Tietääkö joku, mikä voi olla vikana kun katsomo ei toimi, mainokset näkyy. Android tabletista siirrän telkkariin, areena ja youtube toimii. Jos käynnistän castauksen ensin ja sitten ohjelman niin lataa 4 mainosta ja näyttää ne sitten vaan latauskuvake pyörii. Jos taas käynnistän castauksen mainosten jälkeen niin lataa mainokset uudelleen ja mainosten katselun jälkeen taas latauskuvake vaan pyöriin. Tabletissa normaalisti katsomo toimii.
Chromecast käyttö
8
15305
Vastaukset
- Mainoksetonpääasia
Ruutu palvelussa näyttää olevan samaa ongelmaa, mainokset vaan näkyy.
https://murobbs.muropaketti.com/threads/ruutu-fi-chromecast-ei-toimi.1350136/
Ei ratkaistu tuotakaan.- Streamaaja
Joskus tabletin uudelleenkäynnistys auttaa.
- Anonyymi
Vika on Chromecastissa, jota ei ole alunperinkään tehty toimimaan.
Tällaisia vimpaimia on markkinoilla asiakkaiden sumuttamiseksi liuta.
Jättäkää hyvä ihmiset ostamatta tällaisten yritelmien tuotteet.
Googlen "insinööreille" on ollut tärkeämpää seurata sinun toimintaasi, kuin jakaa näyttöä,
joka on perin yksinkertaista tekniikkaa. Tekoälykään ei tule korvaamaan näiden "insinöörien" älyn vähtyyttä. - Anonyymi
7 vaihtoehtoa;
-päivittämätön sovellus
-päivittämätön google home
-päivittämätön chromecast
-päivittämättömät sovellus & google home
-päivittämättömät sovellus & chromecast
-päivittämättömät google home & chromecast
-päivittämättömät sovellus, google home & chromecast
Ja jos haluat kunnolla päivittää, kirjaudu ulos ensin ja poista sovellus/google home, asenna uudelleen, käynnistä tabletti uudelleen. Ainakin Ruudussa sanoivat joskus että niin pitää tehdä, kun laitoin vain päivitä, & käynnistin uudelleen & silti ei toiminut.- Anonyymi
Tarkennusta vielä; Luin vielä tarkemmin mitä kysyit niin miksi pelkkä katsomo(siis nykyajan MTV) ei toimi. Se johtuu siitä että pelkkä katsomo on päivittämätön.
Google home & chromecast toimii Google Cast SDK:lla, kts. wikipedia. Ja jos chromecast/google home/kummatkin on päivittämättömiä sillon ei toimi mikään sovellus, eli vika ei oo niissä koska muut ohjelmat toimii. - Anonyymi
Tai siis voihan sovellus olla kotvankin aikaa toimiva vaikka päivitys on jo vanha, niin periaatteessa myös google home/chromecast/kummatkin voi toimia jonkun aikaa vanhalla päivitykselläkin.
- Anonyymi
Koko Chromecast on yksi vitsi. Jos saat sen kautta jotain pyörimään, niin älä helvetissä edes kuvittele mitään vessataukoja, koska pausettaminen ja varsinkin ohjelman jatkaminen siitä mihin jäit on täysin absurdeissa käsissä. Itse ostin smart-tv:n ja heitin Chromecastin ikkunasta ulos (toivottavasti joku ääliö sen löyti), eikä enää mitään ongelmia. Kaikki suoratoistopalvelut toimivat suoraan tv:ssä kuin junan vessa, ilman mitään vitun chromepaskeita.
- Anonyymi
Minä taas en saa cromecastia toimimaan Androidilla, Lumialla (käyttiksenä W10) toimii kyllä, mut se on muuten niin paska puhelin ettei sitä viittis käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483