riksdagsledamöternas anpassningspension.Varför skall det daltas med dem, när vanliga medborgare kläms åt på alla sätt.
Litet på 30 000 namn i morse, men tiden går, bara en månad kvar.
Nu borde alla underteckna initiativet mot
våraskattepengar
5
464
Vastaukset
- merabehövs
Där är nu över 31 600 underskrifter.
- brajobbat
Det lyckades ju bra, över 60 000 namn.
- knappast
brajobbat kirjoitti:
Det lyckades ju bra, över 60 000 namn.
Sen är det ju en annan fråga om riksdagen tar initiativet till behandling och omröstning.
- lamflamf
Från SFP är det väl endast Astrid Thors som lyft pengar,möjligtvis också Christina Gestrin.
- Anonyymi
Det lönar sig att satsa på politiken,det enda "yrket "där det inte fordras någon yrkesutbildning och ingen kompetens.
Det räcker med att få tillräckligt många att rösta på en,man kan fritt lova vad som helst .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011