Slenderman TOTTA?!

Mustawalko

Olen kuvannut 2 kuvaa slendermanista kotini lähellä. En laittanut kuvia tänne koska ne ovat paranormaaleja kuvia. Onko Slenderman totta!?!?!? Luulisin kuvien perusteella että se on totta. 😓😟😢😭😦😨🤤😵😱👽😰😵

10

3043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MsSandra

No ei ole! Täytyy olla tyhmä jos nii luulee!

• Jaahäh

Siis mikä tämmönen (slender=hoikka) hoikkamies niinku on? joku sarjakuva/tietokonepelihahmo?
      vaiko ehkä jostain tv-sarjasta? Engl.kieliasusta päättelen että joku populaarikultturihahmopa nyt
      kuitenkin... Ehkä jostain 6-12v. suunnatusta sarjasta.

• urbantietäjä

Slenderman on Creepypasta-aiheisen photoshop-kilpailun voittajan keksimä hahmo. Nykyään monen pelin pahis (mm Slender the Arrival)

• Anonyymi

En usko jos et lähetä kuvia

• Anonyymi

Pohdintaa henkimaailmasta ja ilmiöistä. Osa tietyn lajin hengistä varmaan nauttisi muotoutua siihen muotoon ja säikyttää jonkun. Varjoainesta matrixissa? Tai kenties omien ajatusten heijastus tai hengen luoma ajatusheijastus kohti ihmistä, kun joku katsoi sitä ennen netistä videon tai selasi kirjasta kuvan. Ehkä liikaa katsottu sitä materiaalia, triggeröi mielikuvia tai mielikuvitus laukkasi, pieni pelko pöläyttää kaikenlaista ilmaan. Alkoholi voimistaa näkyjä, Jinn? Mutta ala-astraalissa on kaikenlaisia hahmoja, kenties joku viihtyy oikein slenderinä tai siinä roolissa - tulee sitten portaalista, ellei ole paikallinen henki. Ihminen tietenkin säikähtää tai ainakin miettii että mikäs se nyt olikaan. Kummitteluako? Tutkimalla selviää, joku osaa kanavoida mikä se oli vai oliko mikään. Oma pää heijastaa monella kaikenlaista ulospäin.

• Anonyymi

tuota oisko mitenkään mahollista että näkisin nuo kuvat ku ite nään asioita mitä muut ei ja uskoisin että oon nähny abaut saman

• Anonyymi

Voiko kuva katsoa jostaom

• Anonyymi

Slenderman on totta olen nähny sen

• Anonyymi

ajattelin että jos alkaisin etsiä/tutkia slender mania tarkemmin paitsi jos hän nappaa minut.

• Anonyymi

olen varma että asia on jurri niinkuin sinä nimimerkki ,,Mustavalko sanoit että kun sii mä uskon sinua ja aion tutkia tutkia asiaa tarkemmin paitsi jos hän sieppaa minut.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1828
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      351
      1550
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      147
      1181
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1164
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1004
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe