ja annetaan mielemme sekä tekojemme virrata vapaana. Luonnon alkukantaisuutta suurempaa voimaa ei olekaan. Olisimme vapaita nauttimaan toisistamme kuin toisiaan rakastavan miehen ja naisen on tarkoitettu. Siihen kuuluvat myös rajummat otteet välillä ja antaisit itsesi olla minun vallassani. Olen varma että sinäkin himoitset BDSM-aktiviteetteja. Täyttyvää henkistä ja fyysistä onnea sekä tasapainoa sinun kanSSasi.
Avataan lukot
15
195
Vastaukset
- Eisinustaoisuskonu
Tää on joku sadomaso juttu..ei kyllä kiinnosta ruoskat.
- Etoleminunmakuuni
Nyt kannattaa olla tarkkana, ketä tarkoitat " kanSSasi" sanalla? Aikas tarkoituksellisesta näyttää. Tästä lähtien tutkitutan asioita hyvin tarkasti, jos on pienintäkään viittausta ss tai SS - kirjainyhdistelmiin. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa minkäänlaisiin seksuaalisiin juttuihin täällä. Ne ovat täysin yksityisiä. Tulen syyttämään seksuaalisesta ahdistelusta, jos vielä näen ylläolevan kaltaisia viestejä. Väkivalta ei kuulu minun ajatuksiini missään muodossa.
- Antaapalaaaa
Xd vitu kukkahattu täti apl o oikee asenne get down boy whiziiii
- fbhfd
Saat luulosairas kuvitella mitä haluat, en ap. Vie poliisille vaan, muista sit et jos ja kun tämän kaltaiset avaukset eivät ole mun ip- osoitteesta nostan syytteen herjauksesta! Vaadin sellaisia korvauksia ettet persaukinen ikänäs selviä niistä!
- fbhfd
fbhfd kirjoitti:
Saat luulosairas kuvitella mitä haluat, en ap. Vie poliisille vaan, muista sit et jos ja kun tämän kaltaiset avaukset eivät ole mun ip- osoitteesta nostan syytteen herjauksesta! Vaadin sellaisia korvauksia ettet persaukinen ikänäs selviä niistä!
Paina tosiaan em. isoon typerään kalloosi ja tutkitaan sit samalla kaikki aukomiset mitä ite oot tänne vuodattanut ja kattellaan sit kuka on syyttää ja ketä. Vitun idiootti!!
- Etoleminunmakuuni
Jos et ole ap, miksi vauhkoot tai ylipäänsä puuhutut koko keskusteluun??
- JuuEiKiitos
SS viittaa Nazi-Saksaan.
- Parhaimmistoo
SS miehissä taisteli 1200 suomalaista.
- sanoja.vaan
Ei susta lopulta siihen olisi. Pelkkää sanailua.
- hkkhkH
Susta ei ois siihen ku poistit/poistatit mun viestin. Ei ollu ees paha... Voi, voi herkkä hipiä jollain, ei kestäis raippaa, vaikka ehkä kaikkee muuta... ;)
- Avaimetpiiloon
Mitään avata kun suljetaan😬
- Saatopetuksen
Tätä mä en kyllä unohda, noitaakka. Kyllä mä palaan vielä.
- Hahahaaaaaa
Hauska ketju!
- Hihihiii
Niin on, vaikkei avaimentekijän ketju olekkaan ; D.
- huonosuunnitelma
Se on sinun näkökulmasi, mutta ei todellakaan minun. Olen hyvin omaehtoinen ja jokainen joka kuvittelee, että pystyy vaikuttamaan elämääni ulkopuolelta "suosittelemalla" jotain muutosta minun elämääni, voin kertoa ettei se tule onnistumaan. Siinä käy juuri toisinpäin niin että pysyn entistä vahvemmin omien päätösteni takana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511938
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1495430Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434477Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451