Olen läski

Vessa

Siis omasta mielestäni olen aivan liian läski ikäisekseni. Oon 11 vuotta ja mä painan 60 kiloo. Olen 162 cm. Oon kokeillut kaikkee. Oon ollu herkkulakossa, laihiksella, ja oon juossut ja Urheillu. Mutta silti sieltä peilistä tuijottaa sama ruma, läski tyttö. Harrastan ratsastusta ja välillä juoksen ja harrastan keppihevosia (jossa saa tosi paljon liikuntaa!!) antakaa palautetta ja vinkkejä, ja kertokaa ihmeessä jos ootte samassa tilanteessa

8

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hpv27

Painoindeksisi on 23 eli aikuisten painotaulukolla olisit juuri normaalipainon keskivaiheilla.

Tuossa iässä ei saa laihduttaa ja varsinkin tytöille alipaino tuossa iässä on tuhoisaa koska hormonitoiminta menee sekaisin.

Tämmöistä voisit tiirailla vanhempiesi kanssa:
      https://www.kasvuseula.fi/

• Jokuläski

Itekki tunnen olevani kauheen läski, oon 14v ja painan kans 60kiloo. Pituutta löytyy 169cm. Myös harrastan keppihevosia ja ratsastusta.

• hpv27

Sun painoindeksi on 21 eli aikuisten skaalalla aika matala.

Anoreksia on yleisin tyttöjen kuolinsyy Suomessa. Kannattaa siis suhtautua varauksella laihduttamiseen ja laihuutta ihannoivaan kulttuuriin. Lihavuuskin on pahasta.

• Illomypa

Ite oon 16 painan 90 kiloo ja oon 179cm pitkä.

• Lehtinen02

Illomypa, saako sinua mistään tavoitetta?

• Anonyymi

oon tyttö 11v painoo 40kg ja pituutta 150cm mutta hirveet vatsamakkarat

• Anonyymi

no laihduta sitten niin voit olla tyytyväinen itseesi

• Anonyymi

Mä painan neljä kiloa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      170
      12945
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4810
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2798
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      121
      1969
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      112
      1715
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      366
      1638
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1481
    Aihe