Sisäinen rauha = eläke

JUHAVAIKEASTIHAHMOTETT

Sisäinen rauha parempi kun turvattu tulevaisuus= sairaseläke.
Ei oo kaaosta, ei paniikkia.
Tässä ei ole mitään ristiriitaa.
Ristiriidan itse monet keksii aina, kun liian monimutkaisesti funtsii asioita ja toisten mielenkiemuroita.
Oppii tästä elämästä koko ajan paremmin.
Sen voi tajuta paremmi, mistä tässä elämässä pohjimmiltaan kyse.
Sairaseläkkeen myöntämisen myötä olen oppinut enemmän tällaisia asioita.
Silloin on aikaa syventyä ja rauhoittua, se on aika ymmärrettävää, kun kerta eläke myönnetään.
Monet tuomitsee toisia, pettää omia kavereitaa, jättää kaverinsa hädän keskellä, ahnehtii ja kiirehtii liikaa työelämässä, solvaavat/nimittelevät toisiaan ja ovat hermostuneita, mutta minun mielestä tossa mennään metsään.
Silloin myös jos ihmisellä koko ajan joku hampaissa ja on negatiivinen tai ilkeä, niin voi sairastua myös herkemmin esim syöpään. Oon lukenu siitä. Ei oo mistään Jumalan kostosta johtuvaa se, vaan ihmisen keho reagoi noin ja riskikerroin sairastua esim syöpään suurenee, jos voi huonosti.
Hannu Lauerma, psykiatrian erikoislääkäri puhuu myös pahan karmasta ja siitä, että paha saa aina palkkansa.
Sanoo noin yhdessä tubevideossa.

6

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terve.vaanmenoa

Hienoa, että olet saanut mielenrauhan!!!

• Hannupannu

Paha saa aina palkkansa. Hyvä jos pääsee omilleen.
      Ei ole mitään Lauermaa vaan psykiatri. Joka inhimillisetkin ja normaalitkin asiat kriminalisoi sairaudeksi. Potilaat hänen hullutensa peili.
      Rakkaus on vakavaa pakko-oireistoa. Noilla kahdella asialla on selvät erot, mutta jotkut eivät sitä pysty kokemaan. Ehkä saanut hyvää aikaan pahimpien kansa. Jättäisi normaalit rauhaan.

• Anonyymi

Mistä keksit nimimerkkisi!!??

• dffdfdfdfs

Onhan se, mutta monella päätös on 1/2 - 1 vuotta kerrallaan. Eri suurin osa ajasta menee jännittäessä seuraavaa päätöstä. Ei voi muuttaa halvemmalle alueelle, kun lääkärit vaihtuisivat jne.

• Hullutollukka

No siinä sinulle työsarkaa.
        Sopisiko aktiivimallin kehyksiin?
        Mteläkkeen hakeminen on täysipäiväistä työtä.
        Siihen ei tervepäisen resurssit riitä.
        Hermot siinä touhussa menee.

• ffsffdf

millä diagnoosilla pääsit? paljon saa rahaa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2950
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      360
      2630
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      45
      2378
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      29
      2363
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1928
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1459
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1452
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1383
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1319
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      14
      1301
    Aihe