Kiellettytunne

haaveihastus

Olen ihastunut erääseen sievään punatukkaiseen naiseen en kunnolla tunne jutelleet vain jonkun kerran, mutta jotenkin oli ja vaistosin tunnetta, sitten kun toivotoin hänelle joulua ja kosketin kevyesti kädelläni hänen kättään, hän hymyili, mutta sen jälkeen en ole enää häntä nähnyt, pakeneeko minua?
Onhan tämä erikoista kun haaveilen hänestä vaikka se kenties mahdotonta onkin.

123

7474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaveihastus

      Olisihan se kiva vielä nähdä tämä punatukkainen nainen ja jutella, enempää ei voi ehkä toivoa ja vaikeakin on toteuttaa ja elämä on tälläistä sitä kantaa mielessään kenties mahdottomia, sympatiaakin tunnen häntä kohtaan.

    • voioolanäinkin

      Pakeni omia tunteitaan tai sitten hänellä ei ole tunteita sinua kohtaan....

    • haaveihastus

      Voi kuinka olisi kiva vielä nähdä tuo kaunis punatukkainen nainen, ilmeisesti karttaa minua vaikka hymyili niin kauniisti ja jutteli kivasti tuo ihastus ja en tehnyt mitään pahaa ja haluaisin vain jutella ja tuntea hänet, vaikkakin mahdotonta lienee.

    • Tummahiuk

      Missä tapasitte ensimmäisen kerran punatukkaisen kanssa?

      • haaveihastus

        Kuntosalilla näin hänet ensimmäisen kerran ja kenties viimeisenkin, elämä on, ottaa ja antaa ja jaksaa kantaa, pelkkää ystävyyttä enempää voi vain toivoa ja unikuvia nähdä.


    • haaveihastus

      En ole nähnyt häntä, ikävä on, kiva oli jutella hänen kanssaan ja tuntea tunteen värinä, jotenkin vain jäin kaipamaan aikuista , kaunista punatukkaista naista jota en ole enää tänä vuonna nähnyt ja tulenko koskaan näkemään, aika näyttää ja kaiken kertoo, ystäväsi vain...

    • haaveihastus

      Pelästyiköhän tuo sievä punatukka minua kun pienellä käden kosketuksella käteen toivotin hänelle hyvää joulua, hymyili aina kauniisti ja jutteli asioista sain mukavan kuvan hänestä ja en ystävää enempää tavoitellut paitsi haavekuvissa vain mutta niitähän ihmisellä voi olla.
      Sellaista elämä on ja tunteiden tuska, eilen et tuntenut häntä ja yhtäkkiä mielessä myllää ja pahinta on kysymys miksi, miksi hän kaikkosi?
      Ihminen tarvitsee ystäviä vaikka salaisiakin, se jokin vaan on jossakin se tunne joidenkin välillä ja sen vaistoaa ja sen vaistosin hymyssään ja silmissään noissa surumielisissä kauniissa silmissään jotka sointuivat kauniiden punaisten hiusten kanssa.
      Hänellä lie elämssään ollut myös vastoinkäymisiä ja se voi näkyä katseessaan, silti niin reipas ote ja liikunnallinen nainen, kiva ja mukava ja mukava oli hetken tuntea nyt kaihon kyyneleet ja odotus jos joskus katseemme kohtaavat ja voimme sanoja edes vaihtaa, muuta en pyydä.

    • katseenvankina

      Kaunista, niin kaunista mutta surullista myös....

    • haaveihastus

      Mietiskellyt olen yhä tuota ihanaa punatukkaista naista, epäilen että emme tapaa ellei vahingossa, mutta luulen että tarkoituksella ei halua minua nähdä en kyllä ole saanut mielestäni häntä.
      Ihastus kun siivin lentää minne se entää, kukaan sitä tiedä ei mutta suru voi olla suunnaton vaikka juurikaan mitään ei ollut pelkkää oletusta...
      Kauniit ovat silmänsä ja hiuksensa, tahtoisin koskettaa ja puhua mutta en voi...
      Unta tämä ei ollut oli lyhyt hetki elämää ja muutama kyynel koska eihän siitä mitään olisi voinut tulla kuitenkaan, silti ystävä olisin voinut olla.

    • haaveihastus

      Tapasin hänet kuten toisessakin ketjussa kerroin siis salilla, oli kivaa ja kiva tunne, hän punatukkainen nainen ei ollut vihastunut mutta minä olen ihastunut.
      Paljonkaan en häntä tunne mutta kaikki hänessä vaikuttaa niin mukavalta, peloittavan mukavalta, kuitenkin pelkkä ystävyys vain kun taivaan tähtiä ja kuutakaan ei voi kurkoittaa, mutta jos joskus , ainahan ihminen voi unelmoida ja kantaa haaveitaan vaikka se raskasta voi olla, toisaalta se antaa myös elämänvirtaa ja ainutlaatuista tunnetta.
      Kiitos sinulle ja kaikkea hyvää.

    • PelkoAjaa

      Voinut vuoden vaihteeseen päättää salitreenaamisen, miksi et häntä ole enään nähnyt? Mut uskon, et jos olisi kokenut sinut samoin kuin sinä hänet niin kohtaaminenkin todennäköisempää? Statusta kun et tiedä vielä, seurusteleeko tmv. onko työkiireet hänellä esteenä salitreenaamiselle? Paljon voi olla vaikuttavia tekijöitä, miksette ole kohdanneet? Toivotaan, että tienne vielä kohtaa.

    • haaveihastus

      Hei, en osannut asiaa tarpeeksi selvästi valaista edellisessä viestissäni eli tapasin hänet tänään salilla ja tunne oli lämmin, tuli juteltua, olin vaikuttunut kun hänet näin tänään, voi että kun rinnassa oli kaiho ja onhan se vieläkin kun tilanne on mitä on, mutta olen ihastunut kovasti mukavaan naiseen.

    • haaveihastus

      Käsittämätöntä miten voi ikävöidä toista jta ei juurikaan tunne edes, ikävöin kolme viikkoa ja olin epätietoinen teinkö jotain väärin, eilen hänet näin ja huh, sydän pamppaili ja hän hymyili, juttelimme salilla voi kuinka kiva ja ihan nainen, punatukkainen nainen.
      OLI kiva nähdä ja toivon näemme yhä, elä on hulluutta ja ihastumisen/rakastumisen tuskaa..

    • yhävaanmielessäni

      Kaunis ja kiva punatukkainen nainen on ihana on se vaikkakin hullua tämä on.

    • haaveihastus

      Ikävä on tuota naista, punatukkaista naista, kävin tänään salilla ei hän ollut paikalla, olen yhden kerran nähnyt hänet joulun jälkeen eli viime maanantaina ja se tunne oli minulla voimakas ja hän jutteli ja hymyil minulle, voi tätä elämän talvea, suru, ikävä, ilo ihastuminen yhtä riemulaukkaa, kuinka kaipaan tuon kauniin punapään katsetta, kauniita silmiään, kauniita hiuksiaan, kauniita sanojaan ja kaunista hoikkaa olemustaan.
      Kuitenkin voimme olla vain ystäviä vaikka enempää tietysti haaveilen kuin utupilvessä elän ja tuolle naiselle tahdon kaikkea hyvää, ehkä joskus, ehkä tai sitten ei koskaan, mutta haave kantaa.

    • haaveihastus

      Haluaisin koskettaa häntä energiaa tuovalla hellällä käden kosketuksella, jospa voisin antaa parantavaa energiaa hänelle ja saisin sitä itse, olisi pieni vilpitön ele, tuo ihana punatukkainen ja reipas nainen on täyttänyt mieleni, jotekin vain hän on ihana ja kiinnostaa minua, hänen tunteistaan en tiedä, puhuu kyllä minulle kivasti ja hymyileekin,
      Aika on armoton paitsi jos se on puolellamme.

    • jaskajokusenkirjoitelmia

      Jaska Jokunen ja punatukkainen tyttö

    • haaveihastus

      Niin, Jaskakin kirjoitti punatukkaisesta tytöstä mutta nämä minun kirjoitukseni ovat täyttä totta, elämän totta, miksi koko ajan ajattelen tuota punatukkaista naista, koska hän on mielestäni sievä ja kiva ja tuntuu niin mukavalta vaikka niin harvoin hänet näen, kovin harvoin.

    • haaveihastus

      Ihana,kauniit punaiset hiukset ja ihana olemus, puhuu ihanasti kaikella tavalla kaunis, kunpa voisin halata häntä saada se henkisen yhteyden ja parantavan voiman virran kulkemaan välillämme ja tuntea lämpimän käden kosketuksen saada kaiken sen ylimaailmallisen voiman.
      Punatukkainen nainen olet kiva ja ihana, koskahan tapaamme, toivon sitä ja haluan nähdä sinut tuot siihen tilaan lämmön, uskomattoman lämmön, olisi kiva jutella.

    • haaveihastus

      Tätä se on ja elämä on ja suloinen punatukkainen nainen on mielessäni minkä voin ja minkä ihminen tunteilleen voi, jatkuvasti ajattelen tuota ihmistä tuota mukavan tuntuista ihmistä.

    • haaveihastus

      Ihanaa pikaisesti hänet näin tänään, suloinen punatukkainen nainen, muutama sana vaihdettiin ja kaunis hymynsä, miltei minulla kyynel silmässä, odotan taas että näen ja odotan kevättä ja kesää, ihastuminen on myös surua kun ei mitään voi, mutta kyllä hän on herttainen tuo kiva liikunnallinen nainen.

    • haaveihastus

      Hoikka, kaunis nainen ja niin kovin aktiivinen miten jaksaa työt , jumpat ja pyöräilyt, minua kyllä huolettaa kun pyöräilee ilman kypärää, voi kun voisin häntä suojella , olla suojelusenkelinsä ja tahdon sitä olla, koska tykkään tuosta punatukkaisesta naisesta, tykkään todella paljon ja haluan hänelle hyvää.
      Kaikkea tätä en uskalla hänelle kertoa en voi ja en halua nolostuttaa itseäni ja häntä, hänen tunteistaan en tiedä, hymynsä ja sanansa ovat kauniita, äänensä, olemuksensa kauniit hiukset, kasvot, hoikka vartensa hän on kaunis nainen ja sen lisäksi inhimillisen ja mukavan oloinen nainen.
      Olen kyllä hänestä jotenkin pää pyörällä, elämän kartalla olen ja haluan pysyä siellä, itku ja ilo molemmat herkässä ja punatukkainen nainen aina mielessä.
      .

    • punatukkaiselta

      Kauniita kirjoituksia hänelle.
      Jäävätkö vain tänne.Eivät koskaan tavoita oikeaa kohdettaan.Surullista.
      Pelkkä palstalle kirjoittaminen kertoo rohkeuden puutteesta,pelosta ja arkuudesta.Siitä ettei pysty kohtaamaan ihmistä oikeesti.Jospa joskus voit kirjoittaa hänelle oikeesti.

      • haaveihastus

        Kauniisti kirjoitit itsekin, kiitos siitä, tilanne vain on vaikea ja tunteeni käsittämätön ja en tämän ihastukseni tunteista tiedä , pienillä sanoillla olen tunteitani osoittanut hänelle, aika näyttää ja elämänpyörä kulkee, silti punatukkainen nainen on mielessäni ja itse olen hullaantumisen hurmoksessa vaikka en ole jalat maassa.


      • susamariavm63

        Nim. punatukkaiselta oletko sinäkin punatukkainen nainen? Kauniita kirjoituksia täällä kyllä on.


    • haaveihastus

      Kovasti yhä häntä miettinyt vaikka tuskin hän minua, täytyy yrittää nämä tunteet selättää eihän tämä helppoa ole, tietenkin pitää kuunnella myös järkeä koska ei tämä oikein ole, kuitenkin olen ihastunut tuohon ihanaan punatukkaiseen naiseen ja kyllä haluaisin häntä vielä nähdä ja jutella ja miettiä syntyjä syviä, elämän kiertoa ja virtaa.
      Tahtoisin myös hälle antaa parantavaa voimaa ja saada sitä myös itselleni, sydämessäni kuitenkin häntä ajattelen ja kaipaankin, elämä on.
      Kuten aiemmin jo sanoin haluaisin sisämässäni olla hänen suojelusenkelinsä hän on kuitenkin mukava ihminen uskon näin.

    • Eiedesmennyt

      Onhan tuo suojelusenkeli elävä, lihallinen, voi avittaa paremmin.

    • haaveihastus

      Tietenkin henkinen sekä fyysinen suojelusenkeli haluaisin olla tuolle ihastukselle, mukavalle punatukkaiselle naiselle.

    • haaveihastus

      Eipähän ole ihastusta näkynyt, koskahan näen nuo lumoavat silmät ja kauniit punaiset hiukset, mukava nainen niin mukavan oloinen ja sympaattinen ja tunnen häntä kohtaan paljon sympatiaa ja haluaisin hänelle hyvää, siksi puhuin parantavasta kosketuksesta ja suojelusenkelistä ja haluaisin koskettaa häntä, haluaisin jutella ja tuntea tunteen värinän.
      Kaikkea hyvää sinulle, katselen kauniita kuvia ja näen unia.

      • rannalla_meren

        Kauniisti kirjoitettu, toivottavasti hänet tapaat ja hän oikeasti on haaveiden arvoinen.


    • haaveihastus

      Moneen päivään en ole häntä punatukkaista naista nähnyt, tänäänkin hurja sää lunta tupaan ja olin salilla, hyvät treenit, missä lie hän tuo ihastukseni, kaunis hymy, hiukset, katse, kaikki, ikävä on ja elämä on.
      Koskahan näen ja saan hetken jutella, voi kun haluaisin koskettaa häntä ja kuunnella ja antaa hänelle parantavaa voimaa, kaunis nainen, mukava nainen, kenties, mutta ja mutta........
      Ehkä josksu tapaamme ja voimia sinulle ja hyvää punatukkainen nainen.

    • haaveihastus

      Kovin on vähäiseksi jäänyt tämän ihanan punatukkaisen naisen näkeminen, minkäälaisiin puheisiin en ole enää päässyt, viikon jälkeen näin hänet tänään lyhyen ohikiitävän hetken vain tervehdys ja hän riensi pois, jäi jotenkin niin tyhjä olo ja täytyy myöntää tuli jopa kyynel silmään niin paljon kosketti tuo hänen näkemisensä, voi kuinka ihanan näköinen hän oli, voi sitä tunteen tuskaa....
      Ehkä vielä joskus pääsen hänen kanssaan puhesiinkin näin toivon, enempää en voi.
      Merkillistä kun aikuinen ihminen näin kokee, tuo ihastukseni sievä punapää on sekoittanut mieleni, järjellä on ajateltava, silti sanon tykkään hänestä yhä en muuta voi.
      Kuinka ihanaa olisi koskettaa häntä ja tuntea universaalinen voima.
      Kaikessa yhä ajattelen sinua ja toivon sinulle hyvää punatukkainen ihastukseni, pieni kyynel kuivaa mutta sisällä on se tunne ja osin tuska.

    • Nainenpirkanmaa

      Kauniita sanoja kirjoitat tästä naisesta kunpa kohtaatte, mies joka kirjoittaa noin ei voi olla paha, itse arvostan tunteellista miestä kun on kyseessä hyvät tunteet. Tsemppiä.

    • haaveihastus

      Kiitos itsellesi kauniista sanoista, olen toden totta ihastunut korviani myöten tähän punatukkaiseen naiseen mutta tilanteeni on hankala ensinnäkin omalta osaltani ja toiseksi en tiedä tämän ihastukseni tunteista minua kohtaan vaikka onkin hymyillyt sievästi ja jutellut nätisti, mutta kertakaikkiaa lumoava nainen ja olen täysin hullaantunut häneen ja se mitä olen häen kanssaan puhunut niin hän puhuu kivasti ja kauniisti en voi enempää toivoa kuin hänet ja en ole mikään hyväksikäyttäjä mies vaan kunnollinen mies vaikka asiassa on se mutta....
      Haluiaisin halata häntä ja koskettaa häntä ja saada ja antaa parantavaa voimaa voi kuinka vilpittömästi olen ihastunut tuohon sievään punatukkaiseen naiseen, niin hoikka nainen kuin tyttönen, kauniit hiukset kuinka kauniina nuo punaiset hiukset vapaina olen vakuuttunut ja haluaisin hänelle hyvää kaikessa elämänsä polulla, kunpa voisimme vielä tavata joka tapauksessa olet hieno nainen ja liikunnaliinen nainen, arvostan sinua hyvin korkealle ja olen ihastunut jopa rakastunut sinuun, Anteeksi.

    • kaikkikulkeeeteenpäin

      Ihastunut ja rakastunut on ihanaa ne tunteet ja se toive varmaankin kiva niainen tämä punatukka eli ole rohkea!

    • sari_66

      Missä olet tämän punapään tavannut ja missä kaupungissa? Kivaa kirjoitusta on....

    • haaveihastus

      Hei, tavannut salilla ja pirkanmaalla päin, kumma kun kummittelee aina mielessä tämä kaunis punahiuksinen nainen, niin suloinen jotenkin ja mukavan oloinen, mutta hän on tainnut viime aikoina ottaa etäisyyttä minuun olen näin havainnut, tunteet kulkevat suru ja ilo ja pienikin näkeminen nostaa pintaan, hänen kanssaan oli mukava puhua ja toi lämpimän tunteen ympärilleen, olen ajatellut häntä liiankin paljon.
      Elämä on, kaunis punatukkainen kiva nainen terveisiä sinulle en ole paha ihminen vain tunteellinen ja sinä jotenkin loit minuun vaikutuksen ja aistin silloin alussa kiinnostuksesi myös, nythän tilanne taitaa olla toisin.
      Kaikke hyvää ja nähdään ja hymyillään jos se mahdollista ja ikävä on.

    • miesvasemmalta

      Ihastuminen on kyllä niin levoton olotila että ymmärrän tunteesi ja kun ei tiedä saako vastakaikua ja miksi se nainen alussa hymyili sinulle ym..
      Kyllä nämä ovat isoja asioita pienessä ihmisessä, sinun pitää vain jotenkin selvittää asia , itsellä ollut vastaava tilanne ja siinä kävi niin että nainen hymyili ja jutteli kanssani ja hakeutui aina seuraani ihan selkeäsi, mutta kun rupesin osoittamaan kiinnostusta niin oli puhunut muille selän takana minusta ja naureskellut.
      Minä en vieläkään ymmärrä tuon naisen käytöstä, kivoja naisia on paljon elämsää mutta kun on niitä pintaliitäjiä joiden tarkoitusperästä ei aina saa selvää.
      Kunpa se sinun ihailemasi punatukka on oikeasti se kiva ihminen ja et pety tai sitten sinun on pakko unohtaa hänet jos ei edes ystäväsi halua olla ym..

      • Punertavatuk

        Tein joskus noin, koska halusin kieltää tunteeni häneen. En uskonut kelpaavani hänelle.


    • nainen_tampere

      Kauniisti ne miehetkin osaa kirjoittaa ja ajatella, hienoa, romantiikkaa tarvitaan, suruakin noissa viesteissä aistii, nämä ihmissuhdeasiat ovat niiiiin vaikeita että.
      Sielunkumppani se oikea sen kun löytää on upeata, matka vain on pitkä ja kivinen ja kaikki ei pääse perille kun ei kelpaa.

    • Miksinoin

      Miksi tämä tunne on kielletty tässä tapauksessa? Siis aloittajalta kysyn? Onko ihastumisessa jotain kiellettyä?

    • haaveihastus

      Tilanne hankala en siitä enempää.... Ihastunut olen kyllä, mutta taitaa olla kohta juttu taputeltu kun tämä sievä punatukkainen nainen ryhtyi hakeutumaan samaan aikaan paikalle kun minäkin olin juteltiin monesti, nyt viime aikoina hän selvästi karttanut hakeutumista samaan aikaan kuin minä eli pysyttelee poissa vain joskus vilahduksen voin nähdä.
      Tunteet myllertävät mielessä ja olen ajatellut häntä alati eli olen hieman sekaisin hänestä.
      Parasta olisi vain unohtaa.

    • haaveihastus

      Olen nähnyt hänet nyt pari kertaa ja käyttäytynyt hölmösti kuten vain ihastunut mies voi olen höpötellyt hänelle ja osoittanut tunteita, varmaankin kiusaantunut on tuo punatukkainen ihastukseni.
      Minä olen puhunut vain sydämestäni vaikka se miletäni kaivaa, kuitenkin punatukkainen nainen olet kiva ja olen ihastunut sinuun, älä hermostu voimme ainakin ystäviä olla ja olet suloinen....

    • sympaattinennainen

      Kiva jos saat henkisen yhteyden tuohon naiseen kun teillä yhteisiä harrastuksiakin, elämä ei aina ole vaan niin yksinkertaista eivätkä varsinkaan ihmissuhteet.

    • haaveihastus

      En ole taas muutamaan päivään nähnyt häntä punatukkaista naista, varmaankin parempi vaikka hän mielessäni onkin usein ja toivon hänelle kaikkea hyvää ja kun viimeksi näimme kosketin häntä kevyesti ja halusin tällä antaa hänelle parantavaa voimaa ja vilpittömästi koska olemme tästä asiasta puhuneet keskenämme koska näitä ongelmia on meillä molemmilla ollut.
      Ehkä joskus taas näemme toivon ja ajattelen sinua vaikkakin vaikeaa on,
      Hyvää sinulle.

    • haaveihastus

      Ei ole näkynyt salaista ihastustani, jotenkin vain on ikävä sisimmässäni oli mukava jutella ja katsoa häntä mutta elämä on ja se on totuus, kuitenkin kauniit silmät ja hiukset ja kaikki mielessä ja juttelu, viisaampi tietysti unohtaa ja vain joskus moikata jos näkee, mutta kun järki ja tunteet siinä se tasapainoilu..

    • haaveihastus

      Tainnut pari viikkoa mennä eikä punatukkaista ihastustani ole näkynyt on voinut kokea kiusaantuneeksi itsensä kun olen hänelle jutellut ja osoittanut kiinnostusta, tosin alussa sain vaikutelman että hän oli kiinnostunut myös, mutta nyt jäitä hattuun, ehkä hänet joskus salilla näen ja koitan olla vain ystävä, saliystävä vaikka olenkin ihastunut häneen.
      Mielestäni en häntä saa, usein ajattelen tuota naista ja herkällä mielellä, ehkä kuitenkaan ei enää kyynel tule silmään vaan koitan olla jalat maassa, jälki on kuitenkin sydämeeni jäänyt ja peilikuvana tuon kauniin ja mukavan naisen olemus.

    • haaveihastus

      Muutama olut otettu ja iltaa ja iltaa ihatukselleni punatukkaiselle naiselle, olisi mukava käydä kanssasi juomassa pari drinkkiä ja jutella kuten ihmiset, kaipuuni on suunnaton muuta en voi mutta kun nähdään niin hymyillään toivon näin ja minä ajattelen sinua hyvällä, älä sinä minua pahalla koska olen vain ihastunut sinuun ja en pahaa tarkoita, kaunis olet, punaiset hiukset ja kauniit surumieliset silmät, nainen kuin unelma mutta utupilvessä haave lentää ja jos joskus kuntosalilla tapaamme niin kiva, nimesi tiedän, sinä et minun , koitan pysyä etäisenä, tärkeintä että näkisin sinut.........

    • IhastunutMyöskin

      Toivottavasti näet pian ja useammin ihastuksesi, koska olet selvästi ihastunut punatukkaiseen naiseen ja toivon, että hän olisi ihastunut sinuun.
      Minäkin ihastuin viime syksynä erääseen ihanaan ja hymyilevään naiseen.
      Hänen luomoavan kauniisiin tumman ruskeisiin silmiin. Hänen tummiin ihaniin hiuksiin.
      Bongasin hänet isosta marketista kaupan kassalla, jossa hän on töissä.
      Aluksi en uskaltanut edes jutella hänelle, vaan pelkästään moikkasin, mutta lopulta rohkenin sanoa muutaman sanan ja olen aina jotain jutellut, kun ollaan nähty.
      Nykyään ihastukseni kysyy minunkin kuulumisiani.
      En vaan voi mitään, kun näen ihastukseni, niin hymyilyttää ja saatan katsoa ihastustani silmiin pitkään ja hän kyllä on sen huomannut.
      Koskettaa olen saanut ihastustani, kun olen maksanut ostokseni käteisellä ja samalla koskettaa hänen kättään.
      Kauppaan lähtiessäni toivon aina, että ihastukseni olisi juuri silloin työssä kaupassa, koska päivän paras hetki on, se pieni hetki, kun saa nähdä ihastuksensa, hänen kauniin hymynsä ja jutella hänen kanssaan muutaman sanan.

      Tuo kiusallisuuden tunne osoittaa, että arvostat punatukkaista naista. On sama tunne minullakin, kun olen jutellut ihastukselleni ja mielessä pyörii tunteet, että olenko liian tunkeileva, pitäiskö ottaa etäisyyttä ja aiheutanko kiusallisen tunteen ihastukselleni, kun sekoilen ihastuksen lähellä.
      Nämä tunteet ovat varmaan ihan normaalia, kun on ihastunut, eikä halua satuttaa ihastusta.

      Minä toivon todellakin, että suhteesi punatukkaisen naisen kanssa etenisi ja rohkenisit kysyä häntä vaikka kahville jonnekin pieneen ja rauhalliseen kahvilaan.
      Olen minäkin ajatellut kysyä ihastustani kahville jossakin vaiheessa, kunhan rohkenisin pyytää hänet kahville.
      En halua, että hän tuntisi kahvikutsun ahdistavana tai velvoitteena, vaan ainoastaan, että kunnioitan siinä hänen tahtoaan, jos hän ei halua, niin kunniotan häntä siitä huolimatta.

      • haaveihastus

        Hieno kirjoitus sinulta, samat ovat minun ajatukseni punatukkaista naista kohtaan, aina mielessä jokin hänessä kiehtoo vastustottomasti minua ja vetää puoleensa, ikävää vain että kovin harvoin häntä näen nykyään ja tilanne omalla kohdallanikaan ei mutkaton.
        Punatukkainne nainen nimeltä M olen ihastunut sinuun en mitään tunteelle voi, arvostan sinua paljon ja haluan sinulle kaikkea hyvää ja toivottavasti näemme vielä sitä kaipaan, hymyäsi ja kaunista katsettasi ja olemustasi.
        Elämässä kuljetaan ja peilikuvasi mielessäni ja syvällä sisälläni se selittämätön kaipaus..


    • nainennimeltäh

      Ihania kirjoituksia, kunpa kaikki olisi niin helppoa,,,,,,,

      • IhastunutMyöskin

        Niinpä....
        Ihastuminen toiseen ihmiseen on niin valtavan tunteellinen asia, ettei sitä halua pilata.
        Vaikea tietää edetäkö hitaasti vai nopeasti. Liian nopea eteneminen voi pilata koko suhteen ja toisaalta liian hidas eteneminen ei taas johda mihinkään.
        Haluaisi edetä nopeammin, edes siihen asti, että saisi ensimmäisen kerran halata pitkään ihastustaan, mutta samalla pelkää liian nopean etenemisen voivan herättää pelonsekaisia tunteita ihastuksessa.
        Toisaalta hitaassa etenemisessä on taas pelkoja siitä, että jos joku toinen mies valloittaa ihastuksen, vaikka ihastus olisi halunut suhdetta kanssasi, mutta ehkä ajatteli, ettei ihastunut halunut suhdetta, koska aikaili liian pitkään suhteen kehittymisen osalta.

        Miehenä toivoisin, että nainen tekisi ratkaisevia liikkeitä suhteen eteen, jos nainen huomaa, että mies on häneen ihastunut, muttei mies rohkene edetä suhteessa.
        Nainen voisi vihjaista, vaikka että hänen tekisi mieli lähteä kahville, mutta ei yksinkään oikein haluaisi, jolloin miehenä kyllä tajuaisi asia ja pyytäisi ihastusta kahville.
        Milloin voisi pyyttää ihastusta ensimmäisen kerran kahville???
        Onko soveliasta pyytää ihastusta kahville, jos on useampia kertoja ihastuksen nähdessään jutellut hänen kanssaan ja ihastuksella on jonkinlainen tuntuma, että mies on hänestä kiinnostunut.
        Muutaman kerran ihastuksen kanssa jutellessa on vaistonut hänen katseestaan, kuin ihastus toivoisi minun kutsuvan hänet vaikka kahville, vai ovatko ne vain omia toiveita....
        Kyllä ihastus vaan on mielessä useamman kerran päivässä ja varsinkin illalla ja miettii, että ajatteleeko ihastun minua yksin ollessaan...
        Olisi kyllä maailman paras ja kaunein hetki, jos illalla ovikello soisi ja oven takana olisi ihastus, joka sanoisi, että minun on ollut sinua ikävä ja sen jälkeen saisi halata ihastustaan pitkään...

        Aloittaja on täysin oikeassa, ettei ihastusta ole helppo unohtaa, se on lähes mahdotonta.
        Jos ihastuksen näkemisestä on pitkä aika, kaipaus vähän hellittää ja ajattelee, ettei enää näe ihastustaan ja parempi unohtaa ihastus.
        Niin jos sitten näkee ihastuksen uudelleen, niin sama ihastuksen tunne palaa ja ei millään voisi ajatella unohtavansa ihastustaan.
        Niin voimakas on tämä ihastumisen tunne, kun kerran ihastuu, niin vaikea siitä on päästä irti.


      • MentallyRed
        IhastunutMyöskin kirjoitti:

        Niinpä....
        Ihastuminen toiseen ihmiseen on niin valtavan tunteellinen asia, ettei sitä halua pilata.
        Vaikea tietää edetäkö hitaasti vai nopeasti. Liian nopea eteneminen voi pilata koko suhteen ja toisaalta liian hidas eteneminen ei taas johda mihinkään.
        Haluaisi edetä nopeammin, edes siihen asti, että saisi ensimmäisen kerran halata pitkään ihastustaan, mutta samalla pelkää liian nopean etenemisen voivan herättää pelonsekaisia tunteita ihastuksessa.
        Toisaalta hitaassa etenemisessä on taas pelkoja siitä, että jos joku toinen mies valloittaa ihastuksen, vaikka ihastus olisi halunut suhdetta kanssasi, mutta ehkä ajatteli, ettei ihastunut halunut suhdetta, koska aikaili liian pitkään suhteen kehittymisen osalta.

        Miehenä toivoisin, että nainen tekisi ratkaisevia liikkeitä suhteen eteen, jos nainen huomaa, että mies on häneen ihastunut, muttei mies rohkene edetä suhteessa.
        Nainen voisi vihjaista, vaikka että hänen tekisi mieli lähteä kahville, mutta ei yksinkään oikein haluaisi, jolloin miehenä kyllä tajuaisi asia ja pyytäisi ihastusta kahville.
        Milloin voisi pyyttää ihastusta ensimmäisen kerran kahville???
        Onko soveliasta pyytää ihastusta kahville, jos on useampia kertoja ihastuksen nähdessään jutellut hänen kanssaan ja ihastuksella on jonkinlainen tuntuma, että mies on hänestä kiinnostunut.
        Muutaman kerran ihastuksen kanssa jutellessa on vaistonut hänen katseestaan, kuin ihastus toivoisi minun kutsuvan hänet vaikka kahville, vai ovatko ne vain omia toiveita....
        Kyllä ihastus vaan on mielessä useamman kerran päivässä ja varsinkin illalla ja miettii, että ajatteleeko ihastun minua yksin ollessaan...
        Olisi kyllä maailman paras ja kaunein hetki, jos illalla ovikello soisi ja oven takana olisi ihastus, joka sanoisi, että minun on ollut sinua ikävä ja sen jälkeen saisi halata ihastustaan pitkään...

        Aloittaja on täysin oikeassa, ettei ihastusta ole helppo unohtaa, se on lähes mahdotonta.
        Jos ihastuksen näkemisestä on pitkä aika, kaipaus vähän hellittää ja ajattelee, ettei enää näe ihastustaan ja parempi unohtaa ihastus.
        Niin jos sitten näkee ihastuksen uudelleen, niin sama ihastuksen tunne palaa ja ei millään voisi ajatella unohtavansa ihastustaan.
        Niin voimakas on tämä ihastumisen tunne, kun kerran ihastuu, niin vaikea siitä on päästä irti.

        Ei kai ole mitään pelättävää...;)


    • kopioitunako

      Aloituksen tekijä ! Mistä tiesit että minulle on käynyt juuri noin ja kirjoitit sen julki ?

    • KUKKOTAPPELUa

      PERKELE, PYSY EROSSA SIITä. TUNNEN YHEN PUNATUKKASEN NAISEN PIRKANMAANLTA JA HÄN ON MUN RAKAS..

    • scarletletter

      Punapäät on epäilyttäviä. Onko niillä koskaan puhtaita jauhoja pussissa.

    • haaveihastus

      Höpö juttuja osa vastauksista ja tämä nainen on sinkku ja kunnollinen nainen, ihastuttava ihminen, nimimerkki. ihastunutmyöskin minulla täysin samat ajatukset, tuntuu väillä pahalta kun ei näe häntä pitkään aikaan ja silloin koittaa unohtaa ja sitten kun näkee niin selittämättömän hyvä tunne mutta sen jälkeen taas surumielinen kaipaus vaikka kuinka koittaisi unohtaa hänet.
      Tunne on sisällä ja se vain pysyy, tunne ja voimakas veto tuota punatukkaista naista kohtaan.

    • haaveihastus

      Eipä näkynyt tänäänkään häntä ihanaa naista, onhan hänellä työnsä ja kiireensä ja kovilla on, toivon kuitenkin sinulle ihana punatukkainen nainen paljon hyvää elämääsi koska olen salaisesti sinuun ihastunut ja pieniä lupauksia oli alussa mutta ehkä itse möhlin kaiken.
      Mielestäni en sinua saa ja olisi kiva tavata ja jutella vaikkakin varmaan kartat nyt minua, niin koitan tunnettani vähentää ja jos sinut nääin niin puhua ystävänä ja pitää tunteeni sisälläni vaikka se vaikeaa oli ja siksi pienin sanoin toin sinulle esiin kiinnostukseni.
      Tunteeni sinua kohtaan oli vilpitön ihastuminen, tunteen ja tuskan hurma, olemuksesi valloitti minut ja se ei ollut pelkkää unta vaan elämän tosi.
      Kyynelvirta eilen sen vangiksi jäin, tänään ehkä paremmin etääntyä voin, silti mielessä, kauniit silmäsi ja punaiset hiuksesi, hoikka vartesi mukava oli kanssasi jutella, enempää vain haaveilla ja toivoa vain.
      Ehkä joskus salilla tapaamme en tiedä miten suhtaudun kun arvelen että haet etäisyyttä, tietenkin järkevää mutta minkä ihminen tunteilleen voi.
      Kaunista se oli alussa ja se hetki enen joulua etäännytti se pieni kosketu jolla halusin antaa parantavaa voimaa ja auttaa ja halusin myös sen hellyydellä antaa kun asioista puhuit ja minä puhuin ja , niin lyhyt oli hetkemme, ehkä vielä tapaamme, toivon näin.
      Kaikella ystävyydellä ja ikävöiden sinua punatukkainen nainen.

    • IhastunutMyöskin

      Tiedän sen raskaan ja ahdistavan tunteen, jos ei ole nähnyt ihastusta päivään saati sitten useaan päivään.
      Olen minäkin miettinyt silloin, kun en ole ihastustani nähnyt, että onko hän kyllästynyt minuun, kun yritän hänen juttusille päästä, kun hän oli eri aikaan töissä, kuin tähän asti ja sattumalta menin eri aikaan ja silloin hän oli töissä.
      Hän on ollut iltavuorossa ja siksi en häntä nähnyt koko viikkoon.
      Mietin, että jos hän on vaihtanut työaikaansa saadakseen olla rauhassa minulta, mutta ehkä ne ovat vain omia kuvitelmiani, koska työaikahan voi välillä vaihdella.
      Ainakaan hän ei ole lopettanut juttelemista kanssani.

      Mielestäni on parempi, että olet tuonut esille tunteitasi punatukkaiselle naiselle ja hän tietää, että sinulla on tunteita häntä kohtaan.
      Ehkä häneltä menee aikaa tunteiden käsittelyyn, mutta parempi se, kuin, ettet olisi kertonut mitään tunteistasi, jolloin nainen ei olisi tietoinen tunteistasi häntä kohtaan.
      Toivottavasti näet hänet pian uudelleen. En usko, että punatukkainen nainen sinua välttelee ja työkiireet voivat olla syy, ettei hän ole tullut salille siihen aikaan, kun hän aikaisemmin on salilla käynyt.
      Rohkaisen sinua ehdottamaan punatukkaiselle naiselle, jos hän lähtisi kanssasi kahville.
      Ehkä punatukkainen nainen odottaa sinulta pyyntöä kahville.
      Olen minäkin miettinyt, että jos pyytäisi ihastusta kahville jossakin vaiheessa, mutta mikä olisi se oikea hetki esittää pyyntö.
      Pyyntökin tulisi esittää niin, ettei ihastus koe sitä vaatimuksena.

    • tunteitaon

      Hieno kirjoitus sinulla Ihastunut!!

    • haaveihastus

      Tällä ihastuneella on samoja ajatuksia paljon kuin minullakin ja hyvin ne osaa tuoda esiin, on jo aikaa mennyt varmaan yli kaksi viikkoa ja en ole punatukkaista ihastustani nähnyt enkä ole hänen työpaikalleen mennyt katsomaan sitä en ole koskaan tehnyt vaikka paikan tiedän en voi.
      Kuntosali varmaankin ainoa paikka jossa hänet voin nähdä jos enää sekään, ehkä kyllä mutta minun on hillittävä tunteitani, ehkä varovasti voin pari sanaa sanoa ja vetäytyä syrjään riippuu hänestä, jotenkin vain vaistoan asian laidan.
      Alussa hän hymyili ja jutteli ja näin silmistään jotakin nyt on etäisempi ja harvoin näkee, alussa tuli aina samaan aikaan kuin minäkin kun oli ensin kysynyt klassisen käytkö täällä usein, ehkä innostuin liikaa ja ne pienet hellät sanani, ken tietää.
      Hänestä jäi kuitenkin sisälleni jälki se kuuluisa Amorin nuoli ja nyt häntä ajattelen aika usein.
      Elämän polulla kuljetaan ja siellä on monta mutkaa ja sydän pamppailee onnesta tai surusta niin pieni on kuitenkin ihminen, ihanana nainen olet mielessäni vaikka et saisi olla ja minun pitäisi unohtaa.

    • IhastunutMyöskin

      Minun käy kyllä sääliksi sinua, toivon todella, että näet ihastuksesi.
      Tiedän miltä tuntuu, kun on ihastunut ja kaipaa nähdä ihastustaan, mutta ei näe häntä vähään aikaan, niin se tuntuu tosi raskaalta ja kaipaus kuitenkin mielessä ja kasvaa.
      Kunpa sinäkin näkisit ihastustasi niin usein ja voisit jutella hänen kanssaan, kuten minä olen voinut.
      Olen nähnyt ihastustani yleensä 2-4 kertaa viikossa ja joka kerta olen voinut jutella hänen kanssaan muutaman sanan. Aina nämä pienet hetket ovat päivän parhaimmat hetket.
      Muutamana viikkona en nähnyt ihastustani, kuin kerran ja kaipasin häntä kovasti.
      Ihastukseni on pieni, siro tummatukkainen aasialais nainen, jonka kaunis hymy ja tummat silmät lumosivat minut täysin.
      Hänet tapasin kaupassa, jossa hän on töissä. Aluksi pelkästään moikkasin häntä, mutta ajattelin, että voisin jotain muutakin sanoa.
      Yllätyksesi hän osasikin suomea yllättävän hyvin, kun on suomessa kauan asunut.
      En voi olla varma saanko häntä, mutta niin kuitenkin kovasti toivon.
      En voi vaatia häneltä mitään, koska kunnioitan häntä niin paljon.
      Häntä ajattelen kuitenkin päivittäin, toivon, että hän ajattelisi myös minua....
      Tekisi mieleni pyytää hänet kahville, mutta en vielä oikein uskalla pyyttää, koska muutaman kuukauden vasta olen hänen kanssaan jutellut, niin ettei liian aikaisin menisi pyytämään ja pilaisi koko asian.

      Älä luovu vielä toivosta, olet kuitenkin jutellut hänen kanssaan ja hän sinun. Tuskin punatukkainen nainen olisi jutellut kanssasi, jos hän ei sinusta olisi millään tavoin kiinnostunut.
      Toivottavasti näet punatukkaisen naisen pian ja jos haluat hänelle jotain sanoa, niin voit vaikka kysyä, mitä hänelle kuuluu.
      Se osoittaa, että välität hänestä, kun harvoinpa sellaista kysyy keneltä tahansa, ei ainakaan sellaiselta ihmiseltä, josta ei välitä.
      Toivotaan, että asiat kääntyvät paremmiksi ja näet punatukkaista naista jatkossa useammin.

    • IhastunutMyöskin
    • haaveihastus

      Kiitos kannatuksesta:: Tänään vihdoin näin hänet ja menin juttelemaan, mukava ja lämmin tunne jäi vaikka kaiho sisällä onkin, eihän sitä koskaan tiedä, ihan ja mukava nainen on hän punatukkainen nainen salainen ihastukseni.
      Aika näyttää kunpa hälläkin olisi tunteita minuun niistä en tiedä jokatapauksessa kiva nainen ja kaikki sympatiat hänelle ja kaikkea hyvää toivon myös.

      • IhastunutMyöskin

        Olipa mukava kuulla, että näit ihastuksesi ja sait jutella hänen kanssaan tosi pitkän tauon jälkeen.
        Uskon, että ihastuksellasi on tunteita sinua kohtaan. Sitä ei helposti uskoisi, mutta nainenkin voi olla arka näyttämään tunteitaan ja aloittamaan juttelua.
        Kannattaa kuitenkin jutella ihastuksena kanssa, koska se merkitsee sitä, että on kiinnostunut ihastuksesta ja ihastuskin ajattelee, että tuo mies on kiinnostunut minusta, ei mies muuten kyselisi naiselta mitä hänelle kuuluu ym.

        Tänään näin myöskin ihastukseni ja ajattelin toivottaa hänelle hyvää ystävänpäivää, mutta hän ennätti ensin ja toivotti minulle hyvää ystävänpäivää.
        Tuntui mukavalta kuulla naisen toivottavan jotain sellaista.
        Mietin vain, että onko tuttavuus suhteemme edennyt ystävyys suhteeseen?
        En ole vielä pyytänyt ihastustani kahville kanssani, koska en halua kiirehtiä, vaan antaa suhteen lujittua, ehkä ihastukseni suostuu lätemään kanssani kahville, kuin että olisin heti suhteen alussa pyytänyt kahville, kun ei oltu vielä oikein mitään juteltu.
        Ensi vuonna ystävänpäivänä varmaan voi antaa jotain pientä hänelle ystävänpäivänä, kun hän toivotti minulle hyvää ystävänpäivää eli varmaan hvväksyisi minut ystäväkseen, mikä olisi suuri kunnia ja arvostaisin sitä tosi paljon.
        Haluan vain, että hän on onnellinen....


    • womanvm65

      NIM: Haaveihastus ja Ihastunutmyöskin , missä kaupungissa asutte eli missä ne ihastuksenne ovat?
      Mukavia ja kauniita romanttisia kirjoituksia teillä molemmilla ja toivottavsti sitä aitoa rakkautta ja kunpa sitä myös saatte ihastukseltanne tai ainakin hyvää ystävyyttä vaikka se voi olla kipeäkin asia.

    • haaveihastus

      Moikka, en kerro kaupunkia mutta omalla kohdallani pirkanmalla ollaan ja yhä nuo kauniit punaiset hiukset ja säteilevät silmät ja kaunis hoikka olemus on mielessäni en vain pääse irti hänestä, punatukkaine nainen nimeltä M olet ajatuksissani ja ja ajattelen aina sinusta pelkkää hyvää ja kaunista ja ne ovat ihastuneen/rakastuneen miehen ajatuksia.
      Sinun suloinen olemuksesi ja kauniit hiuksesi ja kauniit puheesi, ehkäpä vielä tapaamme ja voisin kuiskata sinulle jonkun hellän sanan, hulluahan tämä on mutta mitä siitä olen ihastunut sinuun rakas M ja kaikkea hyvää sinulle ja sylintäydeltä halauksia.

    • Liikunnanilo

      Kiva ja koita edetä varovasti, tietenkin jos nainen ei ole kiinnostunut kuin vain kuntosalituttavuudesta mutta voit silti koittaa tutustua ja jos hän sinulle jutellut ja hymyillytkin niin onhan kaikki mahdollista.

    • raitistailmaa

      Surullisen haikeaa kaipaamista kuntosalilla.
      Toivottavasti joskus puhutte ja kohtaatte.
      Jotenkin kuulostaa että ette,mut tsempit anyway!

    • rossa

      En usko, että toinen voi olla niin pelottava... varmasti voit puhua ihan vapaasti...;)

    • haaveihastus

      Olenhan puhunut hänelle ja jutellut ehkä liikaakin, mutta en tietenkään salilla ole kaikkia tunteitani voinut kertoa mutta rivien välistä kyllä, olen sanonut että kiva nähdä ym, en ole suoraan sanonut että olen ihastunut kun en hänen tuntesitaan enää tiedä vaikka alussa vaikutti että jotain kiinnostusta hällä oli.
      Erittäin sympaattinen nainen ei peloittava mutta voi olla kova kyllä luonteeltaan ehkä elämä kovettanut, kauniisti on joskus minulle hymyillyt ja alati häntä ajattelen, kovin harvoin nyt häntä nähnyt, mutta niin vain tuo kaunis punatukkainen nainen mielessäni ja kauniita ajtuksia hänestä ajattelen.
      Aika näyttää voiko mitään tulla lähtökohta kyllä vaikea.......

    • haaveihastus

      En vain voi lakata ajattelemasta häntä punatukkaista naista ihastustani kuntosalilta, jostain syystä tunnen häntä kohtaan suunnatonta hellyyttä ja haluaisin suojella häntä kaikessa.
      Liikutuksen tunteet aina kun ajattelen häntä, näin se vaan on ja elämä on , varmaankin ihana ihminen on hän jotenkin se tunnen ja vaistoan ja juttelumme perusteella päättelen, mutta, mutta..........

    • onneamatkallesi

      sä olet kehittänyt WALTAVAN tunteen ihmiseen, josta sä et tiedä mitään.

      Näinkö se menee miehillä? Kehittää tunnetta viikkoja ja sitten kun tunne on 140%
      ja pääsee myönteiseen keskusteluun - ja nainen sanoo vasta "päivää"
      mies rohkaistuu ja padot aukeaa

      tää oli hyvä

      joko selvensi tai antoi hyvä teorian mennessä tapahtuneelle

      Kaikkea kaunista elämääsi
      taisin vain käydä etsimässä selityksiä ja ... tarinoita

    • haaveihastus

      Hyvä kommentti sinulla ja kiitos kauniista toivotuksesta.
      Olen varmaankin sekaisin hänestä ja hullaantunut, ihastuksen tuska ja hurma, voihan sitä ihastua muutaman juttelun jälkeenkin vaikka ei paljonkaan tunne eihän se järkevää ole tietenkään ei.
      Ehkä elän romanttista elokuvaa no miten vain, punatukkainen nainen yhä mielessäni ja en tiedä miten kohdata hänet kun joskus näen ja liiankin harvoin koska minun pitäisi viilentää tunteitani se on elämän tosi.
      Semmoinen elokuva on kuin sekaisin Marista se ei ole hänen nimensä mutta sinne päin ja sama alkukirjain eli sekaisin olen ja ihastunut, järjen ääni hoi ja kaikkea hyvää.

    • Marialta

      Aapee hyvä,lainaan ketjuasi....ok?

      Mielessäni on eräs tärkeä ihminen jota olen ajatellut lukiessani joskus tätä ketjua.
      Tutustuimme jonkun verran toisiimme keväällä 2014.Se oli virtuaalituttavuutta,emme koskaan tavanneet toisiamme irl.Jotakin tärkeää tapahtui välillämme.Hyvää ja pahaa.Meni pitkään,että minä pääsin tasapainoon siitä kaikesta.
      Kaikki puhumaton ja keskenjäänyt jäi vaivaamaan minua.Yritin etsiä tätä ihmistä täältä(ehkä olikin tai on täällä),olin myös yhteydessä hänen äitiinsä koska halusin tavoittaa tämän ihmisen.Äitinsä ei koskaan vastannut s-postiini tai puhelimeen viestillä.
      Meillä oli ollut yhteys aiemmin minun aloitteestani.
      Yritin kaikkeni myös muita kanavia kautta etsiessäni yhteystietoja häneen.

      Välillä kirjoittelin tänne tosi paljon ikävissäni.
      Enää en ole jaksanut olla täällä.Teen paljon töitä ja elämäni on oikeesti muualla.Silti suren sitä keskenjäänyttä yhteyttä.Se kalvaa sydäntäni.Haluan kertoa ystävälleni,että minä olen se joka lähetin lahjan sinulle jossa luki mää tykkään sinusta.
      Niin minä teen vieläkin.Enempää en voi.
      Puhutaan ja nähdään,milloin vaan olet valmis.
      Levollista yötä tärkeälle.
      <3

      • edellinen

        Se vielä etten varmasti ala käymään tämän enempää tätä neljän vuoden helvettiä läpi jollain suomi24 palstalla!!!!
        NUUSK!Niinku Ristokin sanoo,,,,
        Hyvää yötä palstalaiset! :)


      • haaveihastus
        edellinen kirjoitti:

        Se vielä etten varmasti ala käymään tämän enempää tätä neljän vuoden helvettiä läpi jollain suomi24 palstalla!!!!
        NUUSK!Niinku Ristokin sanoo,,,,
        Hyvää yötä palstalaiset! :)

        Sympatiat sinulle on koskettava kirjoitus sinulla.
        Hullulta tuntuu kun itse elän kuin unikuvaa ja kaunis punatukkainen nainen mielessä ja usein unissanikin ja taas jo viikko vierähtänyt edellisestä kerrasta kun hänet näin, on tämä kun aikuinen mies näin hullaantuu ja jalat eivät ole maassa,jotenkin vain tunteeni häntä kohtaan ovat ja haluaisin hänelle osoittaa hellyyttä ja toivon että hänellä kaikki hyvin elämässään, vaikkakaan tämä ei mihinkään johda.
        Ajattelen häntä ja seuraavaa kohtaamista miten voisin olla vain välittämättä ja sulkea tunteeni, harjoitella vain kuntosalilla ja tervehtiä pitempää ja poistua vaivihkaa se olisi järkevintä vaikka aina kun ajattelen häntä niin pieni kyynel silmäkulmassa se kaihon kyynel
        Tuskinpa hän tätä lukee ja parempi niin.


    • elämäkevät

      Näin se on ja elämä on lyhyt ja kun haaveet eivät totetudu niin surullista.

      • kaikkihuutaacharliebrown

        Jaska Jokunen ja pieni punatukkainen tyttö... ei siitäkään ikänä mitään valmista tullut. Elämä on yksi koominen sarjakuvastrippi, ja tässä taidetaan ollaan jo viimeisessä ruudussa.


    • PyydäKAhville

      Ei kannata heittää vielä pois toivoa naisen suhteen. Aloittaja on edennyt asiassa hitaasti ja naista kunnioittaen.
      Kannattaa kuitenkin tehdä se rohkea päätös jossain vaiheessa ja ehdottaa naiselle, että jos hän lähtisi vaikka kahville aloittajan kanssa.
      Nainen voi ehkä odottaa, että aloittaja pyytäisi häntä kahville, kun nainen haluaa miehen tekevän aloitteen, kun mies on ensin lähestynyt naista ja alkanut juttelemaan.
      Minäkin olen vähän samanlaisessa tilanteessa, olen lähestynyt naista, johon olen ihastunut.
      En ole vielä kuitenkaan rohjennut pyytää naista kahville, mutta kovasti se asia pyörii mielessä.
      Jutellut olen hänen kanssaan monta kertaa, mutta olosuhteiden johdosta jutteluhetket on aivan liian lyhyitä ja kahvilla saisi jutella enemmän ja olla hänen kanssaan enemmän.

      Rohkaisen aloittajaa pyytämään naista kahville kahvilaan tai vaikka lenkille, ei siinä mitään menetä.
      Ainakin selviää vastaako nainen pyyntöön myöntävästi tai kertoo harkitsevansa.
      Jos nainen vastaa myöntävästi, niin hän on sinusta kiinnostunut ja jos hän vastaa harkitsevansa, niin se ei tarkoita, ettei nainen haluaisi kahville kanssasi.
      Jos nainen sanoo ehdottomasti ei, niin silloin nainen ei ole kiinnostunut.
      Toivottavasti rohkenet kutsua naisen kahville ja hän myös lähtisi kanssasi kahville.

    • haaveihastus

      Kiitos, katsotaan miten asia etenee vain eteneekö lainkaan, aika pitkä aika taas kun en ole nähnyt, pakkaset, työt, kiireet , voihan olla että punatukkainen ihastukseni vältteleekin minua vaikka alussa vaikutti että oli kiinnostunut, joka tapauksessa kaunis hymy hänellä ja kauniit hiukset, silmät ja koko olemus hyvin viehättävä ja hoikka ja kauniisti puhuikin asioita kun juttelimme.
      En ole häntä vielä mielestäni sulkenut, haluaisin halata häntä ja antaa hänelle parantavaa voimaa ja energiaa.
      Kaikella hyvällä häntä ajattelen.

    • miravaaaaan

      Kaunista tekstiä ihastuksesta, toivon että kohtaatte ja puhutte oikeasti, tuo punatukkainen nainen on kiehtova ja salaperäinen kuin kangastus, hän voi olla ihana ihminenkin.

    • IhastunutMyöskin

      Tällä viikolla näin ihastukseni kolmena päivän, mutta mahdollisuus jutella hänen kanssaan jää aina niin lyhyeksi pieneksi hetkeksi.
      Tällä viikolla yhtenä päivänä saimme jutella muutaman minuutin ajan, kun oli rauhallisempaa.
      Haluaisin jutella ja viettää hänen kanssaan enemmän aikaa.
      Tänäänkin olisi ollut paljonkin sanottavaa, mutta vain osan sain sanottua, kun ei kaikkea ehdi sanoa ja haluan, että hänkin saa sanoa mitä minulle hän haluaa sanoa.
      Toisinaan kuin aistisin hänestä sen, että hän ajattelisi, että pyytäisipä tuo mies minut kahville tai jonnekin muualle, jossa voisimme jutella.
      Hänelle on niin helppo jutella, kun yleensä muille naisille jutteleminen jännittää paljon enemmän.
      Kahville hänet haluan kutsua, tietäisi vain sopivan hetken....

    • sivustaseuraajanainen

      Mitenkäs nyt, onko kummallakaan homma mitenkään edistynyt eli oletko aloittaja tavannut sitä punatukkaista naista ja sinä Ihastunutmyöskin oletko kohdannut sitä ihastustasi?

      • IhastunutMyöskin

        Ei mennyt ihan kuin Strömsöössä, Olin varmaan yksin ihastumisen kanssa, joten eipä ihastukseni halunut tavata minua, että se on nyt sitten ohi ja täytyy vaan yrittää unohtaa, vaikka eihän se helppoa ole.
        En ole komea, joten olin kyllä varautunut siihen, ettei hän halua tavata minua.
        Toivon, ettei punatukkaiseen naiseen ihastuneelle kävisi ihan samoin, kuin minulle.


      • nainen_vm70
        IhastunutMyöskin kirjoitti:

        Ei mennyt ihan kuin Strömsöössä, Olin varmaan yksin ihastumisen kanssa, joten eipä ihastukseni halunut tavata minua, että se on nyt sitten ohi ja täytyy vaan yrittää unohtaa, vaikka eihän se helppoa ole.
        En ole komea, joten olin kyllä varautunut siihen, ettei hän halua tavata minua.
        Toivon, ettei punatukkaiseen naiseen ihastuneelle kävisi ihan samoin, kuin minulle.

        Älä nyt hyvä mies periksi anna, kauneus on katsojan silmissä ja liian kaunis mies ei ole mikään kivannäköinen, luonne on tärkein, ota itseäsi niskasta kiinni ja vielä voit pyytää kahville häntäkin ja jos ei niin kivoja naisia on paljon muitakin.......


      • haaveihastus
        IhastunutMyöskin kirjoitti:

        Ei mennyt ihan kuin Strömsöössä, Olin varmaan yksin ihastumisen kanssa, joten eipä ihastukseni halunut tavata minua, että se on nyt sitten ohi ja täytyy vaan yrittää unohtaa, vaikka eihän se helppoa ole.
        En ole komea, joten olin kyllä varautunut siihen, ettei hän halua tavata minua.
        Toivon, ettei punatukkaiseen naiseen ihastuneelle kävisi ihan samoin, kuin minulle.

        Moi, tsemppiä sinulle ja älä tosiaan nyt heti luovuta!!!
        Piktään aikaan en ole nähnyt häntä punatukkaista naista, pakkasetkin varmaan syynä, mutta aiemmin jo aistin hänessä loitontumista, itse kyllä menin juttelemaan kanssaan reippaasti kun salilla näin ja kyllä hän minulle puhui ei siinä mitään mutta tilanne on mitä on, aika näyttää.
        Olen kyllä koittanut vähitellen hänet unohtaa mutta kun taas näen niin saa nähdä miten pystyn siihen ehkä hyvinkin koska pelkkä ihastumisen tunne ei ole varmanpäällä.
        Hyvää viikonloppua kaikille!!!


    • IhastunutMyöskin

      Kiitos kommenteista. Ehkä pyysin liian aikaisin, mut en mä oikein arvaa uudelleekaan.
      Ehkä hän yllättyi asiasta niin, ettei oikein myöntynytkään.
      Tietenkin otin huomioon, että vastaus voi olla ei ja enhän voi toista velvoittaa mihinkään, se olisi väärin.
      Ajattelin pitää vähän taukoa, mut vois sit jonkun ajan kuluttua nähdä hänet uudelleen.
      Ei sekään oikein kohteliasta ole, jos lopettaa kokonaan ja välttelee, niin silloin hän voi loukkaantua, jos kokonaan lopettaa näkemiset ja juttelut.
      Voihan sitä jatkaa juttelua, vaikka ei siinä paljoa ehdi jutella.
      Hän ei ole kuitenkaan sanonut, ettei halua nähdä, eikä jutella, vaan on aina jutellut.

      • unelmattosiksi

        Nimenomaan kannattaa sun jatkaa ei se siihen kaadu, aika näyttää mikä on tilanne, älä vaivu alas vaan nosta hartiat ylsö, elämä odottaa ja nainen odottaa.


      • IhastunutMyöskin

        Ajattelin, että otan asian rauhallisesti ja otan huomioon sen, että hän varmaan löytää vielä mukavan miehen itselleen, mikä hänelle ehdottomasti tietenkin suotakoon.
        En kuitenkaan aio enää pyytää häntä mihinkään tapaamiseen, jos hän haluaa tavata, niin kyllä hän siitä mainitsee.
        En tiedä pitäisikö pyytää anteeksi sitä, kun ylipäänsä kysin häntä kahville, tietenkin julkiselle paikalle.
        No suhteemme loppuu täysin varmasti siinä vaiheessa, kun hänen työsopimus loppuun, jos sitä ei jatketa.Siksi onkin parempi, ettei liian usein tule tapaamisia, jos hän tympääntyy minuun.


    • kiellettytunne

      Kauas pilvet karkaavat ja olen jo pikku hiljaa hyväksynyt sen

    • womenand

      Missäs nyt onko punapäätä näkynyt?

    • haaveihastus

      Viimeksi kun näin niin ohikiitävä hetki vain ja vaistosin hänessä tunteiden loppumisen ja järki puoltaa sen, silti tuo kaunis punahiuksinen hoikka nainen vieläkin mielessäni vaikka olenkin kovettanut tunteeni ja luonut kuoren ympärilleni etten hänelle enään toisi esiin tunteitani, koska asia on näin, Kaikkea hyvää hänelle toivon.

    • haaveihastus

      Näin hänet ja juttelin ja hän jopa tuli juttelemaan, jäi lämmin tunne, tunnen kovasti hellyyttä ja sympatiaa tuota naista kohtaan tunnen , ehkä voin olla hänen ystävänsä kuitenkin.

      • IhastunutMyöskin

        Mukava kuulla, että ihastuksesi tuli juttelemaan kanssasi. Se merkitsee jo paljon, jos nainen tulee juttelemaan, ennemmän, kuin pelkästään tuttavuutta.
        Naisella on tunteita sinua kohtaan, ei hän muuten olisi tullut juttelemaan kanssasi.
        Toivottavasti naisen suhde lujittuu ja syvenee sinua kohtaan ja muuttuu ystävyydestä syvemmäksi rakkaudeksi sinua kohtaan....


    • IhastunutMyöskin

      Mites tää nyt oikeen sit menee....
      Pari viikkoa on sit ollut pisin aika, kun en ole ihastustani nähnyt, mut toissapäivänä hänet näin.
      Mut en kuitenkaan nähnyt häntä kassalla, kun hän ei juuri silloin sattunut olemaan kassalla.
      No tänään oli sit parempi tuuri, kun hän sattui olemaan kassalla.
      En tiiä, mut hän vaikutti silleen "huojentuneen" iloiselta tai silleen liikuttuneen iloisen oloiselta, kun toisen näkee pitkästä aikaa, en mä oikeen tiiä, mut hän on vaan jotenkin tosi ihku.

      Nyt sit kävi näin, vaikka olen yrittänyt hänet unohtaa, mut sit kun näkee hänet uudelleen, niin taas lähes ihastuu uudelleen, vaikka pitäs välttää ja unohtaa, mut kun haluis ja ei haluis unohtaa.
      Enkä oikeen halua alkaa välttelemäänkään ihastustani, jos hänen kassalla näen, niin sitä tulee vaan mentyä just sen kassan kautta.
      Tänäänkin sekosin jotenkin, kun unohdin ajatuksissani avaimen siihen kassalle ja piti sit palata takaisin sitä hakemaan, et silleen nolottaa tuollainen mustamattomuus, vai oliko silläkin jokin tarkoitus.
      En mä tiiä miten täs pitäs edetä, kylmän viileesti. En mä ainakaan aio alkaa ehdottelemaan mitään, kuten kahville pyytämistä.
      Ehkä jatkan vaan niin, että juttelen hänen kanssaan, kun hänet näen, enkä kiirehdi, ehkä hiljaa hyvää tulee. Naiset ehkä peljästyy, jos mies kiirehtii liikaa, tiedä häntä.
      Järki sanoo, et unohda, mut tunteet on toista mieltä.
      Toisaalta liikoja odotuksia voi asettaa asian suhteen.

    • salaarakastava

      Näin se menee sitä kiintyy ja ihastuu vaikka ei paljonkaan tunne ihastustaan mutta aina se voi johtaa pidemmällekin.

    • Öulynsalapollliiisirakas

      Mäkään en ole pitkään aikaan niin ku livenä saanut jutskata mun rakkaani kanssa. Toivon et kohta saatas. Pusi pusi sulle vaan.

    • salaarakastava

      Olisihan se kiva pussatakin ja silittää kauniita hiuksiasi, elämä on ja nje......

    • IhastunutMyöskin

      Menipä tämä maaliskuu kehnosti, vain kolme ainoaa kertaa koko tässä kuussa onnistuin näkemään ihastustani :(
      En edes hyvää pääsiäistä voinut toivottaa, kun en ihastustani nähnyt ennen pääsiäistä.
      Viimeksi, kun olisin hänet nähnyt, niin myöhästyi 10 minuuttia, niin hän lähti menemään, kun olisin hänet muuten nähnyt.

      Elämässä mikään ei ole koskaan varmaa. Ihastumis asioissakin täytyy pitää pää kylmänä ja mielessä se rankka tosiasia, että ihastusta et tule saamaan.
      Vaikkei asia olisikaan vielä varma ihastuksen suhteen, mutta on kuitenkin otettava huomioon, että ihastuksen suhteen mikään ei ole varmaa.
      Kaikkein epävarmintahan elämässä on tämä elämä ja elämän pituus, Elämä voi loppua milloin tahansa, ehkä jo tänä yönä, niin että et herääkään aamulla.
      No katsotaan mihin elämä johtaa, vai johtaako yhtään mihinkään...

      • d123d12312d3

        Oot kyllä helvetin ylimielinen ihminen ku kirjotat kaikki suoraan nettiin, koet olevasi kaikkia muita ja heidän tunteitaan ylempänä.


      • w-71

        Sympatiat sinulle, kaunista kirjoitusta kuitenkin!


      • w-71

        Tarkoitin siis nimimerkin Ihastunutmyöskin kirjoitusta eli sympatiat hänelle.


    • haaveihastus

      Harvoin nähnyt nykyään ihastustani tätä kuntosalilla tapaamaani naista, eilen eräässä toisessa paikassa salavihkaa silmäillen ohikiitävän hetken näin hänet, hän näytti hyvin kauniilta, kauniit punaiset hiukset avoimena en voinut edes moikata ja parempi niin ehkä...
      Olenkin koittanut miletäni ja sydäntäni tyhjentää mutta silti tuo punatukkainen nainen jotenkin kummittelee yhä sisimmässäni.

    • onkounta

      Jännittävää toki tunteen kaipaus..

    • haveihastus

      Pienen hetken näin hänet tänään, punatukkaisen ihanan hoikan naisen hän kiirellä riensi ja nosti kätensä tervehdykseen siinä se, harvoin voin hänelle jutella ja varmaankin parempi, silti jäi jotenkin haikea tunne, hänen sievä kauneutensa ja olemuksensa taas lumosi minut.
      Kylläpä aikuinen ihminen on tunteissaan, voi, voi ja elämän virta.

    • haaveihastus

      Koskahan hänet näen ja jos näen en tiedä miten suhtautua, luulen että hän ei halua minua nähdä, pitäisi ymmärtää yskä mutta kun tuntee ja tunteet,vaikka järjen pitäisi mennä ensin, silti tuo sievä hoikka punatukkainen nainen vieläkin mielessä.
      Kuntosalilla hänet ensi kerran näin ja siitä se pieni arpi sydämeeni jäi..

    • MinäVain_78

      Ihanan kaihoisaa ja toisaalta niin surullista. Voi kumpa punatukkainen nainen tietäisi miten häntä ihailet. Ihanaa kevättä.

      • haaveihastus

        Kiitos, oli kaunis kirjoitus sinulta, kaikkea hyvää ja kivaa kevättä.


    • sinimaarit41

      Niin, lukeekohan punatukkainen näitä ketjuja, tuskin, varmaankin olet kiinnostuksesi hänelle esittänyt puheissasi ja toivottavasti vielä kohtaatte yhteisen sävelen merkeissä, asioissa on aina muttia ei se helppoa ole, hyvää elämää teille molemille kuitenkin.

    • haaveihastus

      Harvoin, kovin harvoin häntä nykyisin näen(syystä tai toisesta). Mielessäni hän on kuitenkin usein liiankin usein, ihastuttava nainen, jokin vain hänessä oli joka veti ja jätti sen jäljen sydämeen.Hulluahan tämä on mutta paljon on hullua elämässä muutenkin.
      Kaikkea hyvää sinulle punatukkainen nainen.

    • AP__

      Haaveet kaatuu kun katsoo kauniisiin silmiin ja kauniisiin hiuksiin, voi tuota punatukkaista ihanaa naista, elämän kevät mutta se syksy oli ja meni silloin oli ehkä hälläkin tunteita.

    • nainenmyös

      Ihanaa romanttista tekstiä vaikeaa on varmaan kohdata ja kertoa tunteensa.......

    • haveihastus

      Viimeksi joskus maaliskuussa jutellut tämän naisen kanssa(kuukausi sitten) eipä ole häntä juurikaan näkynyt kuntosalilla, olen miettinyt että karttaa minua kun aloin hänelle juttelemaan ja puhumaan, puhuin kivoja asioita ja hänkin jutteli kertoi jotain itsestään, tunsin jotakin kemiaa ja kovasti ihastuinkin häneen typerä kun olin.
      Luulen että emme enään kohtaa ja varmaankin se on viisasta en ole häntä kohtaan kuitenkaan käyttäytynyt huonosti enkä mitään ehdotellut silti hän on paennut ja asia on näin.
      Kevät tulee ja Kesä, kesän lapsi kun olen ja pitkä talvi on ollut raskas, tunteet ovat myllertäneet sisimmässäni ja epätietoisuus, minkä ihminen tunteilleen voi vaikka järki jääkin jälkeen.
      Kaihoisia ja lämpöisiä ajatuksia edelleen ja kaikkea hyvää toivon sinulle punatukkainen nainen, olit salainen ihastukseni vaikka se olikin väärin ja silloin alussa huomasin sinussakin pieniä tunteita mutta olethan sinä järkevä nainen joten moikataan jos joskus nähdään.

    • toinentyttö

      Minkä niminen on tämä ihana punatukka josta kirjoitat surumielisiä ja ihaniakin viestejä?

    • haaveihastus

      Kirjoittelin ja surumielisiäkin, kaunis, hoikka punatukkainen nainen, nimellään ei väliä sekin on kaunis kuten hymynsäkin jonka hän kerran minullekin soi, tuskin hän minun nimeäni tietää vaan minä tiedän hänen ja se on salaisuus, kaunis salaisuus.

    • orioninni

      Kovin on nyt surumielistä tekstiä, toivottavasti kohtaat ihastuksesi oikeasti vielä:

    • haaveihastus

      Tänään näin pitkästä aikaa tämän naisen joka jotenkin vain vetoaa minuun lumoavalla tavalla, juttelin hieman en nähnyt enään sitä hymyä mutta asiallisesti jutteli hetken kanssani, vaikea häntä lukea, olisi tehnyt mieli koskettaa häntä hellällä tavalla ja antaa parantavaa voimaa, vilpittömästi olen ihastunut tuohon hoikkaan punatukkaiseen naiseen mutta en voi sitä hänelle suoraan sanoa en voi!
      Kyllä hän kuitenkin olemuksellaan piristi päiväni toi jonkinlaisen valon, luulen että hän on kuitenkin mukava ihminen ja haluaisin hänelle hyvää .
      Mikäli luet tämän niin nähdään taas joskus ja elämä jatkuu. Kaikkea hyvää sinulle M.

    • ykspunapää

      Koko tarinassa ja kiintymyksessä oli jotain liikuttavaa ja puhuttelevaa.Minulle tuli vain lukemani jälkeen sellainen olo,että tämä tarina oli kokonaisuudessaan monologi.
      Monologi on yksinpuhelu.
      Jos ihastuu ja kaipaa yhteyttä niin siihen tarvitaan vuorovaikutusta.Se on vuorovaikutusta.Siitä tulee vuoropuhelu.

    • Mitämieltäite

      Mun dg on , et oot tosi pihalla, etkä vain hetkellisesti.

      • ykspunapää

        Mikäs siinä jos viittasit mun kirjoitukseen.
        Oli mun kokemukseni.


    • haaveihastus

      Tarina on totta, elämän totta ja olen kyllä aika monta viestiä kirjoittanut tunteissani ja on tässä ketjussa paljon vastauksiakin minulle ettei ole mitään monologgaamista ei todellakaan.
      Tuskinpa punatukkainen ihastukseni tätä on lukenut vaikka eihän sitä koskaan tiedä....
      Kovasti kuitenkin häntä kohtaan tunnen vaikkaan en juurikaan häntä tunne mutta joku vetovoima hänessä on ja tämä suloinen nainen vaikuttaa hyvin mukavalta ihmiseltä , mikäli osaan häntä lukea vaikka epätietoisuus ja järki kamppailevatkin koko ajan sisimmässäni, kuntosalilla käy ja aina vaivihkaa odosta tuleeko hän aina voi haaveilla.

    • myöspunatukka

      Melankolista ja kaunistakin tekstiä, tavoittaako tuon naisen se on arvoitus ja onko hänellä kiinnostusta sinua kohtaan, pitää vain olla rohkea.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe