Hei, itse kiltakallilolla satunnaisesti käyneenä, en tiedä muiden tuntemuksista mutta kilta kalliolla tarjoiltavan ruoan syömisen jälkeen itselläni ainakin on maha aina ollut sekaisin ja kouristelee iltaisin.
Tarjoillaanko siellä vanhennutta ruokaa vai onko kyseessä hygieenistä ruoan tekijöistä ja heidän toimintatavoistaan.
Tuskin olen ainoa koska mahahapot on normaalia kävijää vahvemmat.
Kiltakallion ruoka
10
702
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä löytyy jämsän kilta kallion kesäkuun ruokalista
- Anonyymi
Jos kaupasta saadaan päiväysvanhaa ruokaa ja se kuljetetaan kuumassa henkilöautossa jostain Mäntän suunnalta ja sen jälkeen se lojuu pöydällä pari tuntia ennen kuin nostetaan pakastimeen niin onhan se pilaantunutta. Jos opettelisit itse tekemään ruokasi niin samalla hinnalla tekisit hyvää terveellistä ruokaa.
- Anonyymi
Kuulopuheita taas kerran soita terveystarkastajalle joka käy paikan päällä ottamassa näytteet.
- Anonyymi
Pitäs olla jäniksen ruokaakin,eikä kurttuisia tomaatteja.kun ei neuvolan mansettikaan mahdu.verenpainekin pitää käydä mittaamassa sairaalassa.
- Anonyymi
Täytyy olla uusavuton jos ei osaa itse 2000. Luvulla tehdä ruokaa hohoijaa
- Anonyymi
Jospa sinne Kiltakallion keittiöönkin raahataan kaikki laitumille helteeseen kuolleet vanhat sitkeät hevosenkaakit keittoaineiksi?
Sota-aikanakin kaikki rintamalla kuolleet hevoset jäähdytettiin ja toimitettiin sotavankien ruuaksi, ja hyvin kelpasi! Nam!🐴- Anonyymi
Se porukka on aina ollut muutenkin kädet kyynärpäitä myöten yhteiskunnan taskussa. Joka asiasta ollaan valittamassa eikä työnteko ole koskaan maittanut. Risua perseelle ja töihin niin ruokakin maistuu paremmin
- Anonyymi
Ööö,minä tuota,kyllä sitä menisi,mutta kun niitä ei ole ja tuo välilevykin välillä pullistuu.
- Anonyymi
Sulla pullistu ku korvien välissä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750