Kuka teki mitä

Eiymmärrää

Kuka ajelee toisten pelloilla ilman lupaa ?

17

937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvitä

      Millä ne ajaa?

    • laiskiaisia

      Eikös nää mettämiehet ajele pelloilla. Nyt tietty paljon lunta eikä routaa. Löisivät sukset jalkaan.

      • Ramborallia

        Ei nämä mettärambot suksitella viitti, niitten tulee pian hiki.
        Helpommalla pääsee kun rallittaa maasturilla jonkun karvaturrin perässä.


      • onkse_luvallista
        Ramborallia kirjoitti:

        Ei nämä mettärambot suksitella viitti, niitten tulee pian hiki.
        Helpommalla pääsee kun rallittaa maasturilla jonkun karvaturrin perässä.

        Onkse luvallista ampua suoraan autosta


    • Kukahäh

      Kuka ajaa pelloltansa savea ja paskaa yleiselle tielle traktorinsa renkailla ilman lupaa. Sadekelillä lieju on pikitiellä vaarallisen liukas.

    • Jörttimän

      Ihme vinkumista taas, mä ajelen ainaki misä haluan.

    • Tuntomerkitylös

      Sama asia koskee moottorikelkka miehiä ! Moottori keikoilla ajetaan ilman lupaa !

      • Nähtyon

        Olen samaa mieltä !


      • kummastuttaa

        Millä oikeudella ne kelkkamiehet ajelevat toisen tontin läpi? Mieleen ei voi juolahtaa, että lumen alla saattaa olla edelliskesänä istutettuja hedelmäpuita tms.

        Samoin nämä koirankusettajat. Onko sitä koiraansa pakko kusettaa ja paskattaa ihmisten tienhaaroihin, kun metsää ja pellonreunaa on vaikka miten paljon.

        Ja miksi ns. metsämiehet, tulevat tontilleni ja pihaani jahtaamaan jänistä? Se, että en ulkopaikkakuntalaisena ole koko ajan talollani, ei tarkoita sitä, että kiinteistöni olisi yleisessä käytössä.
        Valvontakamerasta kyllä näkyy hiippailijat ja na ne, jotka kuvittelevat yksityisen kiinteistön olevan jokin julkinen tila.

        Tämä tästä tällä kertaa. Kiitos ja näkemiin.


      • Reklamaatiota

        Juuri näin karvia laiset tekevät omin luvin. Tee poliisille tutkinta pyyntö. Ja ota valokuvia todisteeksi. Minä itse olen jo kyllästynyt joka talviseen häirintää.


    • eimitäänjärkeeenää

      Kyllä toi metsästys(huvimetsästys) menny ihan persiilleen. Kone voimalla vaan mennään ja isolla porukalla. Sitten ryypätään ja saunotaan päälle. Ammutaan kyttäyskopeista ruokintapaikoille. Susista hopotetään kun itse niitä konevoimalla seuraillaan,antaisivat olla rauhassa.

      • voivoinoita

        Jäniksiä on puheitten mukaan kai jokapaikka täynnä, kyllä niitä sitten on ammuttukin. Taitaa olla munkin pihajänis olla jonkun pakastimessa. Kävi syömässä linnuilta jääneitä kauroja öisin, usein näki kuutamossa. No sai hyvää jyväjänistä,toivottavasti on hyvää. Nyt sitten ei paljon enää jälkiäkään näy.


      • nälkäniidenon
        voivoinoita kirjoitti:

        Jäniksiä on puheitten mukaan kai jokapaikka täynnä, kyllä niitä sitten on ammuttukin. Taitaa olla munkin pihajänis olla jonkun pakastimessa. Kävi syömässä linnuilta jääneitä kauroja öisin, usein näki kuutamossa. No sai hyvää jyväjänistä,toivottavasti on hyvää. Nyt sitten ei paljon enää jälkiäkään näy.

        On ne kyllä nälkäsiä karviassa. Keväisin karehditaan kalatkin porevetestä vaikka varmasti riittäisi kaikille kalastajille. Talvella viedään pihajänikset. Mutta hyvä kun nälkäänsä ruokaa saavat.


    • hirvetsäästymeille

      No nyt ne Rambot sai sen havittelemansa SUDEN. Kyllä nyt uskaltaa taas rauhassa kävellä lavaautonsa ovelle. Moottorikelkalla sitten taas etsimään uutta pihasutta ja uutta poikkeuslupaa hakemaan.

      • peuraa

        Missäpäin Karviaa se susi on kaadettu?
        Ei se ihme, että sudet tulee ihmisten lähelle, kun ihmiset hakkaa niiden asuinpaikat suurilla koneillaan ja syö niiden luontaisen ravinnon metsästä.


    • luonnonpuolesta

      Ei yön lepoa ei päivän rauhaa.Moottorikelkoilla ajetaan ristiin rastiin niiden petoeläinten asuinaluella.

    • Koulutytttö

      Kuka ajo koulubussia huppelis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2088
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      155
      1616
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1204
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    Aihe