Kun Sinä tiedät satavarmasti Minun käyvän täällä?
Miltä tuntuu
10
302
Vastaukset
- KirjoitanNyt
Tiedän erään naisen käyvän täällä. Ei tunnu miltään, enkä ollut yllättynyt. Elämää vaan kaikki.
Ajatuksena vain tämä. - Vastaussulle
Onhan tämä asia ollut selviö jo useamman vuoden
- Mikäliesyynä
Onhan nämä haukkujat jo nähty aikoja sitten.. milloin mitäkin.. ei taida olla itsellään puhtaat jauhot pussissa..
- Eikuuluei
Mitä vittua se minulle kuuluu kuka käy.
- Hämmästyin
Pohtia miehenäkin minä sinut jo tunnistin ennen kun kerroit
- Mävaanoon
Siiinähän se. Ihan kiva tietää.
- 5cardcharlie
Tässä on hyvä viisaus: liittyen erääseen musiikkikappaleeseenkin, Johnny Cash: "Never count your money while sitting at the table...".
Tarkoittaa sitä että, turha on huolehtia omasta varallisuudesta elämän aikana, kun toiset sen varallisuuden käyttämiset päättävät kuitenkin kun itse olet kuollut. Et voi vaikuttaa sellaiseen.
Eli pokeripöydän jättäminen, on kun kuolema tulee, toiset päättävät mitä tekevät elämäsi ansioilla sen jälkeen. Ei ole päätettävissä kun olet poistunut elämästä.- kuisvanhaoot
Aika itsekkäästi ja vastuuttomasti ajateltu, jos on kerta perillisiä. Vai miltä tuntuisi jos veisin isäsi varallisuudesta puolet ja joutuisit tyytymään lakiosaan. Parhaassa tapauksessa kaikki olisi minun nimissäni. Ja minun kuoleman jälkeen kaikki menisi entisestä liitostani olevalle lapselle.
- Ei_mua
Haittaa vaikka tiijät.
Tv.m nainen Mää snaoisin, että jotian yhteistä meillä sentään...<3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834433Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243138Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392864Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1162645Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172509Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432377Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132265- 132264
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142025Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281717