jos kysyn sinulta kuinka paljon luulet minun pystyvän sinua auttamaan? Ole itse sellainen että haluan auttaa hädässä olevia ihmisiä ja ehkä sinullakin on samanlaisia ajatuksia minun suhteeni.
Mitä vastaat
9
88
Vastaukset
- Haluanmyössamoinsinua
Jos olet hän, uskon sinun olevan juuri se ihminen, joka auttaa minua.
- Whatwasthat
En halua vaivata sinua, mutta samalla olen todella kiitollinen. Mutta ystävyys... sekin ehkä enää liioittelua tuossa hapattavassa ja uhoavassa ilmapiirissä, johon siis itsekin myös syyllinen. Sori.
- omasuojalue
Hän on kyllä ymmärtänyt mitä siellä taustalla on tapahtunut. Se tunne ettei ole kyse rehellisyydestä tarttui jostain mukaan. Kiitos että tunnustit sen. Hänellä on aina se tietty raja tuntemattomia kohtaan. Mistä se juontaa alkunsa, kuka tietää, mutta se suojelee.
- Whatwasthat
Huomaan, että teet suojaa. Kadotinkin sut hetkeksi. Meissä on vaan liian paljon samaa, mikä pelottaa. Mutta voin kyllä jatkaa tästä, toivottavasti sinäkin. Edelleen olet upea, outo, ihana ihminen ja haluan todellakin sinusta ystäväni. Muuhun tuskin pystytään....arkiset asiat menee nyt edelle. Pyydän vain, älä tule liian lähelle, en varmasti nyt kestäisi sitä. Mutta en halua esittääkään, en oikein osaa sitä :)
- ystävyyslämmittää
Whatwasthat kirjoitti:
Huomaan, että teet suojaa. Kadotinkin sut hetkeksi. Meissä on vaan liian paljon samaa, mikä pelottaa. Mutta voin kyllä jatkaa tästä, toivottavasti sinäkin. Edelleen olet upea, outo, ihana ihminen ja haluan todellakin sinusta ystäväni. Muuhun tuskin pystytään....arkiset asiat menee nyt edelle. Pyydän vain, älä tule liian lähelle, en varmasti nyt kestäisi sitä. Mutta en halua esittääkään, en oikein osaa sitä :)
Kysymys oli isommasta määrästä ihmisiä, joilta oli halu olla "piilossa". Sellainen väsähtäminen oikeastaan kaikkeen. Ystäviä ei ole koskaan liikaa ja mielelläni olisin ystävä toiselle ihmiselle joka sitä myös haluaa. Sitä minussakin on että olen oma itseni enkä osaa esittää.
- pystytäänme
Whatwasthat kirjoitti:
Entä jos en osaa lähelläsi enää olla tulematta lähelle :/
- Whatwasthat
pystytäänme kirjoitti:
Entä jos en osaa lähelläsi enää olla tulematta lähelle :/
Jos tulet , niin tulet sitten lopullisesti. Muuhun en ala..
- Koo..lta
Omat ajatukset siitä!
Aluksi pitää olla tahto auttaa itseäni, vasta sitten ottaa vastaan tarjotun käden .. ja kun mä olen kunnossa, niin pitää näyttää ja jakaa muillekin.
Mutta aloitus pitää lähteä itseltä ja on puoli voitto. - Uudestaan.N
Omat ajatukset siitä!
Aluksi pitää olla tahto auttaa itseäni, vasta sitten ottaa vastaan tarjotun käden .. ja kun mä olen kunnossa, niin pitää näyttää ja jakaa muillekin.
Mutta aloitus pitää lähteä itseltä ja on puoli voitto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016409
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h824905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1043169Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262215Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191606Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?941181Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381175Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311086- 48864