on sosiaalisessa mediassa aina joku auto tai pääkallo kuvissa? "Olen n. 40-vuotias ja kiinnostunut pääkalloista ja tässä mun auto." Hulvatonta.
Miksi iiläisillä miehillä
3
991
Vastaukset
- PipiPääPöpi
Olen 53-vuotias mies ja minulla ei ole liekehtivää kalloa tai liekehtivää autoa kuvissa.
No, en muuten ole edes somessa, paitsi jos nyt tämä lasketaan.
Minulla on sähköpostin profiilikuvassa hirtetty joulupukki, se on siistiä.
"Mä olen 53-vuotias ja kiinnostunut hirtetyistä joulupukeista". Ekstra hulvatonta.- Mies17v
No onpa hauskaa halveksua joulupukkia, josta lapset tykkää.
Taidat olla ilonpilaaja!
Iissä on kaikki miehet ikähaarukassa 18-100 vuotta pöpejä ja ilonpilaajia. - miäsmoinen
17v ei ole ensinkään mies, mutta siitä voi tulla mies. Kaikista pojista ei tule miehiä, vaikka niin voisi luulla. Odota vielä 10v, niin voit olla jo miehenalku.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192715Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151119- 401035
- 61001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837