Ainakaan mun kanssa.
Ei sua kiinnosta seksi
13
165
Vastaukset
- Hdhfjgjg
Kuka olet? Itseäni kiinnostaa seksi vain yhden miehen kanssa.
- Hänenkanssa
Olisit siis valmis 👉👌laittamaan lihan piiloon?
- Cafscvdj
Hänenkanssa kirjoitti:
Olisit siis valmis 👉👌laittamaan lihan piiloon?
Joo, todellakin valmis😈
- ensisijaisenarakkaus
Ei kiinnosta sellaiset joita kiinnosta VAIN seksi.
- oikeastinäin
Mä liityn tähän puolueeseen.
- Kenelläonkiire
Oletko koskaan kuullut, että nautinnon siirtäminen tuonnemmaksi lisää nautintoa? :)
- tunnistamaton.on
Jos samanlaimen fiilis olisi kanssasi kuin kohtaamisella niin vois sitä koittaa.
;) <3
Koska läheisyys hänen naisen kanssa tuntui seksille.- koskasiltätuntui
Ajattelisipa eräs tietty niin kuin lopussa kirjoitit.
- aiheuttaapaljonkipua
koskasiltätuntui kirjoitti:
Ajattelisipa eräs tietty niin kuin lopussa kirjoitit.
Halaaminenko siltä tuntui, mutta hänellä on sairauksia jotka estävät sen harrastamisen.
- kaikilletasapuolisesti
Ei se kiinnosta kenenkään kanssa.
- PojatPojatMäTeinLapsen
Suomalaisilta naisilta ei nyt ainakaan seksiä saa kun nehän jakaa tavaraansa vain harvoille ja valituille.
- pojatpojatmäteinlapasen
ite jaan harvoin ja valituille suomalaisille joihin harvakseltaan rakastun
- D_85cupsista
Eniten sun kanssas olis kiinnostanut nimenomaan seksi, mut kun mä prkl menin rakstumaan niin oisin tykännyt seksistä sun kanssas ihan liikaa, koko ajan oli mielessä vain seksi sun kanssas, suunnittelin eri paikkoja, asentoja, tilanteita jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770