Olen ihmetellyt Hämeen Sanomien uutisointia ja toimittajien mielipiteitä kaupungin touhuista jo vuosia. Samaan aikaan kun kaupungin talous ja monet muutkin asiat menevät alamäkeen lähes joka asiassa, toimitus mielummin vaikenee näistä, tai kertoo vain neutraalisti sen, minkä kaupungin hallinnon on pakko julkaista kaupungin epäonnistumisista.
Muuttotappio on mainittu jossain sivulauseessa joskus, mutta minkäänlaista ajantasaista tietoa ei siitäkään nykyään enää saa. Epäonnistuneista hankkeista ei myöskään ole toimituksella minkäänlaista mielipidettä, tai jos on, niin niissäkin ainoastaan myötäillään hallinnon kantaa. Jostain olen kuullut että kaupungin velkataakka on vuosikymmenessä kaksinkertaistunut, mutta tätäkään ei toimitus kerro.
Muunmuassa Aamulehti tarttuu kyllä herkästi Tampereen seudun epäkohtiin, jos sellaisia ilmenee, ja tämähän on nimenomaan tiedonvälittäjän yksi keskeisistä tehtävistä - ei myötäillä hallinnon tekemisiä, niinkuin Hämeen Sanomat nyt tekee. Mitä ihmeen vellihousuja toimitukseen on oikein palkattu, ja mistä tämä johtuu. Meno Hämeenlinnassa muistuttaa aidosti vanhan Neuvostoliiton mentaliteettia.
Hämeen Sanomille
Hemmetin_vellihousut
2
79
Vastaukset
- MatkallaPohjalle2
"Meno Hämeenlinnassa muistuttaa aidosti vanhan Neuvostoliiton mentaliteettia". Ei vaan muistuta vaan on jo täysin samalla tasolla salailuineen ja epäonnistumisien peittelyineen. Neuvostoliittokin kaatui omaan mahdottomuuteensa?
- Matkallakeskustaan
Olen samaa mieltä, häneen linna on melkein kuin neuvosto liitto, mutta vielä pahenpi salailuineen. Eli pohjois korea oikeastaan 1900 luvun alussa. Pers pektiivini on virallisesti oikea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780