Uudenkaupungin posti on hidas ja laiska.
Lähettäjä hosuu paketin Postin kuljetettavaksi. Postin lajittelukeskus sun muut huhkii kuin viimeistä päivää jotta paketti olisi nopsasti vastaanottajalla. Postin lähetystenseurannassakin itse lupailevat, että viimeistään silloin ja silloin pakettisi on noudettavissa pakettiautomaatista.
Niin taas painui luvattu päivä iltaan ja se kelloaikakin jäi jo taakse. Paketti maatamötköttää edelleen jossain muualla, kuin Itäpoijun pakettilokerossa noudettavana.
Uudessakaupungissa se lähetys on ollut jo pitkästi toista vuorokautta eli 31 tuntia. Ei niillä Postilaisilla nyt luulisi nurmikonleikkuuta eikä lumitöitäkään kiirenään olevan.
Hidas Posti
1
377
Vastaukset 1
- kustinpolkema
Tuli mullekkin postia työvoimatoimistosta ,odotin työttömyyskorvaus ilmoitusta joka nyt perjantaina olisi pitänyt tulla vaan tuli päivärahan katkaisuilmoitus oli muka postitettu jo kaksi viikkoa sitten joten lappu oli kulkenut muutaman satametriä päivässä.Työvoimatoimiston ilmeisesti huumorimielinen ilkeä teko ei ollut mulle mitään huumoria.Kuukausia kestävän tappelunjälkeen joutuivat tunnustamaan että vika oli ollut yksinomaan vain heissä ja joutuivat perumaan päivärahan katkaisun kuitenkin eivät tunnustanut tätä postin töppäystä.Tietenkin ilkeämielisyyttään järjestivät päivärahamaksupäiväksi tämän päivärahan keskeytyspäätöksen.
( Tapahtui muutama vuosi sitten)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241345
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411219Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain651151Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2341127Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571006- 63891
- 83861
- 65677
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S33658- 39575
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14550Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513537- 33534
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 32529
- 65498
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39475- 29469
- 51451
- 24437