Mulla on naama kuin Walking deadin Merlellä, ikääkin os siis. Kelpaanko enää Vartiaisen mukaan työelämään? Auttaako edes muutto tällä naamalla toiselle paikkakunnalle?
Kelpaako vanhalla naamalla töihin nykypäivänä
3
<50
Vastaukset
- Äövarmaannolla
Kyllä kelpaa!
Mulla on naama kuin petolinnut se.(juopotellut 40 vuotta)
Töihin jouduin vasta 59 nä. Töitä Pystyin välttelemään siihen saakka.
Teen erittäin matala palkkausta ja yksinkertaista (mulle vaativaa)hitsarin työtä.Kukaan muu ei alkaisi tekemään niin tylsää ja yksinkertaista työtä(sanottu minulle henkilökohtaisesti).
Koska en ymmärrä että työ ei tekemällä lopu Painan hullun lailla että loppuisi ,mutta aina tuodaan lisää .Siksi varmaan olen vieläkin töissä.
Nollaan aina surkastuneet aivosolut (mitä jäljellä tissuttelemalla lauantaisin).
Sitten taas jaksaa.Tsemppiä! - uyul
Katohan Juhana Vartiaisen naamaa. Hyvin kelpaa sillä naamalla ainakin köyhiä kyykyttämään.
- Helkatat
Ei sinun naama voi olla tyhmemmän näköinen kuin Anu Vehviläisellä ja Juhana vartiaisella,eli hyvin voit päästä vaikka ministeriksi asti. Muutat vain hesaan ja senjälkeen rupeat sinisten ehdokkaaksi vaaleissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875