rakkauden aallot

gayinfingirl

hei, ei mitään. miltä tuntuu olla jossain hetero ämmän kaapissa yhtäkkii,... tuntuu et ihastuu ilma alueisiin ja rakastuu samalla yhtäkkii palavasti, ilman tunteita samalla tunne johon jää kiinni. onko täs tunteessa ilmatilassa joku toinen??? missä se on?? ite oon 21 kypsä hyväperseinen urheilunaikkonen kivalla naamalla ja toinenkin sit on aika söpö ja ei samalla. en osaA SANOA pitäisi lähestyä heti. mikä näitä muita naisia sit oikeen vaivaa?? mikä heillä on. itsevarmuus ja huono itsetunto ajatuksella menis läpi, mut mitä jos ei ooo itsetunnosta haittaa, lähentyis vaan. ainoa ongelma on rakastumisen halu tiettyyn hyvännäköisen hyvä luonteiseen tyttöö sattuman kaupalla, samalla tehden uraa. et sit tän tietyn yhden pitäisi ilmestyänäkökenttään, kuka se on?? mitä täällä tehään kun mietitään muutenkin oma naamaa, kuhan ei valheesta tautia saa. lähentyis ja sitten viel erikseen hyvän valon tiput tarinoineen ja kuvien valoineen kadulla muiden seassa ei osaa sanoa heistä. oisi ihan kiva varmaan mut siinä kysymys ioiskee iässä naamassa stressissä ja tutustumisessa.oisi ihan kiva tutustua mutta ujo ja ei sopivia on niin paljon. ei kierrellä pään sisällä karkuun vaan toivoo lähestymistä, mut tietty rakkauden vapauden ja omien rajojen tunne herää lämmöllä, toivoen et siinä hetkessä tajuis rraahata mut ulos omana itsenä ja vaan kitara kädessä etuoven taakse tää rakas yksilö. mut kuinka vaikeaa se on kun on vaan hyvännäköinen itsenäinen yksilö. miehii raahaa jos haluis mut ei todellakkaan . riivaavat munat pomppii ympäri seiniä.todellakin voi olla näin hankalaa löytää sielunkumppania siteet simillä kädet nyrkissä hakaten säkkiä viimeiset 6 vuotta putkeen... argshgfgsh rauhaan . peace.

10

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeemetoo

      niin, en osaa oikeen sanoo. ongelma on varmaan oma navigointi ja sen tietyn etsiminen ja iskeminen samaan aikaan. Siinä vaan olisi itse pitänyt jo päättää oman itsesi keskeltä se tietty ketä menet iskemään, joka tulee isketyksi ja rakkaudella. varmaan on sanottu ennen kuin tehty ja ajettu ennen kuin ajateltu ja syöty ennen lounasta ;) siinä sitten hivin keskellä poimien sokeena mustikkaa vadelmasta sormien kera mangot ja sitruunat ja lehdet. siitä katsot oman tarinasi mustikkana ja syöt omenaa vaikka olet allerginen omenalle. onko hiv tietty tapa hviin vai ei? onko mahdollista olla raskaana tuotteelle jota syö ja tuputetaan päivittäin. onko olemassa tietty kuvio omenaan mustikasta?

    • jaahasmumo

      jees varmaan myös pieni iskurepla sulaa tai ei liioin, oman mielen jäännökseksi.
      taikka sitten ei riippuen kauan se siellä pyörii ja missä muodossa.

    • selluliittipeili

      niin mut en tiiä, saattaa olla kutinat palleissa menneet ristikkäin. ettei vaan ois toista muijaa sulle joka siellä samalla innolla kiertää ton pyhän mustikan omenana

    • jeesvanhempi20v

      niinpä niin, pojat ja ongelmat kahdessa söpössä tytössä keskenään taikka ahneuden viimat parisuhteissa ja ihmissuhteissa änkeä nokkaa parisuhteen eteen pienen valon hohteen ansiosta tiikerit pienessä mutalaavussa kerääntyy ympärille hajottamaan tärkeän rakkauden ilman, ystävät perheen ja sinut itsenäsi, itsesi tilassa. ahneus ilo ja rakkaus ja onni kahden sormen läpi vai suoraan maailman toiselta puolelta rakkaan löytäen. kärpäslätkään ja kärpäsliimaan menee eri tuotteet kiinni. sormien läpi voi tuntea sormissa, mut ei sielussa, eikä sinne päästäkkään niin kovin helposti kuin tuntematta tuntemalla. todellinen rakkaus tulee tunteesta tässä tunteessa että mistä sitä tieää vaikka ajatuksella nojaisikin rakkaaseen koko ajan kivuiltaa välttäen muun ympäristön ja muut tykkäävät henkilöt kemioineen itse odottaen tiettyä tämän kemian keskeltä. päättämättä heistä kuka tai ketä, vaan varaamalla itse itseni tälle tietylle kemialle joka tulee vastaan. aavistamatta voi tuntea aistimatta vaaraa tunteella jota ei ole.. ja joten kun on mahdollista päästä irti ja lähelle ilmassa rkastamalla on vain mahdollista tuntea mustakukkaisuutta toisesta joka on lähellä aiheuttamalla tai aiaheuttumatta kitkaa rakkauden onnen ja ilon väliin kokonaan on sitä kunnes aika kuluu sormien läpi kuin tiimalasista saa vain yhden kappaaleen sinä ja hän, he , me ja te samssa, aina unohtaa yhden he välistä joka on sinä ja hän . yhdessä. tyttö kans 20v

    • pregsigay21

      hei itse olen 21 vuotias vakiintunut homo nainen miehen kanssa yhdessä 2 vuotta. lapsi tullut ja kolmas tulossa, onko mahdollista että täysin rakastunut nainen saisi sixpackilla ja lihaksilla jalat alta perseen kera niin että tutisee ja rakastuu ilma ufo aluksen lailla, kokonaan ilmatilaan jossa tyttö näkyvästi on harhana. elää ja elää itse kunnon homo ja homoillaan koko ajan täysin lesbbooo , mutta mies jää kuin jääkin hattaran väliin, niin eikö tämä ole silloin rakkautta. vai pitkäkestoisen rakkauden tuho/ uusi alku parempaan vai puff vain aloittaa olemaan yhdessä. miten saa ämmän erotettua miehestä kokonaan että tä ihana kaunis neito saisi tän ämmän.??? missä se akka on tuhlaamassa tän sinkkutytön aikaa eikä aio nähdä ollenkaan. saako sormusta heitellä noin vaan perään raskaana olevalle naiselle??

    • perunaregege

      näe lähesty, tunne lähene poistu korvaa korjaa lähellä poistuen työnnä itsesi lähelle ja anna mennä heti. aamupalan jälkeen, kaupassa, perjantaina, iltalenkillä,salilla, viikonloppu "ehdotusmenoilla" humalla selvinpäin, paukuissa taikka sitten ihan oven taakse, rappukäytävässä,puhelimella, kaupassa moit, koiran kanssa , tupaklall, ikkunan takaa, parvekkeelta huutaen ja viimeisenä samassa ajossa olevat peuran valot.

    • jassoomauh

      hei mitä jos seksin suhteen ajatuksen voimalla, toinen haluaa harrastaa seksiä, toinen suostuu, mutaa toinen lopettaa kesken aktin jonka jälkeen itse jatkat ajatuksella selkeästi itsenäsi toinen nauttien kuukausien ajan, eikä tapaa, julkimotyttö. auttaako tähän oikeaan tapaukseen mikään muu kuin todeta itsenäsi olevasi seksuaalinen hahmo vai eikö toinen tunne samoin enää.mitä sanottu kuin tehty meinaa kun et itsenäsi riitä enää. halu on mutta himojen rakkauden halut ei tunnu riittävään ujoon mieltymään.

    • maumauhhh

      seksi ja dildo. ajatus ja toinen. entä jos haluaa miellyttää toista enemmän suullisesti erityisesti yhtä tyttöä.mikä kappale on dildo toiselle? ajatus toisesta kiihottaen on erilainen kuin itsenäsi kuvaava kiihoittuminen itsenäisyyden jälkeen. kuka antaa rauhan ja kuka ei? sopiva käsi miellytykseen ja sopivaan jatkoon sattumalta ei tunnu menevän jakeluun oman miellyttämisen halun tarpeet yksityis hoitoon ja itse yskityisesti runkkaaminen ei tunnu riittävän vaan pakko päästä rakastelemaan tytön kanssa jota rakastaa mutta ei vaan jotenkin näe sopivan romanttisesti yllättäen tai heti seksivalmiina. onko dildo toisen kädessä niin heikosti että se on oma vai ei?
      onko se toisen mielikuvitus saattanut joutaa jopa seksieleämän yli yhdessä vai ei leikö miehet taustalla, toiset naiset ei haittaa.tavoitteena päästä tä dildo kädessä edes yhen rapun yli jossa tä tyyö voisi jo olla alasti käytävällä tai takki päällä omasta halusta hetimmiten. salaa kivaa mutta ei kauaa urheilun kanssa nuoren 20v typy kans. himot lentää liikaa vai ei?rakkaudessa omistus myös joten vapaa aikaa ei tulemiseen on samalla omaa toisen itsenäisyyttä kunnioittaen. ruma peli eteen niin ei paneta sittten erikseen taas saamassa ajatuksen tilassa dildo kädessä kotona.

    • jhjtey

      millä tähän yksityis runkkaus mustikka omenaan saa sen dildon toisessa päässä läpi kokonaan???

    • Eihelevetti

      Jätkät hei, mitä helvetin runokielt tääl käytetää? Puhuuks joku oikeest noi nykyää :o ehk jossai stadis maximissaa

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      375
      3369
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      165
      1399
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1208
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1102
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe