Täällä yksi Jii mies etsii naistaan!

JiiiMiess

Miehen olet kadonnut naiseni? Jii miehellä on jo kova ikävä sinua, että onko maa kenties niellyt sinut ihan kokonaan? Etsin sinua tänäänkin, mutta en vain nähnyt sinua oi, ihana naiseni. Olet vielä minulle niin sopivakin ettei tosikaan.

17

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surullinnea

Hyvää yötä, ehkä kuulen sinusta vielä joskus. 🙋

• JiiiMiess

Hyvää yötä. :)

• jiillevaan

On maa niellyt. Tuletko auttamaan..

• JiiiMiess

Joo voin tulla kaivamaan sut ylös missä ikinä oletkin. ;)

• jiillevaan
        JiiiMiess kirjoitti:

Joo voin tulla kaivamaan sut ylös missä ikinä oletkin. ;)

Täällähän minä olen.. Jiillä alkavia vaan on niin monta. Mistä tietäsin, että olet hän?

• JiiiMiess
        jiillevaan kirjoitti:

Täällähän minä olen.. Jiillä alkavia vaan on niin monta. Mistä tietäsin, että olet hän?

Tuntomerkkejä vaan kehiin, niin katsotaan sitten... Mulla on jo lapio valmiina kaivuu hommia varten.

• jiillevaan
        JiiiMiess kirjoitti:

Tuntomerkkejä vaan kehiin, niin katsotaan sitten... Mulla on jo lapio valmiina kaivuu hommia varten.

Kysyin ensin etkö uskolla anonyymipalstalla enempää tunnisteita antaa, kun J-kirjaimen? Kerro itse niitä tunnisteita

• JiiiMiess

Nainen. ;) Vaaleat hiukset, että tummatkin käy. ;) Varmaan lähempänä 30- vuotta. Lempeä, mutta niin ihanan kaipausta täynnä oleva katse.

• jiillevaan
        JiiiMiess kirjoitti:

Nainen. ;) Vaaleat hiukset, että tummatkin käy. ;) Varmaan lähempänä 30- vuotta. Lempeä, mutta niin ihanan kaipausta täynnä oleva katse.

Nyt on edes jotakin mahdollisuuksia löytää juuri hänet. Pelkällä J:llä ei pitkälle pääse. En ole hän, jos sitä hait. Säästä lapiosi hänelle.

• sivusta_jiille
        jiillevaan kirjoitti:

Nyt on edes jotakin mahdollisuuksia löytää juuri hänet. Pelkällä J:llä ei pitkälle pääse. En ole hän, jos sitä hait. Säästä lapiosi hänelle.

Mistäpäin Suomea nainen katosi?;)

• JiiiMiess
        sivusta_jiille kirjoitti:

Mistäpäin Suomea nainen katosi?;)

Pääkaupunkiseudulla hukkui ihmisvilinään. :(

• sivusta_jiille
        JiiiMiess kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulla hukkui ihmisvilinään. :(

Itselläkin on yks j hukassa täällä pk-seudulla. Hitosti kun on täällä ihmisiä niin kai siinä sitten häviää. :( Harmittaa kyllä aika paljon. Et hävis silleen.

• kaipaussydämessä

Olisipa tämä minulle. Olisi kyllä kiva nähdä.

• JiiiMiess

Mistäs sen tietää vaikka onkin...

• Pilvilinnaromahdus

Onnea teille mies...toivotaan et oot onnellinen hänen kans. Itsekin jätin jotain kertomatta.

• KyImis_

J.mies etsii naistaan joka on kadonnut. Oletko etsinyt sieltä? Entä tuolta? Katsoitko hellan takaa?

• JiiiMiess

Teen juuri katoamisilmoitus banderolleja ja sitten laittelen niitä juuri tarkoin harkittuihin paikkoihin. En ole vielä päässyt kehä 3 ulkopuolelle, että olisikohan siellä. :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      91
      1617
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      119
      1482
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      72
      1317
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1232
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      1050
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      991
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      968
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      21
      940
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      828
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      763
    Aihe