Miltä tuntuu

koskaolenkertonut

Kun Sinä tiedät satavarmasti Minun käyvän täällä?

10

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KirjoitanNyt

Tiedän erään naisen käyvän täällä. Ei tunnu miltään, enkä ollut yllättynyt. Elämää vaan kaikki.
      Ajatuksena vain tämä.

• Vastaussulle

Onhan tämä asia ollut selviö jo useamman vuoden

• Mikäliesyynä

Onhan nämä haukkujat jo nähty aikoja sitten.. milloin mitäkin.. ei taida olla itsellään puhtaat jauhot pussissa..

• Eikuuluei

Mitä vittua se minulle kuuluu kuka käy.

• Hämmästyin

Pohtia miehenäkin minä sinut jo tunnistin ennen kun kerroit

• Mävaanoon

Siiinähän se. Ihan kiva tietää.

• 5cardcharlie

Tässä on hyvä viisaus: liittyen erääseen musiikkikappaleeseenkin, Johnny Cash: "Never count your money while sitting at the table...".

Tarkoittaa sitä että, turha on huolehtia omasta varallisuudesta elämän aikana, kun toiset sen varallisuuden käyttämiset päättävät kuitenkin kun itse olet kuollut. Et voi vaikuttaa sellaiseen.

Eli pokeripöydän jättäminen, on kun kuolema tulee, toiset päättävät mitä tekevät elämäsi ansioilla sen jälkeen. Ei ole päätettävissä kun olet poistunut elämästä.

• kuisvanhaoot

Aika itsekkäästi ja vastuuttomasti ajateltu, jos on kerta perillisiä. Vai miltä tuntuisi jos veisin isäsi varallisuudesta puolet ja joutuisit tyytymään lakiosaan. Parhaassa tapauksessa kaikki olisi minun nimissäni. Ja minun kuoleman jälkeen kaikki menisi entisestä liitostani olevalle lapselle.

• Ei_mua

Haittaa vaikka tiijät.
      Tv.m nainen

• Mää snaoisin, että jotian yhteistä meillä sentään...<3

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2513
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      221
      2155
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1563
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      178
      1393
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1278
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1076
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      66
      1041
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      942
    9. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      34
      940
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      914
    Aihe