Laura Huhtasaari

Lauraonparas

Paras ehdokas presidentiksi. Kannattaa äänestää. Hän aidosti kiinnostunut kantasuomalaisten hyvinvoinnista ja uskaltaa sanoa asiat, niin kuin ne ovat.

11

479

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymit_presidentit

Huhtasaari AA-kerhon presidentiksi.

• säälittäväkokjakesk

Kumma, kun keskustalaiset kuumenevat ja teidän viestin poistetaan koko ajan

• lauraonparas

Laura saa sanottua niin kuin asiat ovat mutta kepu ja kokoomuslaiset kiertelevät asiaa.

• Paitsi_että

Uudet kannatusluvut tulivat. Toista kierrosta ei tule. Hyvää yötä sinne kanveesiin.

• vitunpelleer

Uudet kannatusluvut lupaa Saulille juuri alle 50 prosenttia ekalla kierroksella. Toinen kierros tulee ja kansa tajuaa, että ainoa järkevä vaihtoehto Suomelle on valita Haavisto pressaksi. Hän ei ole kiero vaan rehti mies, joka oikeasti välittää tavallisista ihmisistä, eikä halua, että porvarit saavat kaikki yksityistettyä ja voitot valuvat ulkomaille veroparatiiseihin kuten mehiläinen attendo jne.

• SAIRASIKÄERO

Niin ja Haaviston kannattajat eivät tykkää mistään kummityttönsä panijasta sedästä!!

• Paavovoiyllättää

Jos toinen kierros tulee, niin Väyrynen on ainoa, joka pystyy Saulin haastamaan.

• Savunruskea
        SAIRASIKÄERO kirjoitti:

Niin ja Haaviston kannattajat eivät tykkää mistään kummityttönsä panijasta sedästä!!

Haaviston kannattajat panevat itse niitä pikkupoikia, eivät edes naisen päälle ymmärrä...

• Hyrhyrrrr

Aloittaja on suuri humoristi. Käy kokeile tuota standuppina.

• anti-illuminati

Sauli on illiuminati. Syy kuuluminen Konstantinus Suuren ritarikuntaan.

• haavistovoittaa

Aloittaja voi olla humoristi. Oletko itse suuri homoristi. Haavisto voittaa vaalit. Gallupeihin ei kannata uskoa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      146
      6130
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3736
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2931
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      49
      2620
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      41
      2560
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2026
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1924
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1620
    Aihe