Paras ehdokas presidentiksi. Kannattaa äänestää. Hän aidosti kiinnostunut kantasuomalaisten hyvinvoinnista ja uskaltaa sanoa asiat, niin kuin ne ovat.
Laura Huhtasaari
11
479
Vastaukset
- anonyymit_presidentit
Huhtasaari AA-kerhon presidentiksi.
- säälittäväkokjakesk
Kumma, kun keskustalaiset kuumenevat ja teidän viestin poistetaan koko ajan
- lauraonparas
Laura saa sanottua niin kuin asiat ovat mutta kepu ja kokoomuslaiset kiertelevät asiaa.
- Paitsi_että
Uudet kannatusluvut tulivat. Toista kierrosta ei tule. Hyvää yötä sinne kanveesiin.
- vitunpelleer
Uudet kannatusluvut lupaa Saulille juuri alle 50 prosenttia ekalla kierroksella. Toinen kierros tulee ja kansa tajuaa, että ainoa järkevä vaihtoehto Suomelle on valita Haavisto pressaksi. Hän ei ole kiero vaan rehti mies, joka oikeasti välittää tavallisista ihmisistä, eikä halua, että porvarit saavat kaikki yksityistettyä ja voitot valuvat ulkomaille veroparatiiseihin kuten mehiläinen attendo jne.
- SAIRASIKÄERO
Niin ja Haaviston kannattajat eivät tykkää mistään kummityttönsä panijasta sedästä!!
- Paavovoiyllättää
Jos toinen kierros tulee, niin Väyrynen on ainoa, joka pystyy Saulin haastamaan.
- Savunruskea
SAIRASIKÄERO kirjoitti:
Niin ja Haaviston kannattajat eivät tykkää mistään kummityttönsä panijasta sedästä!!
Haaviston kannattajat panevat itse niitä pikkupoikia, eivät edes naisen päälle ymmärrä...
- Hyrhyrrrr
Aloittaja on suuri humoristi. Käy kokeile tuota standuppina.
- anti-illuminati
Sauli on illiuminati. Syy kuuluminen Konstantinus Suuren ritarikuntaan.
- haavistovoittaa
Aloittaja voi olla humoristi. Oletko itse suuri homoristi. Haavisto voittaa vaalit. Gallupeihin ei kannata uskoa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620