Legendaarista rommauttelua historian havinasta

realihinta

"SÄÄSTÄ JA ODOTA VUOSI TAI PARI

Kirjoittanut: REALIHINTA

3.11.2001 klo 00.50

EHKÄ JOPA KOLME TAHI NELJÄKIN. ASUNTOJEN HINNAT TULEVAT ALAS, SILLOIN SINULLAKIN VÄLRAHA PIENENEE,JA TOKI MUUTAMASSA VUODESSA EHTII SÄÄSTÄÄ SUHTELLISEN PALJON. JOS KUITENKIN PÄÄDYT KAUPPOIHIN AIKAISEMMIN, MUISTELE TÄTÄ KIRJOITUSTAMITÄ MINÄ SANOIN."

11

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OletteJoHävinneet

      Niinpä....minäkin säästin ja ostin kuin ostinkin asunnon myöhemmin...voi kun olin tyhmä kun en uskonut.....Ai mutta tosiaan! Minähän ostinkin sen asunnon maasta missä ei ole talvea ollenkaan! Olinpas viisas toisin kuin te jotka jäitte sohjosuomeen!Ei todellakaan olisi kannattanut ostaa suomesta mitään silloin eikä nyt.Ei kaduta.Eläkkeelle menen lämpimään...entä te muut suomalaiset? Kuolette kusisiin vaippoihin pienen kylän vanhainkoteihin jossa heitellään paskaa?

      • AAAAHAHAHAAA

        "Kuolette kusisiin vaippoihin pienen kylän vanhainkoteihin jossa heitellään paskaa? "

        Luuletkö sä että siellä mistä sen bambumajas ostit on edes puolet tuosta laadukasta hoitoa vanhuksille jollei ole miljonääri. Siellä ei ole sinulla edes omia sukulaisia huolehtimassa ja niitä vaippoja vaihtamassa :'DD


    • 34786548

      Rommauttelijoilla ei ole kaikki kotona. Tuskin on koskaan ollutkaan. Jossain vaiheessa päässä on niksahtanut.

    • karille65

      Mitä kuuluu Karille?

    • kuraahousuissa

      Näin ne on rommarit väittäneet koko ajan. Pitäskö tän palstan nimeksi laittaa aivottomien luuserirommarien väittämispalsta.

    • ok-master

      Onhan tuo ollut pitkä aika tuhnutella. Samoin käy myös palstan kasarmikehveleille. ok-rommausta saa odotella betonikassulla maailman tappiin asti, hermot riekaleina naapureiden metelistä sekä norttia kiskovista mombasan jodlaajista salkkuineen.

    • Tylsä2.95

      Moi,

      Helsingistä ostettu ensiasunnoksi kaksio 1995, myyty 1997.
      Maksettu asunto-ja opintolainat pois, ostettu OK-tontti PK-seudulta.
      Asuttu hetki vuokralla etsien sopivaa seuraavaa asuntoa, myyty OK-tontti PK-seudulta koska ostettu kolmio keskustasta 1999, myyty 2006.
      Ostettu 2006 omalla 1000m2 tontilla oleva 200m2 OK-talo Helsingistä missä asutaan edelleen.
      Ostettu parit sijoitusyksiöt.....ja yksi neliö, Helsingistä.
      Ostettu vapaa-ajan asunto eli kesämökkikokonaisuus omalla järvenrantatontilla 45min ajomatkan päässä kotoa.
      Kohta ostan toisen kesämökin välimeren rannalta.
      t: eläkkeeseen vähän yli kymmenen vuotta........

      • tietoa.eläkkeestä

      • tietoa.eläkkeestä kirjoitti:

        Kun ihmisillä on yleisesti ottaen tietämättömyyttä myös eläkkeellejäämisen ajankohdasta siis silloin kun on toisella töissä palkollisena, ne eläkkeelle jäämisen ajat ovat tässä. Kunnallisella puolella on jotain erityiseläkeikiä, jos on aloittanut kunnalla työn ennen vuotta 1994.
        https://www.tyoelakelakipalvelu.fi/telp-publishing/vepa/document.faces?document_id=308437

        Tuolla kerrotaan vain työeläkejärjestelmän nykytilasta. Ei kai kukaan sen varaan tulevaisuuttaan rakenna?


      • Tylsä2.95
        tietoa.eläkkeestä kirjoitti:

        Kun ihmisillä on yleisesti ottaen tietämättömyyttä myös eläkkeellejäämisen ajankohdasta siis silloin kun on toisella töissä palkollisena, ne eläkkeelle jäämisen ajat ovat tässä. Kunnallisella puolella on jotain erityiseläkeikiä, jos on aloittanut kunnalla työn ennen vuotta 1994.
        https://www.tyoelakelakipalvelu.fi/telp-publishing/vepa/document.faces?document_id=308437

        tietoa.eläkkeestä:lle.

        Olen viiskyt vuotias ja erittäin tietoinen siitä ajankohdasta milloin voin jäädä eläkkeelle täydellä työeläkeosuudella.
        Olen myös täysin tietoinen elinaikakertoimen eläkettä laskevasta vaikutuksesta, myös minun kohdallani.
        Samoin olen tietoinen siitä että eläkkeelle jäänti ikä nousee säännösten takia koko ajan, valtiovallan tavoitteena viedä eläkkeen alkamisikä pikku hiljaa 65v=>67vuoteen.
        Edellämainituista syistä sekä politikkojemme epärehellisyydestä sekä valehtelusta johtuen en juurikaan usko eläkejärjestelmäämme, vaan olen hankkinut realisointikelpoista omaisuutta oman eläkeaikani turvaksi.
        t:tylsis
        p.s edellisessä kirjoituksessani käy ilmi realisoitavn omaisuuden määrä / suuruusluokka


    • 438u4gj

      Varmaan sitten olis kannattanut odottaa, kun on niitä riskejäkin ja korotkin voi nousta. Buahahhahhahha

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe