Siis omasta mielestäni olen aivan liian läski ikäisekseni. Oon 11 vuotta ja mä painan 60 kiloo. Olen 162 cm. Oon kokeillut kaikkee. Oon ollu herkkulakossa, laihiksella, ja oon juossut ja Urheillu. Mutta silti sieltä peilistä tuijottaa sama ruma, läski tyttö. Harrastan ratsastusta ja välillä juoksen ja harrastan keppihevosia (jossa saa tosi paljon liikuntaa!!) antakaa palautetta ja vinkkejä, ja kertokaa ihmeessä jos ootte samassa tilanteessa
Olen läski
5
153
Vastaukset
- hpv27
Painoindeksisi on 23 eli aikuisten painotaulukolla olisit juuri normaalipainon keskivaiheilla.
Tuossa iässä ei saa laihduttaa ja varsinkin tytöille alipaino tuossa iässä on tuhoisaa koska hormonitoiminta menee sekaisin.
Tämmöistä voisit tiirailla vanhempiesi kanssa:
https://www.kasvuseula.fi/ - Jokuläski
Itekki tunnen olevani kauheen läski, oon 14v ja painan kans 60kiloo. Pituutta löytyy 169cm. Myös harrastan keppihevosia ja ratsastusta.
- hpv27
Sun painoindeksi on 21 eli aikuisten skaalalla aika matala.
Anoreksia on yleisin tyttöjen kuolinsyy Suomessa. Kannattaa siis suhtautua varauksella laihduttamiseen ja laihuutta ihannoivaan kulttuuriin. Lihavuuskin on pahasta. - Illomypa
Ite oon 16 painan 90 kiloo ja oon 179cm pitkä.
- Lehtinen02
Illomypa, saako sinua mistään tavoitetta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4124753Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1221905- 1451622
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751345Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151216Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔791176Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise161127Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään671066- 661032
- 381000