämän yhden jutun lisäksi) :)

• Lapintontut

tanoti et lapin alapuolella on joku kainuu mittä on muuttanut ykti tonttu heltinkiin. Kuulemma pitelee yhteyktiä joulupukinrekeen ja pikkutonttuihin.

• Jouulupukkii

lahjoitti männäviikollakin uuden jaktonin Jakckton 5 yhtyeelle, te pikku-Randy tiellä joy löytät. Te oli kai kuollu auto-onnettomuudetta, mut nyt te on hengittä.

• Mielelläänolen
        muteiihanlapittakuitenka kirjoitti:

Kyllä mä tiiän yhen älyttömän kivan tyypin (tontun) tuolta pohjoisemmastakin ja häntäkin myöskin hieman kaipailen ja senkin vuoksi tässä hieman hoppuilen tämän asian kanssa. Hänkin alkaa Teellä ;) Mutta ehkä meistä hänen kanssaan voisi tulla ainakin hyviä ystäviä jos ei muuta (tämän yhden jutun lisäksi) :)

yttäväti. Ookko nä ne orgatmi-tyttö täällä? Mä näin unen mittä tavattiin, mulla oli heijari etettä. Te tano ettei vielä. Mä oon kauhee unittani kyl. Oon jo oppinu hallittee panetutta.

• Jokuvanha
        Mielelläänolen kirjoitti:

yttäväti. Ookko nä ne orgatmi-tyttö täällä? Mä näin unen mittä tavattiin, mulla oli heijari etettä. Te tano ettei vielä. Mä oon kauhee unittani kyl. Oon jo oppinu hallittee panetutta.

ukko mikä on elefanttiukko vei ten emännän mukanaan jonnekkin. Tit te vitun ukkeli hyppii paikatta toiteen ja yritän löytää titä tyttöä joka puolelta. On tää nyt taatanan taatana...

• vaankeskipohjanmaalle
        Lapintontut kirjoitti:

tanoti et lapin alapuolella on joku kainuu mittä on muuttanut ykti tonttu heltinkiin. Kuulemma pitelee yhteyktiä joulupukinrekeen ja pikkutonttuihin.

Ei hän kyllä mihinkään Helsinkiin ole muuttanut.

• aloitTeentekijä

Mä olen hyvä Tekeen Torpattuja aloiTTeeeeeeeita

• HerraLiptonTee

Aion Tehdä kanssasi lapsen ja sitten menemme naimisiin ja elämme onnellisina elämämme loppuun saakka... täysin rahattomina, veloissa ja ränsistyneessä talossa levottomassa lähiössä... kiTtaan kaljaa päivät pitkät ja raavin persettäni mutta sinähän sanoot rakastavasi minnuu myös vastoinkäymisissä.. joten lähdetäänkö juhlistamaan lähiöpubiin rakkauttamme ? Kosin sinua terassilla juoppojen hurratessa hallelujaa <3

• LiptonKäy

Miksei, jos se olet sinä... Hallelujaa :)

• nykymeno

Ei voi tehdä aloitetta, väärä veikkaus johtaa inkvisitioon.
      #metoo

• naurattaatuo

Kärsimättömät rinsessat osaavat anonyymisti vaatia kuuta taivaalta...

• Osaatkovastata

Kuinka paljon on elämässään kukakin kärsinyt?

• ystäviämeollaan

Tuota eikö me sovittu että ollaan kavereita? Kuinka saatavilla sinulle pitäisi olla että olisit tyytyväinen? Kaikkea kun ei voi saada omantahdon mukaan. Sinähän tätä sirkusta vedät. Mikä olisi siis jutun syy mikä pitää tehdä? Jotta olisit tyytyväinen? En katso että olisin vältellä tai mitenkään ollut edes vastaamatta sulle. Onko tämä taas sitä mielevaihtuvuutta josta et saa tarpeeksi? Vai mikä nyt on vialla? Vai pitää minun taas jotain hoitaa ja mitä se on tällä kertaa?

• Eikuuluniinkäänmuille

Eikös tällaiset asiat jutella henkilökohtaisesti ihmisen itsensä kanssa?

Itse tykkään keskustella kahta ihmistä koskevat asiat kasvoikkain tai viesteillä hänen kanssaan ketä asia myöskin koskettaa.

• apvastaaaa

Hänen kanssaan tuo on aika vaikeata!!!

• Huohuoh

On varmasti jos ei yritä edes

• Enenenenenen

En.

• Ällöäporukkaaootte

Hyi helvetti, minkälaista porukkaa täällä parveilee. Yhden viestiketjun lukeminen riittää vuodeksi.

• Tosiooooon

Ai tän vai ? ;D

• Ohionorjuusjeeee

Olen jo monet kerrat sanomut että AJA OHI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe