Hakunilan SM-kisat

HetanHiihtomaalainen

Onko kisoille katsottuna jokin varapaikka, jos kelit menee sellaisiksi, ettei niitä pystytä järjestämään ?

Onko yleensäkkään olympiavuonna hiihdättää arvokkaita valiokansalaisia vesisateissa, kun koko kansakunnan kunnia punnitaan olympialaisissa.

Täällä Lapissa olisi vaativampia maastoja ja tasaisempian olosuhteita, miksi tänne Enontekijöön ei voida tuoda kisoja ?

12

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rohki-hyä

Näyttää siltä, että Hookkaninböölessä hiihdetään SM-kisat kuten luvattu, ihan Niinistön toimesta.

Hettaan on vaikea saada yleisöä näin tammikuussa ja ainainen pelko kovista pakkasista.

Vaan onhan Hetassa joskus SMmiä kisattu, suopungin heitossa, heinäpaalin kannossa ja rantapainissa.

• santerius

Hakunilassa hiihdetään ihanneolosuhteissa tammikuun kisat.

• Madhus

Kerttu ja Iivo Niskanen peruivat osanottonsa Vantaan SM-hiihtoihin. Sama parina edellisenä vuonna, eivät tule Vantaalle hiihtämään. Ilmeisesti täällä starttirahat ovat liian pieniä. Tallaiset pikkukisat eivät kiinnosta todella suuria tähtiä.

• DickmikäDick

Happo jäi Bentsiselle kuin Matti bensikselle. Olis tarvinnut Ben dik seenin Mömmöt veteen.

• Roposkaputtoo

Siellä tytöt lyövät nyt toisiaan, yksi paikka näille viestissä jaossa Matintalo vahavoilla

• Suokaaheille

Olen samaa mieltä, Vantaa ei ole hiihtopaikka, koska lunta ei ole. Tuollaisilla parin kilometrin laduilla hiihdettiin ala-asteella aikoinaan. Todellisuudessa suurin ongelma on siinä, ettei löydy sellaisia tahoja jotka voivat ja pystyvät kilpailut järjestämään. Olen itse ollut mukana järjestämässä erään toisen lajin SM-kisoja muutamia vuosia sitten... Eikä niissä palkkaa pyydellä.

Eli jos siellä Enontekijöllä on porukka joka kykenee kilpailut järjestämään, niin hakuja vain sm-kilpailujen suhteen. Varmasti saatte ne ja pääset myös itse katsomaan huippuja läheltä

• santerius

Latuja oli ihan riittävästi, että saatiin kunnon kisat vietyä läpi. Jossakin on hiihdetty huonommissa olosuhteissa vaikka on ollut paljonkin lunta.
        Ja sinä ala-asteella hiihdellyt voit mennä tsekkaamaan Vantaan ladut. Saattaa olla tekemistä niiden läpikäymisessä.

• Hiihtäjä123

Kyllä Vantaan ladut on auttamatta liian helpot SM-tason kisojen järjestämiseen! Hiihtäjän näkökulmasta ladulla ei ole ainuttakaan kunnon nousua. Valitettavasti vain pienemmillä seuroilla ei ole taloudellisesti mahdollista hakea kisoja. Jää Lapin ja Itä-Suomen hienot hiihtokeskukset käyttämättä.

• vaikkaKUOKKAvahvuus

Tulkaapa hiihtämään, ladut siviileille auki. Kyllä se mäki saa pulssin löymään täysillä, wassuttamalla sitä ei mennyt kukaan, Mäkäräinen aikoinaan wassutti se n yläs saakka. Nyt ei kukaan.

• hurjaalaukkaa

Juuri tulin Hakunilasta, hurjat kurvit ja lennokas alusta. Vaan kyllä se ratsumestarin mäki pistää sykkeet tappiin, vaikka ei niissä huiput taidakaan edes hapottua.

• Newsroom_Q2

Päivällä taisi luistaa vaan siihen levittyi illaksi kitkalumi päälle ja pakastui, luistot katosivat täysin. Olipa raskas nousu, ihmettelen jos Kaisa wassuttanut ylös, mitään optimaalista etenemistä se ei enää ole.

• Yöhiihtoonihanaa

Tuuli vei kitkalumet, nyt taas luistaa. Lamppu ottaan ja suksella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      129
      1165
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1064
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1061
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      939
    10. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      109
      904
    Aihe