Slenderman TOTTA?!

Mustawalko

Olen kuvannut 2 kuvaa slendermanista kotini lähellä. En laittanut kuvia tänne koska ne ovat paranormaaleja kuvia. Onko Slenderman totta!?!?!? Luulisin kuvien perusteella että se on totta. 😓😟😢😭😦😨🤤😵😱👽😰😵

10

3063

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MsSandra

No ei ole! Täytyy olla tyhmä jos nii luulee!

• Jaahäh

Siis mikä tämmönen (slender=hoikka) hoikkamies niinku on? joku sarjakuva/tietokonepelihahmo?
      vaiko ehkä jostain tv-sarjasta? Engl.kieliasusta päättelen että joku populaarikultturihahmopa nyt
      kuitenkin... Ehkä jostain 6-12v. suunnatusta sarjasta.

• urbantietäjä

Slenderman on Creepypasta-aiheisen photoshop-kilpailun voittajan keksimä hahmo. Nykyään monen pelin pahis (mm Slender the Arrival)

• Anonyymi

En usko jos et lähetä kuvia

• Anonyymi

Pohdintaa henkimaailmasta ja ilmiöistä. Osa tietyn lajin hengistä varmaan nauttisi muotoutua siihen muotoon ja säikyttää jonkun. Varjoainesta matrixissa? Tai kenties omien ajatusten heijastus tai hengen luoma ajatusheijastus kohti ihmistä, kun joku katsoi sitä ennen netistä videon tai selasi kirjasta kuvan. Ehkä liikaa katsottu sitä materiaalia, triggeröi mielikuvia tai mielikuvitus laukkasi, pieni pelko pöläyttää kaikenlaista ilmaan. Alkoholi voimistaa näkyjä, Jinn? Mutta ala-astraalissa on kaikenlaisia hahmoja, kenties joku viihtyy oikein slenderinä tai siinä roolissa - tulee sitten portaalista, ellei ole paikallinen henki. Ihminen tietenkin säikähtää tai ainakin miettii että mikäs se nyt olikaan. Kummitteluako? Tutkimalla selviää, joku osaa kanavoida mikä se oli vai oliko mikään. Oma pää heijastaa monella kaikenlaista ulospäin.

• Anonyymi

tuota oisko mitenkään mahollista että näkisin nuo kuvat ku ite nään asioita mitä muut ei ja uskoisin että oon nähny abaut saman

• Anonyymi

Voiko kuva katsoa jostaom

• Anonyymi

Slenderman on totta olen nähny sen

• Anonyymi

ajattelin että jos alkaisin etsiä/tutkia slender mania tarkemmin paitsi jos hän nappaa minut.

• Anonyymi

olen varma että asia on jurri niinkuin sinä nimimerkki ,,Mustavalko sanoit että kun sii mä uskon sinua ja aion tutkia tutkia asiaa tarkemmin paitsi jos hän sieppaa minut.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      38
      2151
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      56
      706
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      41
      651
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      65
      509
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      502
    6. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      500
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      490
    8. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      15
      470
    9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      469
    10. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      457
    Aihe