Miehen olet kadonnut naiseni? Jii miehellä on jo kova ikävä sinua, että onko maa kenties niellyt sinut ihan kokonaan? Etsin sinua tänäänkin, mutta en vain nähnyt sinua oi, ihana naiseni. Olet vielä minulle niin sopivakin ettei tosikaan.
Täällä yksi Jii mies etsii naistaan!
17
136
Vastaukset
- Surullinnea
Hyvää yötä, ehkä kuulen sinusta vielä joskus. 🙋
- JiiiMiess
Hyvää yötä. :)
- jiillevaan
On maa niellyt. Tuletko auttamaan..
- JiiiMiess
Joo voin tulla kaivamaan sut ylös missä ikinä oletkin. ;)
- jiillevaan
JiiiMiess kirjoitti:
Joo voin tulla kaivamaan sut ylös missä ikinä oletkin. ;)
Täällähän minä olen.. Jiillä alkavia vaan on niin monta. Mistä tietäsin, että olet hän?
- JiiiMiess
jiillevaan kirjoitti:
Täällähän minä olen.. Jiillä alkavia vaan on niin monta. Mistä tietäsin, että olet hän?
Tuntomerkkejä vaan kehiin, niin katsotaan sitten... Mulla on jo lapio valmiina kaivuu hommia varten.
- jiillevaan
JiiiMiess kirjoitti:
Tuntomerkkejä vaan kehiin, niin katsotaan sitten... Mulla on jo lapio valmiina kaivuu hommia varten.
Kysyin ensin etkö uskolla anonyymipalstalla enempää tunnisteita antaa, kun J-kirjaimen? Kerro itse niitä tunnisteita
- JiiiMiess
Nainen. ;) Vaaleat hiukset, että tummatkin käy. ;) Varmaan lähempänä 30- vuotta. Lempeä, mutta niin ihanan kaipausta täynnä oleva katse.
- jiillevaan
JiiiMiess kirjoitti:
Nainen. ;) Vaaleat hiukset, että tummatkin käy. ;) Varmaan lähempänä 30- vuotta. Lempeä, mutta niin ihanan kaipausta täynnä oleva katse.
Nyt on edes jotakin mahdollisuuksia löytää juuri hänet. Pelkällä J:llä ei pitkälle pääse. En ole hän, jos sitä hait. Säästä lapiosi hänelle.
- sivusta_jiille
jiillevaan kirjoitti:
Nyt on edes jotakin mahdollisuuksia löytää juuri hänet. Pelkällä J:llä ei pitkälle pääse. En ole hän, jos sitä hait. Säästä lapiosi hänelle.
Mistäpäin Suomea nainen katosi?;)
- JiiiMiess
sivusta_jiille kirjoitti:
Mistäpäin Suomea nainen katosi?;)
Pääkaupunkiseudulla hukkui ihmisvilinään. :(
- sivusta_jiille
JiiiMiess kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla hukkui ihmisvilinään. :(
Itselläkin on yks j hukassa täällä pk-seudulla. Hitosti kun on täällä ihmisiä niin kai siinä sitten häviää. :( Harmittaa kyllä aika paljon. Et hävis silleen.
- kaipaussydämessä
Olisipa tämä minulle. Olisi kyllä kiva nähdä.
- JiiiMiess
Mistäs sen tietää vaikka onkin...
- Pilvilinnaromahdus
Onnea teille mies...toivotaan et oot onnellinen hänen kans. Itsekin jätin jotain kertomatta.
- KyImis_
J.mies etsii naistaan joka on kadonnut. Oletko etsinyt sieltä? Entä tuolta? Katsoitko hellan takaa?
- JiiiMiess
Teen juuri katoamisilmoitus banderolleja ja sitten laittelen niitä juuri tarkoin harkittuihin paikkoihin. En ole vielä päässyt kehä 3 ulkopuolelle, että olisikohan siellä. :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911617
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1191482Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras721317- 301232
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181050Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46968- 21940
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46763