Hyvä Cherrykirsikka!
Elämääni tuntuu nyt kasautuvan turhan monelta suunnalta paineita ja odotuksia enkä tiedä kuinka kaikesta kunnialla selviäisin.
Mihin sinä näkisit perheyrityksen murroksen johtavan sekä oman asemani ja elämäni sen ja toisaalta perheenperustamispaineiden keskellä? Löytyykö elämään keveys ja tasapaino?
Syksyllä aloittamani raskaahko projektini taitaa myös viedä paljon energiaa keväällä. Saako asia onnellisen päätöksen?
Onko matkamme onnistunut vaikka sen ajankohta ei tässä kiireen keskellä kovin onnistunut olekaan?
Paljon tuli kysymyksiä, mutta olisin kiitollinen jos jaksaisit minulle vastata.
Kiitos ja aurinkoista kevään odotusta!
Cherrykirsikka
3
172
Vastaukset
Hei Tytteli! Elämääsi löydät keveyden ja tasapainon vain kuuntelemalla pelkästään itseäsi, sitä mitä itse todella elämältäsi haluat. Toiveiden ja paineiden ristitulessa oma tahto usein unohtuu; älä yritä miettiä niin kovasti, mikä tekisi muut onnellisiksi vaan mikä tekee sinut onnellisimmaksi :)!
Projektisi on vienyt Sinulta paljon voimia ja vie edelleen - muistathan siinä sivussa huolehtia kunnolla myös itsestäsi! Kevään kuluessa tulet olemaan kyllä aika poikki asian tiimoilta, mutta lopulta tulos on onnistunut ja palkitseva, eli älä anna periksi vaan jaksa sisukkaasti saattaa projektisi loppuun. Yöunista älä kuitenkaan tingi; levänneenä saat paljon enemmän aikaan kuin väsyneenä ja tokkuraisena.
On hyvä asia että lähdette lomalle kaiken kiireen keskeltä. Aluksi kasautuneet paineet purkautuvat pienenä riitelynä ja kinasteluna, mutta loppuaika lomastanne on onnistunut, lähentää teitä ja tuo kaivatun hengähdystauon arkirutiineihin. Oikein ihanaa lomaa teille ja valoisaa lopputalvea!- Tytteli
Kiitos vastauksestasi Cherry hyvä. Odotan matkaamme ja koko raskasta ja kiireistä kevättä nyt jo hieman toiveikkaammin.
Jaksaisitko vielä katsoa miten näet työasioiden selviän. Tuleeko minulle nykyistä enemmän vastuuta ja jaksanko sen vastuun kantaa? Millasena näet perhe-elämän?
Kiitos vielä! Tytteli kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi Cherry hyvä. Odotan matkaamme ja koko raskasta ja kiireistä kevättä nyt jo hieman toiveikkaammin.
Jaksaisitko vielä katsoa miten näet työasioiden selviän. Tuleeko minulle nykyistä enemmän vastuuta ja jaksanko sen vastuun kantaa? Millasena näet perhe-elämän?
Kiitos vielä!Sinulle ollaan sysäämässä lisää vastuuta, mieti tarkkaan otatko sen vastaan. En ole aivan varma, oletko täydeltä sydämeltäsi mukana työssäsi, ja jos veresi vetää samalla muihinkin asioihin, tuntuu vastuu helposti liian raskaalta kantaa. Tämä vaikuttaa myös kotonasi; työpaineiden ristitulessa et sitten ole parhaimmillasi sielläkään. Jos löytyy jokin muu ratkaisu kuin se, että kaikki tai suuri osa vastuusta siirtyy sinun harteillesi, harkitse mieluummin sitä.
Perhe-elämän sujuminen on suoraan riippuvainen noista työelämän ratkaisuista, eli siitä en tässä osaa sanoa enempää. Pyydä Korkeimmalta ja enkeleiltä apua tärkeisiin päätöksiisi, niin kaikki järjestyy parhain päin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437