Olen läski

Vessa

Siis omasta mielestäni olen aivan liian läski ikäisekseni. Oon 11 vuotta ja mä painan 60 kiloo. Olen 162 cm. Oon kokeillut kaikkee. Oon ollu herkkulakossa, laihiksella, ja oon juossut ja Urheillu. Mutta silti sieltä peilistä tuijottaa sama ruma, läski tyttö. Harrastan ratsastusta ja välillä juoksen ja harrastan keppihevosia (jossa saa tosi paljon liikuntaa!!) antakaa palautetta ja vinkkejä, ja kertokaa ihmeessä jos ootte samassa tilanteessa

8

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hpv27

Painoindeksisi on 23 eli aikuisten painotaulukolla olisit juuri normaalipainon keskivaiheilla.

Tuossa iässä ei saa laihduttaa ja varsinkin tytöille alipaino tuossa iässä on tuhoisaa koska hormonitoiminta menee sekaisin.

Tämmöistä voisit tiirailla vanhempiesi kanssa:
      https://www.kasvuseula.fi/

• Jokuläski

Itekki tunnen olevani kauheen läski, oon 14v ja painan kans 60kiloo. Pituutta löytyy 169cm. Myös harrastan keppihevosia ja ratsastusta.

• hpv27

Sun painoindeksi on 21 eli aikuisten skaalalla aika matala.

Anoreksia on yleisin tyttöjen kuolinsyy Suomessa. Kannattaa siis suhtautua varauksella laihduttamiseen ja laihuutta ihannoivaan kulttuuriin. Lihavuuskin on pahasta.

• Illomypa

Ite oon 16 painan 90 kiloo ja oon 179cm pitkä.

• Lehtinen02

Illomypa, saako sinua mistään tavoitetta?

• Anonyymi

oon tyttö 11v painoo 40kg ja pituutta 150cm mutta hirveet vatsamakkarat

• Anonyymi

no laihduta sitten niin voit olla tyytyväinen itseesi

• Anonyymi

Mä painan neljä kiloa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      32
      3375
    2. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2565
    3. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      73
      2527
    4. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      104
      2146
    5. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      2038
    6. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1408
    7. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      380
      1043
    8. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      40
      867
    9. TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation

Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje
      Maailman menoa
      28
      818
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      790
    Aihe