Terveisiä mieheltä. Vaikka olemme kaikki anonymeeja, niin varmasti tunnistat minut. Olen komea, miehekäs, jopa pervo. Etköhän tiedä, kuka olen.
Hyvää huomenta Nainen
12
153
Vastaukset
- Nainenoottaa
Pervo vain passaa. Lisää vinkkiä
- Ellihalloo
Aku hirviniemi on prvo. Ihana pervo. :D Ninakin tyks...anssi melast.
- Aloitantänään
Tunnistan.
Lupaan yrittää rakastaa lähintäni tästä hyvästä enemmän kuin ketään muuta. Laitan energiani häneen. Sitä toivot, niin teen. - Pervokyll
Miehekäs meni pieleen 🤔
- Täysinanonyymi
Kaikki pieleen, mikään ei soita mitään kelloja. Enkä tykkää pervoista. ( nukun aina tuohon aikaan yöstä) siis ei oo mulle, ja hyvä niin!!
- siril
sopivasti pervo!
- En_pidä_pervoista
Olenhan sanonut että olet komea ja miehekäs mutta pervoksi en ole sanonut.
- pervonahyväolla
Oletko valkaissut kikkelin sitten viime näkemän
- thaimaassatavataan
😆 no nyt oli hyvä
- oksutulikunmietinkin
kaljamaha, miestissit ja läskiperse samassa äijässä on helkutin huono kombo! Ei jatkoon!!!!
- Mfmngng
Aloitus kertoi liian vähän. Komea, miehekäs pervo mies mulla mielessä, mutta sellaisia miehiä on niin paljon
- entunnista
Elinpiiriini ei kuulu yhtään mainitunlaista miestä. Akkamaisia, rumia, siveydensipuleita kyllä sitäkin enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564234SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2894127Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1633645Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky923545Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä843101Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312467Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361875Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681773Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161763- 371680