Onko kisoille katsottuna jokin varapaikka, jos kelit menee sellaisiksi, ettei niitä pystytä järjestämään ?
Onko yleensäkkään olympiavuonna hiihdättää arvokkaita valiokansalaisia vesisateissa, kun koko kansakunnan kunnia punnitaan olympialaisissa.
Täällä Lapissa olisi vaativampia maastoja ja tasaisempian olosuhteita, miksi tänne Enontekijöön ei voida tuoda kisoja ?
Hakunilan SM-kisat
12
144
Vastaukset
- Rohki-hyä
Näyttää siltä, että Hookkaninböölessä hiihdetään SM-kisat kuten luvattu, ihan Niinistön toimesta.
Hettaan on vaikea saada yleisöä näin tammikuussa ja ainainen pelko kovista pakkasista.
Vaan onhan Hetassa joskus SMmiä kisattu, suopungin heitossa, heinäpaalin kannossa ja rantapainissa. - santerius
Hakunilassa hiihdetään ihanneolosuhteissa tammikuun kisat.
- Madhus
Kerttu ja Iivo Niskanen peruivat osanottonsa Vantaan SM-hiihtoihin. Sama parina edellisenä vuonna, eivät tule Vantaalle hiihtämään. Ilmeisesti täällä starttirahat ovat liian pieniä. Tallaiset pikkukisat eivät kiinnosta todella suuria tähtiä.
- DickmikäDick
Happo jäi Bentsiselle kuin Matti bensikselle. Olis tarvinnut Ben dik seenin Mömmöt veteen.
- Roposkaputtoo
Siellä tytöt lyövät nyt toisiaan, yksi paikka näille viestissä jaossa Matintalo vahavoilla
- Suokaaheille
Olen samaa mieltä, Vantaa ei ole hiihtopaikka, koska lunta ei ole. Tuollaisilla parin kilometrin laduilla hiihdettiin ala-asteella aikoinaan. Todellisuudessa suurin ongelma on siinä, ettei löydy sellaisia tahoja jotka voivat ja pystyvät kilpailut järjestämään. Olen itse ollut mukana järjestämässä erään toisen lajin SM-kisoja muutamia vuosia sitten... Eikä niissä palkkaa pyydellä.
Eli jos siellä Enontekijöllä on porukka joka kykenee kilpailut järjestämään, niin hakuja vain sm-kilpailujen suhteen. Varmasti saatte ne ja pääset myös itse katsomaan huippuja läheltä- santerius
Latuja oli ihan riittävästi, että saatiin kunnon kisat vietyä läpi. Jossakin on hiihdetty huonommissa olosuhteissa vaikka on ollut paljonkin lunta.
Ja sinä ala-asteella hiihdellyt voit mennä tsekkaamaan Vantaan ladut. Saattaa olla tekemistä niiden läpikäymisessä.
- Hiihtäjä123
Kyllä Vantaan ladut on auttamatta liian helpot SM-tason kisojen järjestämiseen! Hiihtäjän näkökulmasta ladulla ei ole ainuttakaan kunnon nousua. Valitettavasti vain pienemmillä seuroilla ei ole taloudellisesti mahdollista hakea kisoja. Jää Lapin ja Itä-Suomen hienot hiihtokeskukset käyttämättä.
- vaikkaKUOKKAvahvuus
Tulkaapa hiihtämään, ladut siviileille auki. Kyllä se mäki saa pulssin löymään täysillä, wassuttamalla sitä ei mennyt kukaan, Mäkäräinen aikoinaan wassutti se n yläs saakka. Nyt ei kukaan.
- hurjaalaukkaa
Juuri tulin Hakunilasta, hurjat kurvit ja lennokas alusta. Vaan kyllä se ratsumestarin mäki pistää sykkeet tappiin, vaikka ei niissä huiput taidakaan edes hapottua.
- Newsroom_Q2
Päivällä taisi luistaa vaan siihen levittyi illaksi kitkalumi päälle ja pakastui, luistot katosivat täysin. Olipa raskas nousu, ihmettelen jos Kaisa wassuttanut ylös, mitään optimaalista etenemistä se ei enää ole.
- Yöhiihtoonihanaa
Tuuli vei kitkalumet, nyt taas luistaa. Lamppu ottaan ja suksella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904