Hyvää lauantaipäivää naiselle 🤗 !
Loppiasta!
Lauatakia naiselle
12
128
Vastaukset
- Hymiöitähyminöitähmm
Lauantaina ja Loppiaista, ihan kaikille! Miksiköhän sulla on samanlainen hymiö kuin minulla täällä? Joo Ellukin joskus käytti/ ää? No eihän niitä kukaan voi omia, kai...
- Tykkääntietäjistä
Tietäjien juhla, diggaan. . .
Lauatakia sinullekin. Pitänee siis riisua kuusi tänään ja viedä sekä kuusi, että rojut varastoon odottamaan ensi joulua. Vihdoinkin.
- Neulasia
Saman homman sain juuri tehtyä. Oli aikakin.
Neulasia kirjoitti:
Saman homman sain juuri tehtyä. Oli aikakin.
Mulla on tekokuusi, mutta siitäkin varisee "neulasia"
- eimikäänhyväolo
Samoin. Auts, pää kipee ja paha olo. Joko tarttunut joku pöpö tai stressi laukeaa
- Naiselle.mieheltä
Lomalla vai?
- elämänpienetilot
Naiselle.mieheltä kirjoitti:
Lomalla vai?
Vapaa vkl. Lumityöt, lenkkeily ja joulun pois siivoaminen auttoivat pääkipuun. Sauna ja sen jälkeen unta niin elämä taas hymyilee 😄
- kevätaikaa
Kiitos samoin. Ihanaa on se että valon määrä lisääntyy joka päivä hiukan ja on luvattu pientä pakkasta moneksi päiväksi.
- Naiselle.mieheltä
Pakkanen on hyvä kun olisi monta viikkoa.
Kyllä nämä loska kelit masentaa.
- Elluhalloyb
Hei lumimies...
Synkää...mut ei haittaa....helppo kävellä..
Mä en oikke tiedä mitä kirjoittaisin....
On ollut paljon murhetta...
Mut mulla on onnellinen olo sisällä...
Siit tyytyväinen....
Ihmisen elämässä paljon puhumattomia asioita.....kun on niin vaikeata...puhua....
Sulle kivaa lauantaita...ole häpi...
Ajattelen muista....♥- Naiselle.mieheltä
Hei luminainen ...
Kerrankin Ellu on niin ettei mitä kirjoittaa.
Silti syytää tekstiä.
Kiitos😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127