Se siis loikkasi tänään juuri kun olin laittamassa sitä häkkiin ja tippui MATOLLE joka on kyllä pehmeä mutta silti pudotus oli korkea ja tarkkailin että sillä ei ollut murtuneita luita kun ihan hyvin pystyi taivuttelemään selkää ja jalkoja mutta kävelee yhä varovasti ja ei ole mennyt juoksemaaan vaikka on jo yö joten mitä mä oikeen teen ja onko se kunossa. Kun luin niitä että hamsteri tippui lattialle niin se oli kuollut 2päivän päästä niin mua nyt oikeesti pelottaa ..
HAMSTERI PUTOSI PEHMEÄLLE MATOLLE YLI METRISTÄ
3
285
Vastaukset
- Hamsterihullu
Oma hamsterini on tippunut pienen serkkuni käsistä n. Metrin korkuudesta. Siitä on jo puolivuotta eikä mitään ole käynyt. Kun tippui olin ihan paniikissa ja huolestunut. Soitimme eläinlääkäriin ja kokelimme kädet ja jalat. Suosittelen eläinlääkärille soittoa
- 882
Mulla tippu myös hamsteri jostain 70cm korkeudesta, päiväpeiton päälle jaloilleen kylläkin. Toivottavasti ei sattunut mitään pahempaa. Oli n.5min outona, luultavasti säikähti, kunnes alkoi liikkumaan ja juoksemaan juoksupyörässä normaalisti.
- 882
Korjatakseni edellistä se siis hyppäsi sylistä kun olin laittamassa sitä häkkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897