Mitä haluaisit kuulla rakkaaltasi?

JeesusKristusKuninngas

Kirjoita alapuolelle, mitä haluaisit kuulla kaivatultasi. Itse haluaisin, että hän kirjoittaisi minulle rakkauskirjeen, jossa tunnustaa tunteensa minulle ja ehdottaa tapaamista. Voi kuinka ikävöin sinua!!!!!!!!!!!!!!!

9

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Senhaluisinkuulla

Että hänellä on vahvoja tunteita mua kohtaan.

• rakastunutjumalatar

Rakastan sinua

• Senhaluisinkuulla
        rakastunutjumalatar kirjoitti:

Rakastan sinua

Olen nainen ja kaipaan miestä
        Ja muutenkin, haluaisin sen siltä mieheltäkin kuulla irl enkä palstalla..

• sellastahh

Haluaisin kuulla ajatuksiasi maailimasta.

• TotuusMaailmasta

Mällit ulkona maailma tuntuu kivemmalta paikalta.

• SekinKävis

Että hänkin on miettinyt ja kaivannut mua. Että hänellä oli oikeasti tunteita.
      Että hän selittäisi kaiken.
      Että hän haluaisi tavata ja jutella kaikesta.

Tai edes mitä tahansa. Kysyisi vaikka kuulumisia.

• JokuKyselijä

Kertoisitko jonkun tunnisteen hänestä? Vaikka sen että millon juttelitte viimeksi?

• SekinKävis
        JokuKyselijä kirjoitti:

Kertoisitko jonkun tunnisteen hänestä? Vaikka sen että millon juttelitte viimeksi?

On siitä kulunut jo aikaa. Osuu 2-3 vuoden haarukkaan. Nähty on sen jälkeenkin ohimennen.

Mutta toiveita nämä vain... Jos uskoisin todeksi, ottaisin suoraan yhteyttä.

• KolmestaViiteen

Että hän on valmis avoliittoon kanssani. Että hän turvaa loppuelämäni ajaksi taloudellisen ja moraalisen turvallisuuteni. Että hän rakastaa ( ja vihaa ) minua yhtä paljon kuin minä häntä.
      Että hän ei saata itseään hengenvaaraan silkkaa näyttämisen haluaan. Että hän olisi täysin rehellinen minua kohtaan aina ja iänkaikkisesti etten provosoituisi hirviömäiseksi. Että yhteinen ja pakolliseksi arveltu kutsumusalamme luonnonsuojelurintamalla käynnistyisi tammikuun aikana eikä ensi kesänä. Että hän haluaa tehdä lapsen tai lapsia kanssani silläkin uhalla että menehdymme aiemmin kuin olisi soveliasta.
      Että hän olisi halukas sitoutumaan minuun omasta halustaan ja tarpeestaan käsin eikä siksi että minä olen epätoivoisessa asemassa ja täysin riippuvainen hänen rakkaudestaan. Että hän voisi kunnioittaa ja rakastaa ja ikävöidä isääni jota hän ei koskaan tule tapaamaan.
      Että hän pyynnöstäni tarpeen vaatiessa pitäytyy määräysvaltani alaisena jos koen epämiellyttävää ikävän, uhan tai vaaran tunnetta olkoon se sitten kuviteltua, teeskenneltyä, liioteltua, näyteltyä tai intuitioon perustuvaa ennakkotietoa tulevaisuudesta.
      Että hän varaisi vapaaksi lauantai-illan tullakseen mukaan isosiskoni synttäreille silläkin uhalla että ilta on täysi fiasko.
      Että oikeasti hän haluaisi tulla luokseni heti tai vaikkapa heti kolmen jälkeen, eikä vasta lauantaina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe