Cherrykirsikka

vesimiesnainen

Hei Cherrykirsikka
Sain tänään tosi kurjan tiedon puhelimitse. Voiko asia vielä muuttua, tämä ei liity mitenkään rakkausasioihin. Niistäkin tahtoisin kyllä tietää. Tällä hetkellä on kovin hiljaista, muuttuuko mitenkään talven/kevään aikana? Kohtaanko jonkun aivan uuden, törmäänkö ehkä vanhaan ystävään vai jatkuuko rakkauselämäni samanlaisena hiljaiselona?

Kiitos paljon jos voisit vastata.

4

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitettavasti tuo kysymäsi asia ei näyttänyt muuttumisen merkkejä ainakaan minun silmissäni. Tilanne on nyt vain hyväksyttävä ja jatkettava sitten elämää eteenpäin muihin asioihin keskittyen.

      Rakkauselämäsi sen sijaan näyttäytyi lähitulevaisuudessa hieman valoisampana. Ehkä tuossa juhannuskoivujen aikaan kohtaat vanhan tuttavasi, jonka kanssa sinulla oli aikanaan 'vispilänkauppaa' ainakin ajatusten tasolla. Nyt kipinät sinkoilevat uudelleen kohdatessanne ja ajatukset konkretisoituvat ihan toiminnan tasolle, eli mikäli ennen olitte 'vain' ystäviä, on tässä nyt mahdollisuudet syvempäänkin ihmissuhteeseen. Kesää odotellessa, kaunista lopputalvea Sinulle!

      • vesimiesnainen

        Kiitos vastauksestasi. Kesää odotellaan...
        Osaisitko vielä kertoa jotakin työni tulevaisuus aiheesta?
        Kaunista lopputalvea Sinullekin!


      • vesimiesnainen kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi. Kesää odotellaan...
        Osaisitko vielä kertoa jotakin työni tulevaisuus aiheesta?
        Kaunista lopputalvea Sinullekin!

        Näytit kovin kiireiseltä, paljon papereita käsiteltävänä ja täytettävänä, sellainen tunne tuli että paineita tulee monelta suunnalta, mutta olet siitä ihan mielissäsi, pidät tilanteesta jossa on monta rautaa tulessa. Toimettomana en sinua missään nimessä nähnyt, hiuksesi olivat kiinni sellaisella soljella 'vauhdikkaalla nutturalla', vaaleilta näyttivät - näinköhän oikein? Eli vipinää näyttäisi työrintamalla riittävän.. Kauniita kevättalven päiviä toivottelen.. :)


      • vesimiesnainen
        cherrykirsikka kirjoitti:

        Näytit kovin kiireiseltä, paljon papereita käsiteltävänä ja täytettävänä, sellainen tunne tuli että paineita tulee monelta suunnalta, mutta olet siitä ihan mielissäsi, pidät tilanteesta jossa on monta rautaa tulessa. Toimettomana en sinua missään nimessä nähnyt, hiuksesi olivat kiinni sellaisella soljella 'vauhdikkaalla nutturalla', vaaleilta näyttivät - näinköhän oikein? Eli vipinää näyttäisi työrintamalla riittävän.. Kauniita kevättalven päiviä toivottelen.. :)

        Kiitos vielä vastauksestasi!
        Työhöni kuuluu juuri tuota kiireistä paperien käsittelyä, vaikka juuri nyt olenkin pitempään pois työstäni.
        EILEN ILLALLA ajattelin, osaisinkohan laittaa itselleni sellaisen vauhdikkaan kampanutturan, en ole koskaan sellaista pitänyt! Hiukseni ovat melko vaaleat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe