Läheisyys tunteitta?

Hulluuuuuuuuu

Eikö se ole vähän kurjaa?
Miksi haluat olla kainalokkain ja pussailla, ehkä jopa seksiä vaikka et tuntisi mitään?
Siis saman ihmisen kanssa toistuvasti.
Kurja fiilis, sain taas naiselta nenilleni, luulin että teot puhuivat puolestaan...

15

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiAssejaEi

Jos sun naisesi on aseksuaali, heitä tuntuu kiinnostavan kaikki muu. Aluksi kyllä esitetään kiinostunutta, mutta totuus kyllä paljastuu ajanmittaa.

• alkuperrrrrrrrrrrr

Mikäs vika aseksuaalissa? Lähinnä tarkoitin pussailua naisen kanssa, vaikka ei tunteita ole.

• Kaikkealöytyy

Niin, on myös olemassa täysin aseksuaaleja ihmisiä joita ei kiinosta edes suutelu.

• alkupeeeeeeee

Kyse ei ole siitä, jos toinen halunnut suudella....ja siis aseksuaali voi suudella ha harrastaa seksiä tunteitta vai mikä oli tämän tarkoitus?

• Tietoiskutietämättömille

On myöskin 100% aseksuaaleja, joita inhottaa jopa suutelu. Joillekin riittää vain yhdessäolo. Asseutta on monenlaista ja variaatioita kaikkea siltä väliltä.

• alkupeeeeeeee

No miksi sitten suutelee?????? Ja miten tämä liittyy siihen, että läheisyys kelpaa mutta tunteita ei myönnä....selvinpäin.

• Pussailenpussailen

Pussailua ilman tunnetta??? Selittäkää mulle mitä järkeä....ei siis rakkautta, ei himoa, siis mitä?

• alkuperrrrrrrrrrrr

Selitän...
        Luulin että on tunteita, mutta ei sitten olekaan. Pussailtiin tavallisen paljon, mutta lopulta kielsi kaiken. En mä nyt rupee läheisyyteen ihmisen kanssa, joka ei tunne mitään.

• Ekaakertaaodotellessa

Tunnetta olis, oispa sitä läheisyyttäkin mutta olempa vaan niin ujo (mistä tiedän ettei toinenkin ole, tai yhtä ekakertalainen kuin itsekin?)

• Riikkanens

Joskus tykkää vähän, mutta ei tarpeeksi. Luultavasti hänellä oli jotain tunteita, mut ei hirveästi. Itsellä vähän sellainen tilanne nyt. Välillä läheisyys ja pussailu ahdistaa, välillä ei tunnu oikein miltään ja välillä sit taas tuntuu oikein hyvältä. Välillä haluan häntä hullunlailla, välillä en yhtään. Näinkin voi olla. Pelkään ettei tuukaan tunteita tarpeeksi ja satutan häntä. En missään nimessä halua häntä satuttaa. Mutta jotenkin olen sekaisin ja mietin et pitäiskö tuntea enemmän. Jos kertoo tunteistaan tai peloista et satutan, alkaa ahdistaan. Koska pelkään itsekin, että häneen tulee sattumaan mun kanssa. Välillä mietin samaa kuin mihin tää sun tyyppi päättyi et pitäiskö antaa hänen mennä ja löytää joku joka on oikeasti hulluna häneen, tosi ihana nainen, varmasti moni häneen hullantuisi, mutta nyt hän tuhlaa aikaa muhun, ihmiseen joka ei osaa päättää eikä tiedä mitä tuntee ja haluaa..

• alkuperrrrrrrrrrrr

Kiitos tästä. Ehkä tilanne on näin, mutta en jaksa olla enää "lelu", ehkä mullakaan ei oo tunteita sitten tarpeeksi. Tätä on jatkunut jo liian pitkään....ja haluan toki että hänkin sitten löytää jonkun jota kohtaan tuntea. Hullua edes haluta läheisyys ihmiseltä joka on sulle vain kaverillinen. Luulen kyllä et vaikeinta tässä on että on ollut koko elämänsä hetero, ja minä olenkin nainen.

Mutta kiitos tälläisestä kommentista. Kyllähän sellainen sattuu, jos leikkii ystävän tunteilla...näköjään silti valmis jatkamaan sitä ilman tunteita, ja sillä häviää ystävyyskin.

• Kiitoseiheteroille

Voi voi taas näitä bi hetero leikkejä, kannattaa kiertää kaukaa.

• alkuperrrrrrrrrrrr

Juurikin näin!!!!!!!!!!!!!
        Kylläpä sitä taas oppi :) En vaan tajua miksi edes hetero leikkisi naisen tunteilla? Miksi hetero hakee läheisyyttä naiselta eikä mieheltä?

• Dingdongvaan

Ootko kuullut semmoisesta kuin heteroiden kokeilunhalu?

• alkuperrrrrrrrrrrr

Juu, kokeilla voi, mutta selvinpäin kuukaudesta toiseen....erikoinen tunteeton kokeilunhalu :D

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe