Näin suomalaisia yritetään taas manipuloida, YLE asialla, että pieni kunta Savossa saa hirveästi tukia henkeä kohti kun isoin rahareikä ja kasvava moolokin kita on Etelä Suomessa elintaso hakevien maahantunkijoiden ja kymmeniä vuosia maassa jo olleiden elättäminen avustajineen.
Rautavaaran asukkaiden ja vanhusten rahasumma on pieni ja menee kulutukseen kuten ruokaan ja asumiseen. Suuri koko ajan kasvava verorahoista ja lainan tarpeesta johtuu ei Suomeen kuuluvista maahan tyhmästi päästetyistä.
Media jatkaa propagandaa suomalaisia vastaan.
Kertokaapa totuus kuinka kalliiksi mitään osaamattomien oleskelu, lisääntyminen,hoito,tuet maksaa suomalaisille. ÄO määrä ja Pisa laskussa ja mikä sen aiheuttaa?
Kelatuista uutis vääristelyä
valhevaltamedialwkwjj
2
<50
Vastaukset
- EiSaaHermostuaPienistä
Elon laskuoppi antaa vastauksen. Jos jakaja on pieni, osamäärä on iso.
- gakenewsmediatm
Kysymys on asioiden tahallisesta vääristelystä. Manipulaatiosta. Yritetään hämmentää taas tyhmimpiä uskomaan että osa suomalaisista on taakka. Tarkoitus on saada läpi ajatukset että suomalaisten eläkkeitä jne pitää leikata. Käännetään huomio pois oikeista uhkista,vaaroista,rahan haaskauksesta hyyssäämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828