Onko sulla muuten isokin

Montakoneliöö

Talo? Mun tavarat pitäisi saada sitten sinne kanssa. Sopii varmaankin hyvin sulle?

20

233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SemmonenSeOn

Se on sellainen kompakti 62m^2. Ihan ok kokoinen kämppä.

• Setalo

on just minun makuni mukaan kalustettu. Ei tänne tuoda mitään ikean lastulevy kaappeja, eikä tänne mahdukkaan vaikka on n. 110 neliöä.
      Toinen on vain minun kalusteilla kans kalustettu. Omat on aina omia.

• antiikki_sisusteinen

hyi jollai rococoolla?

• Setalo
        antiikki_sisusteinen kirjoitti:

hyi jollai rococoolla?

Pieleen meni. Talossani ei ole mitään 30 vuotta nuorempaa täysipuisia kalusteita. Ainoat mitkä on uudempaa on kylppärissä. Keittiössä marmorinen tiskiallas, siis altaatkin pn marmoria, samoin kansi.

• näinjoulunaikaanvalaistu

Mulla on pieni ja sievä piparitalo.

• näinjoulunaikaanvalaistu

Eli en kyllä tiedä mahtuuko sun tavarat sinne. Hmmm.

• PipariTalo_

Tää oli paras! Piparitalo on maukkauin :) Luulisin niin

• MuuttoKuormaNurkanTakana

:D hahahhahahahaha... Tämä on iskulause, jolla varmasti pääset pois ja ikuisesti ihastuksen elämästä :D Tästä tulikin mieleen, että tekisi mieli joskus mennä ravintolaan ja heittäytyä ihan dorkaksi ja katsoa, kuinka miehet reagoisivat, kun heittäisi ihan hulluja iskulauseita :D Katsois, kuinka pitkälle käytännössä vois mennä :D Tähän saakka paras on, kun esittäyduin keinosiementäjäksi ja maatalouslopmittajaksi :D Mies oli mukamas "kuin ei mitään, kaikki hyvin". Tuskin meni läpi, mutta hyvin näytteli, jos ei uskonut.

• Autoetuplussaa

Seuraavaksi deittisivustolle ilmoitus "Etsin kiireellisesti asuntoa, voinko muuttaa luoksesi jo tänään?"

• matchiiiii
        Autoetuplussaa kirjoitti:

Seuraavaksi deittisivustolle ilmoitus "Etsin kiireellisesti asuntoa, voinko muuttaa luoksesi jo tänään?"

hahahahahhahahahaha :D Ja viissaan rinnakkaiskortti :D

• ADCopy

Minäkin joskus mainitsin ammatikseni karjakon. Kaverin esittelin lypsäjäksi.

• pitsinnyplääjä_
        ADCopy kirjoitti:

Minäkin joskus mainitsin ammatikseni karjakon. Kaverin esittelin lypsäjäksi.

Uskookohan kukaan meijän juttuja, vai luullanko, että läpi menee niin että paukkuu :D

• lg24g5g324g

Asun in three houses, tree houses, simpsoni-tyyliin.

Plenty of tree-houses.

• Biljardi.kiertoon.kans

West Endissä ja reilut 400 neliöö, jotain vanhaa pitänee nakata pois että mahtuu sun roinat. Vaimo saa lähteä sekä flyygeli.

• Chanelitmyös

Jätä vaimon Louis Vuittonit mulle!

• LOLlahdus_

Louis Vuittonista tulee mieleen joku juntti joka yhtä hot/cool kuin Thaimaan matka. West End lontoossa ja westend espoossa. Ehkä tolla kämpät molemmissa ;D

• masalastaMattiVuan

näsäviisastelija

• ihansopivameille

Ajattelin kyllä vaihtaa pienempään. Nyt pitäis toimia, ettet myöhästyy.

• neghtghgeg

Asumme puumajoissa :)

Mutta ette arvaa minkä isäntä oikeasti täräytti: satoja metrejä syvät porakaivon maalämpöön, ei tarvitse huolehtia sitten lämmön saannista, öljystä suoraan syvään porakaivoon.

• alahantulla

Joo, tänne vaan. Naapurillakin on 300 neliöö. Hyvin mahdutaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4731
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3463
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1528
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1453
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1266
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1172
    8. 164
      1060
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1058
    10. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      18
      1015
    Aihe