Tässä listaa unohdetuista bändeistä=
The Bablers(kasariluvun alussa aloitti mutta lopetti levytyksen nopeasti)
Broadcast(toimi kasariluvulla, teki poppia ja rokkia/poprokkia)
Pekka&Susi(Anssi Kela toimi tässä bändissä mm ja hänen veljensä rumpalina)
Giddyups(Sirkesalon Aki ja Sami Saari mm toimi tässä ja Raine Salolla oli päävastuu biisien teosta)
Smack(coveroi joitaki ja teki myös omaakin musaa
Lyijykomppania(doom-metallia , Rautiaisen TImo vaikutti ensin bändissä , mutta Rautiaisen aikaisia levyjä on tosi vaikea löytää, jos joku tietää miten, kertokaa minulle)
Kingston wall(lyhyen aikaa huipulla, sitten pääarkkitehti kuoli)
Problems(jotenki menny ohi useilta, jopa silloin niijen kulta-aikoina kasariluvun alussa)
Kauko Röyhkä&Narttu(kaikki tietää nimen, mutta silti jäi jotenki unholaan silloin aikoinaan ja nykyään bändi on tehny tietääkseni jotaki keikkailua)
Pauli Hanhiniemen perunateatteri(jäi usein unholaan aikoinaan ysäriluvulla, vaikka mm bändi teki vahvoja biisejä ja soittivat mielettömän hyvin)
Unohdetut bändit
JOOPIDIJOOPIDI
4
292
Vastaukset
- Rosolli_Kakkaroosi
Kyllä suomeenkin meteliä mahtuu.
- utrireujfjfptotuepttpef
Veijo and the Velvet
Susirajan orkesteri 1978 - Artonen
Tässä linkki The Bablersin uuteen sinkkuun! Kokonainen albumi tulossa! https://www.facebook.com/TheBablersOfficial/posts/1784597375062589
- 76VFw21
Olen unohtanut unohdetun bändin nimen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760