Kysyisin onko Pattayalla mahdollista saada Turkkilaista karvakourahierontaa?
Minulla on ystävänä vuodesta 2010 lukien ollut yksi herra jonka sisko mieltyi karvakourahierontaan mennen jopa kaksi kertaa hierojan kanssa naimisiin ja sitten sissin.
En viitsi Turkkiin matkustaa, koska Thaimaan helmessä on kaikkea kaikille ja arvelen näin siellä olevan myös tätä hieronnan aatelisryhmään kuuluvaa karvakourahierontaa.
Onko Pattayalla karvakourahierontaa?
7
321
Vastaukset
- MeHuaHininYstävät
Tarkoitatko karvakyrpähierontaa?
Me annamme sitä toisillemme kun vuokraamme huoneen beerbaar Helmestä, siis silloinkun se on auki.- Lerppatarjoaa
Persläpilerppa kommentoi asiaa, tulee sovittaessa Hua Hinistä tai Chiang Maista antamaan sitä.
Kuitenkin huomioitava ilmaiset lauttaliput Hua Hinistä on ensin kerjättävä ja Chiang Maista saatava HD varastettua, mutta näillä ehdoilla palvelunsa pelaa. - MeHuaHininYstävät
Lerppatarjoaa kirjoitti:
Persläpilerppa kommentoi asiaa, tulee sovittaessa Hua Hinistä tai Chiang Maista antamaan sitä.
Kuitenkin huomioitava ilmaiset lauttaliput Hua Hinistä on ensin kerjättävä ja Chiang Maista saatava HD varastettua, mutta näillä ehdoilla palvelunsa pelaa.Ei rakas kusipää, me olemme sen suuren muuttovirtauksen mukana muuttaneet Pattayalle kun Hua Hinin asuntojen hinnat romahti ja Pattayan condot kipusi 1.500 euron huikeisiin neliöhintoihin.
Meidän päällikkömme on Vuodesta 2010 opettanut meitä rakastelemaan hänen tavoin itse itsemme kanssa, olemme siis Pattayan puskarunkkareita.
- AviomiesHDdhabissa
Päivystettyäni, trollattuani ja sekoiltuani täällä Pattaya palstalla kolme vuotta yhtä soittoa kaikki päivät, pyhät, arjet, aamut ja illat, olen laatinut päivittäin satoja yhteenvetoja tuntemattomien ja useimmiten mielikuvitukseni pohjalta keksimieni henkilöhahmojen pohjalta ,joista analyysini laadin pääasiassa suoraan kopioiden.
Minä sanon "Hyvä Numball" ja Numball sanoo "Hyvä Pohjoisen Aviomies" ja sitten minä sanon "Olipa hyvin sanottu" ja sitten me etsitään yhdessä Maijaa,
paitsi että mä oon Abu Dhabin Phuketissa just nyt ja perhetyttäret ostaa kultaa ja mä autan ja edustan samalla baareja jahdin kannella sikaria poltellen ja sit mä vastaan Numballin puolesta ja sit Numball vastaa mun puolesta ja sit mä teen 138 yhteenvetoa ja sit Numball sanoo että "Olipas hyvin sanottu". Ei me tunneta Numballin kanssa mutta se on mun tosi hyvä frendi ja se sanoo hyvin.
Tänään oli ilon päivä kun mulle tuli palstalle ystävä joka todistaa että oon perheeni kanssa Abu Dhabissa ostamassa kultaa tyttärelle henkilökohtaisista syistä. Mulla ei oo lupaa olla täälläkään henkilökohtaisista syistä ja liikun täällä salanimellä Hoosianna. Tein juuri tyttärelleni laulun "Rakas onnea matkaan, sinä ansaitset kultaa ja tällaisen seksikkään konsultti-isän, jolla on rintaliivit.- HyväMaija2010
No mutta nythän pattayan eliittirakkaiden viisain ja fiksuin aktivoitui suomen mattomiesten pomojen ruokatuntiaikaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770