Testaappa fiksuutesi!

Tarjoan läsnäolijoille ainutlaatuisen tilaisuuden testata omaa älykkyyttä/fiksuutta. Vastaappa seuraaviin kahteenkymmeneen kohtaan kyllä tai ei:

1. Nimeni (taikka kutsumanimeni) on Einari
2. Asun taajamien ulkopuolella
3. Harrastan metsästystä
4. Viihdyn poikaporukoissa mieluummin kuin kotona vaimon ja lasten kanssa
5. Metsästystamineet kiihottavat minua seksuaalisesti
6. Olen alkoholisti (rehellinen vastaus!)
7. Tunnen sympatiaa poromiehiä kohtaan
8. Kuljen mieluummin mönkijällä/moottorikelkalla kuin hiihtämällä
9. Kuulun johonkin uskonnolliseen "hihhuliyhteisöön"
10. Äänestän keskustaa eduskunta- taikka kuntavaaleissa. Presidentinvaaleja ei tässä oteta
huomioon. Paavo on fiksu.
11. Pelkään petoeläimiä maassamme
12. Pelkään hysteerisesti sutta. Koko sukuni pelkää ja on aina pelännyt kautta aikain
13. Mikä tahansa jälki hangella pelottaa. Se voi olla suden jättämä
14. Omistan metsästyskoiran
15. Olen tapellut hirvipeijaisissa saatavilla olevista lihapaloista
16. Helsinki on mielestäni kauhea paikka
17. Tarvitsen aamuisin rapularyypyn hillitäkseni pahaa oloa ja susipelkoa
18. Minulla on vaikeata erottaa eläinten jättämät jäljet maastossa toisistaan
19. Olen joskus ampunut harhalaukauksia. Siis tappanut jonkun, jota en selvinpäin taikka
hysteerittomassa tilassa olisi tappanut
20. Olen suorittanut metsästäjätutkinnon ja olen ylpeä saavutuksestani

Jotta olisit fiksu, niin ainuttakaan kyllä-vastausta ei sallita. Jo yksikin sellainen pilaa kaiken. Valitettavasti maassamme on läjäpäin jätettä, joka vastaa useampaan kohtaan kyllä. Jopa täydet kaksikymmentä kyllä vastausta on hyvinkin todellisuutta. Hyi hirvitys.

75

2301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän_nuo

      kaikki kohdat 1-19 sinuun sopivat. Vain kohta 20 sinulla jäi täyttymättä kun järki loppui kokeessa etkä osannut vastata kuin siihen kohtaan, jossa kysyttiin nimeäsi. Siis Einari.

    • Lisäkysymykset

      21. Ystäväpiiriini kuuluu vain henkilöitä, jotka saavat elantonsa tukiaisista.
      22. Kun näen elävää luonoa, sisälläni syttyy vastustamaton himo sen tuhoamiseen.
      23. Ympärilläni näkyvä ja haiseva rappio on susien syytä.
      24. Keväinen lintujen laulu on piinaa. Tartun haulikkoon ja myrkkyyn.
      25. Opastan mielelläni lapsia eläinten ahdisteluun, tappamiseen ja nylkemiseen.

      • Veikko_mualta

        26. Naisten puute maaseudulla on Susien ja EU:n syytä.
        27. Töitä ei taritse tehdä kun työkkäri ja/tai Kela maksaa "palkan".
        28. Ainoa vaatekerta mitä tarvitsee on maastopuku, lippalakki ja kumisaappaat.


    • navettal.päästöt

      https://wwf.fi/lihaopas/riista/
      Siinäpä sivistystä metsästyksen vastustuksen pohjattomaan suohon yleisesti, sekä ketjun aloittajapojulle erityisesti.
      Viimeinkin WWF teki metsästyksen vastustamisesta täyttä pellepuuhaa.

      • Heh heh.....WWF on ihan pelleporukka tämän asian suhteen. Apinakin ymmärtää, jotta jos kaikki mässyttäisivät kauriin lihalla, niin kauriit syötäisiin muutamassa tunnissa metsistämme. Sulle, ja muillekin tolloille välttää kyllä navettaliha. Niele vaan niitä makkarin purilaisia pelle äläkä yritä viisastella, hi hi hih.


      • navettal.päästöt
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh.....WWF on ihan pelleporukka tämän asian suhteen. Apinakin ymmärtää, jotta jos kaikki mässyttäisivät kauriin lihalla, niin kauriit syötäisiin muutamassa tunnissa metsistämme. Sulle, ja muillekin tolloille välttää kyllä navettaliha. Niele vaan niitä makkarin purilaisia pelle äläkä yritä viisastella, hi hi hih.

        Vähäisesti tulee lihaa syötyä, tuotantolihaa vain kerran vuodessa, Jouluna, kuten edellisenäkin, oli tuotantolihakunnan edustajana kalkkunaa pöydässä.

        Ymmärtääkös Mölyapina WWFfän valistuksen, että valmiiksi tapettua riistalihaa ei tulekaan voida ostaa kaupasta , kebab- , hampurilaismässäilijänä analyytikko saattaa olla täysin kieroonkasvanut lihansyöpäläinen.


      • Heh heh, vuodatuksestasi (kalkkunalihan syönti kerran vuodessa) voidaan suoraan päätellä, että olet pelkästään kalkkuna-aivo koko ihmisressukka. Johan tuon järki sanoo jotta miljardien ihmisten hampurilaisnälkää ei riistalihalla voi korvata. Sitten nänä marginaaliset riistalihan mässyttäjät kehtaavat esiintyä jonain jeesuksina kalkkunanaivoineen. Joutaisivat apinat nälkäkuurille.


      • lihant.päästö
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, vuodatuksestasi (kalkkunalihan syönti kerran vuodessa) voidaan suoraan päätellä, että olet pelkästään kalkkuna-aivo koko ihmisressukka. Johan tuon järki sanoo jotta miljardien ihmisten hampurilaisnälkää ei riistalihalla voi korvata. Sitten nänä marginaaliset riistalihan mässyttäjät kehtaavat esiintyä jonain jeesuksina kalkkunanaivoineen. Joutaisivat apinat nälkäkuurille.

        Melkeinpä lihattomuuskuurillahan tässä on jo kauan oltu, kun parikymmentä kertaa vuodessa lihaa mussutetaan.
        Sen sijaan, hampurilaisnälkäisille mölyapinoille purilaisen täytteeksi käy vallan mainiosti tofu taikka seitan taikka nyhtökaura, lihan mauksi lisättynä sirkka- tai etanajauhetta.
        Tuotantopäästöt vähenee ja maailma pelastuu, kun ravintoaineet saadaan syötäviksi ilman ylimääräistä lihantuotantolenkkiä.
        Siinäpä Mölyapinalle viisautta kalkkunaaivoista, meneekö yli ymmärryksen?


    • SorsastajaTapio

      21. Olen pelle ja minulla on pelletamineet ylläni lähtiessäni poikien kanssa pusikkoon pussailemaan vaimolta piilossa. Sorsastus on jännää ja hirvikin kaatuu kunnon kiväärillä. Voi meitä poikia. Vastaukseni tähän kohtaan on yes yes ja kaikkiin kahteenkymmeneen kysymykseen vastaan yes. Ei meitä poikia sudet pelota jos vedämme yhtä köyttä keskenämme. Ja pellet kikattavat keskenään ja nauttivat. Niin makoista on sorsaa jahdata.

    • Huolestunutg

      231. Muistitko ottaa lääkkeesi? Kohta "maakuntareissu" odottaa.

      • Joo, maakuntareissu on tänään tiedossa. Ajelen iltapäivällä Joensuuhun siskoa tapaamaan. Siellä kuulemma susipelkurit paskovat hädissään housuihinsa ja vinkuvat ja valittavat susien kaameutta. Pakko se on ottaakin vähän koskenkorvaa lääkkeeksi kun pääsen perille, jotta jaksan kuunnella tuota paikallisten apinoitten ruikutusta.


      • Kunhan pääsen perille tuonne hikiseen pitäjään, niin laitan tännekin raporttia mikä on meininki. Luulisin, jotta saan erinomaista lisämateriaalia Susianalyysia varten. Viitososahan on tuosta mahtiteoksesta vielä viimeistelyä varten kesken. Nyt puhutaan jo tosi syvällisistä asioista ihmismielessä, kun otetaan esille Susianalyysi V. Osat I,II,III ja IV ovatkin jo täysin valmiita.


    • Joo! Esittämäni 20 kohtaa on osoittautunut sen verran nerokkaaksi ja mielenkiintoiseksi kokonaisuudeksi, jotta olen päättänyt julkaista vielä 80 lisäkohtaa tuohon listaan lähipäivien aikana. Siten sata neronleimausta tulee täyteen. Ja nyt pitää muistaa, jotta jo yksikin kyllä-vastaus romuttaa haaveesi olla fiksu tahi älykäs.

    • 21. Olen pussannut metsästäjäpoikaa pusikossa.
      22. Lapsiani en päästä enää hiekkalaatikolle susien vaarallisuuden tähden.
      23. Näen säännöllisesti painajaisunta, jotta petojen jälkiä on kaikkialla. Niitä on ristiin rastiin ja ne sekoittavat mieleni.
      24. Tykkään miehisistä, härskeistä vitseistä. Varsinkin sellaisista, joissa naista pidetään typeränä ja miehet keskenään "kikkailevat".
      25. Tapanani_on_kirjoitella_tähän_tyyliin.
      26. Aseeni ovat lukitussa kaapissa. Minulla on niihin käyttöoikeus ja kaapin avaimet. Kaikki on siis laillista, kun käytän asetta. Metsästäjätutkintohan on suoritettu.
      27. Susianalyysi on minulle liian teoreettista. Matematiikka, fysiikka ja psykologia on aina tuntunut vaikealta.
      28. Pakarani kuumottavat aina sorsastuskauden jälkeen.
      29. Isoäitini on jo haudassa, mutta siltikin pelkää sutta.
      30. Tarvitsen rohkaisua viinapullosta, jotta uskallan käydä postilaatikolla. Jälkiä on taas tosi paljon ja tiedän, jotta sudet vaanivat lähistöllä.

    • 31. Täytyy myöntää, että kasvonpiirteissäni on jotain apinamaisuutta. Enempi sellaista, kuin jotain tulevaisuuden meininkiä.
      32. Akkani valittaa, kun lakanat ovat aina ruskeana ja pyykkiä pitää pestä. Sudet pelottavat, niin hätäpaskomista kyllä tapahtuu öisin.
      33. Tappaminen tuntuu hyvälle. Silloin minä olen herra, eikä nalkuttava akkani.
      34. Tappaminen poikien kesken tuntuu erityisen hyvälle. Olemme samalla aaltopituudella ja ymmärrämme toisiamme. Mieshali tuntuu niin nannalta.

    • 35. Meidän perheessä Aku Ankkaa ei sallita. Lapset siinä traumasoituisivat, jos
      tutustuisivat Sepe-suteen.
      36. Nythän näitä Sepe- susia on kaikkialla. Jäljistäkin sen voi päätellä. Lapset on pidettävä turvassa!

    • 37. Sirkus on intohimoni. Varsinkin nautin, kun villieläintä pidetään häkissä.
      38. Hyväksyn minkkitarhauksen.
      39. Rakastan katsella poikakavereitani kun heillä on panosvyöt yllänsä. Maastokuviot tuovat aina vielä lisäsäpinää.
      40. Mielelläni näytän lapselleni pandaa taikka jääkarhua häkissä jossain eläintarhassa.
      41. Reinon pylly on mielestäni maailman kiihottavinta katseltavaa varsinkin metsästystamineissaan.

    • 42. Pippuri on minulle liian väkevä mauste. Myöskin Susianalyysi tuntuu pahalle kuin väkevin pippuri. En vaan kestä sitä viiltävää analyysia, mikä kohdistuu suoraan minuun.
      43. Olen ostanut vaippoja itselleni. Mukavampihan se on aamulla herätä kuivissa lakanoissa. Sudet kun saalistavat öisin ajatuksissani niin tulee ylimääräistä eritettä öisin hyvinkin helposti.

    • 43. Olen raivoissani ja mustasukkainen kaupunkilaismiehille. Varsinkin Susianalyytikolle. Nuo piruthan vievät kaikki naiset.
      44. Porsas karsinassa kiihottaa minua. Myöskin hieho parressa.
      45. Sonnin alistaminen on tosi miehistä puuhaa. Mutta kaikista hekumaalisinta, jos se onnistuu. Ja minulta on onnistunut.

      • Kohta_43

        mitähän se susilyyli naisella? Eikö se osaa pestä omia kamppeitaan?


      • Kysynpänyvaa

        Mistä lähtien, missä ja millä järjellä hiehot pidetään parressa? :p


      • Heh heh.....arvasinkin, jotta sonni se sulle pitää olla.


      • Mitä_fiksuuteen_tulee

        niin kaikista fiksuimmat ovat unessa yöllä kello 0:23.


      • Heh heh, pallinaaman (sinun) mukaan siis esim. yövuorossa oleva poliisi ei voi olla fiksu. Sitten kuvittelet itse olevasi fiksu kun nouset aamulla aikaisin navettaan lypsyhommiin ja lypsät siinä samalla itsesikin, maalaistollukoilla kun on tapana "häslätä" eläinten kanssa.


      • Mutta_kun

        sinä et ole edes yövuorossa oleva poliisi. Lehmääkään et osaa lypsää. Itsesikin kanssa on niin ja näin: annat karjun tehdä työt puolestasi.


    • 46. En osaa itkeä yleensä. Mutta silloin itken onnesta, kun jahtikausi alkaa ja pääsen poikien kanssa pusikkoon. Myöskin itken hädissäni, kun ajattelen susien kaameutta ja vaarallisuutta.
      47. Pelkään pelkään pelkään ja pelkään. Vaimoni pelkää, lapseni pelkäävät. Serkkuni, koko sukuni pelkää. Kaikki pelkäävät meillä päin. Susi voi hyökätä milloin tahansa kimppuuni, taikka lähiomaiseni kimppuun.
      48. Kun näen lampaita taikka lehmiä laitumella, niin mieleni tulee levottomaksi. Kuin olisin Thaimaassa. Olen kuullut juttuja ulkomaan reissuista.

    • 49. Aseen piipusta tulee mieleen kaikkea mahdollista. Se on pötky, joka suoltaa hauleja. Voi hitsi kun mua kiihottaa.
      50. Hirvestäjämies on tosi mies mielestäni. Katsoppas noita sen kamppeita. Kivääri, panosvyö, maastokuviot, parransänki, miehinen hienhaju, ja ennenkaikkea poikien yhtenäisyys ja luottamus keskenään jahtihommissa.

    • "21. Olen pussannut metsästäjäpoikaa pusikossa.
      28. Pakarani kuumottavat aina sorsastuskauden jälkeen.
      39. Rakastan katsella poikakavereitani kun heillä on panosvyöt yllänsä. Maastokuviot tuovat aina vielä lisäsäpinää.
      41. Reinon pylly on mielestäni maailman kiihottavinta katseltavaa varsinkin metsästystamineissaan."

      Taitaa pojala olla oma homoutesa kans tekemistä. No, ihminehä o ihmisele susi.

      Ei mut, pitäs tehä Suome Brokeback Mountai, mis o kaks metästäjäkundii.

      • Juu_tuosta

        itsetekoisesta analystista saisi hyvän pääosanäyttelijän. Voisi tehdä vaikka molemmat pääroolit noin niinkuin digitaalisesti niin pääsisi oikein loistamaan.


      • Anonyymi

        Sillä kyllä on jokin fetissi noihin "metsästystamineisiin" ja homosteluun. Ei kukaan terve ihminen jaksa tuollaista jauhaa.


    • Vatsästyksenmestustaja

      ""Melkeinpä lihattomuuskuurillahan tässä on jo kauan oltu, kun parikymmentä kertaa vuodessa lihaa mussutetaan.
      Sen sijaan, hampurilaisnälkäisille mölyapinoille purilaisen täytteeksi käy vallan mainiosti tofu taikka seitan taikka nyhtökaura, lihan mauksi lisättynä sirkka- tai etanajauhetta.
      Tuotantopäästöt vähenee ja maailma pelastuu, kun ravintoaineet saadaan syötäviksi ilman ylimääräistä lihantuotantolenkkiä.
      Siinäpä Mölyapinalle viisautta kalkkunaaivoista, meneekö yli ymmärryksen?""

      Vaan mistähän johtunee, kun yksikään vastustajapelle ei uskalla kertoa, ettei sellaista tofu-, seitan- tai nyhtökaurahampurilaista voi edes syödä?

      Betonipossu toimii navettalihalla ja tahtoo jatkaa maailman tuhoamista.

    • 51. Minä myönnän, että pelkään. Pelkään sutta. Jo yksikin susi on liikaa tässä maassa.
      52. Pelkään myöskin ahmaa. Se on hirvittävä petoeläin.
      53. Karhu on kaikista kamalin. Nyt jo vapisen, kun edes ajattelen.
      54. Metsästäjäpojan kainalossa on kiva kukertaa. On niin turvallinen olo. Ja met olemme miehisesti yhtä. Mutta kyllä se kaivertaa cmieltä, jos ja kun Susianalyytikko on niin kuuma peruna naisten mielestä. Montaakohan metsästäjän rouvaa tuo on maakuntareissullaan hoitanut poikien ollessa jahdissa? Ei taida laskukone riittää.

    • 55.

    • 55. On minua apinaksi monestikin kutsuttu. Myöskin lapsiani. Johtuu varmaan lerppahuulista ja tyhmyydestä. Mutta meilläpäin tällainen on niin yleistä.

    • 56. Litra viinaa ei auta. Toki se vähän turruttaa, mutta en uskalla monestikaan ulos lähteä. Pedot vaanivat ja niitten jälkiä on kaikkialla.

    • 57. Enpähän kehtaa aamulla peiliin katsoa. Tiedän olevani pelkuri ja rapulakin painaa. Vielä sitten tuota apinanaamaani katsella. Miten jotkut voivat olla niin fiksuja? Minä en.

    • 58. Oliko se jokin jälki hangella? Varmaan suden jättämä. Nyt lapset turvaan.

    • 59. Haluaisin haastaa Susianalyytikon shakkimatsiin.....mutta tiedän, että turpiin tulisi. Muutenkin olen aika lailla reppana. Ei ihme, että analyytikko vie kaikki naiset.

    • 60. Kyllä poika lohduttaa minua pusikossa. Tai mies.

    • 61. Minulla on pyssy. Sillä minä paukuttelen. Olen vieläpä suorittanut metsästäjätutkinnon. Kaikki on siis laillista. Eipähän uskalla akka tyhjää alkaa valittaan.

    • 62. Kaupassa pitäisi käydä, myöskin postilaatikolla. Oli kuitenkin jälkiä taas pihalla. Sudet vaanivat. Miten tässä uskaltaa mihinkään lähteä?

    • 63. Pyllyni on kipeä. Johtuu vissiin viime yöstä kun metsästäjäkaverit kävi kylässä.

    • 64. Minä kyllä erotan hirven teerestä. Tosi on, että joka oli sekoittanut nuokin keskenään. Oli joku ampunut oman lapsensakin sutena. Hirveä homma, mutta kyllä ymmärrän. Susia on niin paljon että joskus sitä erehtyy.

      • Ai_et_siis

        vielä olekaan uudella "maakuntamatkalla" suljetulla osastolla ?


    • Odottavan

      aika käy pitkäksi.....Oi suuri Analyytikko, milloin nuo lupaamasi loput 36 kohtaa ilmestyvät? Haluamme kovasti jo lisää.

      • ns.maakuntamatkalla

        jossain aivolataamossa taas hetken... Saa siellä "ideoita". "Kirjaansa".


    • 65. Joskus olen metsillä niin päissään, että jäljistä ei saa mitään selvää ja seuraavana päivänä en muista ammuinko jotain. Yö menee hikisissä lakanoissa ja susien jälkiä on kaikkialla ja ne ulvovat läpi yön kaamealla äänellä.
      66. Akkani ei mikään missi ole mutta metsästäjäkaverini ovat nättejä poikia.
      67. Tykkään hivellä haulikkoani.

      • 68. Joskus jälki voi olla oravan, joskus jäniksen. Kuitenkin tietyssä mielentilassa kaikki jäljet näyttävät suden jättämiltä.
        69. Petoyhdyshenkiköt ovat mielestäni oikeita henkilöitä analysoimaan jälkiä. Heiltä saa myös henkistä apua kun sudet niin pelottavat.


    • 70. Suvussani ei ole yhtään Mensan jäsentä eikä tule ikinä olemaan.
      71. Mitä suurempi kaupunki niin sitä pelottavampi.
      72. Ikkunat pitää uusia ja ulkoseiniä vahvistaa, ettei pedot pääse tunkeutumaan sisälle.
      73. Marjastus ja sienestys on kielletty meidän perheessä, jottei metsässä olla turhaan alttiina petojen hyökkäyksille.
      Jahdissa voin käydä poikien kanssa, jos veressä on niin paljon viinaa jotta uskallan.

      • 74. Tiedän, että Susianalyytikko pieksää minut ylivoimaisesti älykkyydessä, rohkeudessa, voimassa ja kauneudessa.


    • 75. Olen kateellinen kaikesta mahdollisesta Susianalyytikolle.
      76. Kun otan viinaa, silloin tunnen itseni mahtavammaksi. Otan esiin paukkurautani ja tunnen olevani mies. Olen valmis jahtiin.

    • 77. Olen raivoissani ja mustasukkainen akalleni. Tiedän ja aavistan, että se haaveilee jostakin.

      • nifnaf

        Vielä 23 kohtaa jäljellä. Laitahan tulemaan. Me odatamme.


    • muistalääkkeet

      Jäikö muutama lääkepilleri taas ottamatta?

    • häpeä

      Äitis häpee sua, apinakin häpee sua, kaikki häpee sua.

      • Paljonpohtinut

        Häpeshän Jumalakin poikaansa Jeesusta, kun tuo ei mitään saanut aikaan lähettäessään hänet saattamaan rauhan ja rakkauden sanomaa ympäri maailmaa. Sama tappaminen, terrori ja raiskaukset vaan jatkuvat kuten kautta aikain.
        Minusta tuntuu, että Susianalyytikko on älykkäämpi kuin Jumala. Susianalyysi voittaa raamatun viisaudessaan.


      • Joo, joku täällä sentään pohtii asioita eikä vaan mälkätä ja huuda tyhjää. Lisään sinut yhdeksi opetuslapsekseni.
        Ja tuo "häpeä" häpeää omaa pippeliänsä, kun se on niin pieni. Ei sillä paljon pullistella, heh heh. Ei oikein tahdo löytyä kaveria sorsametillekkään. Mitä nyt oma koira voi nuoleskella.


      • häpeä

        Apinakin osaa pohtia paremmin asioita kuin susianalyytikko.


      • Onko_sinulla
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Joo, joku täällä sentään pohtii asioita eikä vaan mälkätä ja huuda tyhjää. Lisään sinut yhdeksi opetuslapsekseni.
        Ja tuo "häpeä" häpeää omaa pippeliänsä, kun se on niin pieni. Ei sillä paljon pullistella, heh heh. Ei oikein tahdo löytyä kaveria sorsametillekkään. Mitä nyt oma koira voi nuoleskella.

        jokin fetissi näihin "metsästystamineisiin" ja homppelijuttuihin, kun aina niitä toistelet? Yrität vain projisoida perversioitasi muihin.


    • 78. Naapurin koiraa on meidän perheessä monesti luultu sudeksi. Myöskin oma koira on joskus sekoittunut.
      79. Pieksän akkaani aina jos vaan hän antaa ymmärtää haikailevansa jonkin kaupunkilaispellen mukaan.
      80. Teen kaikkeni, jotta lapseni saan pidettyä kotipitäjässämme. Sudet ovat kyllä riesana, mutta betonibunkkerissa asuminen on hirveää.
      81. Aamuisin aina pelkään, jos jotain jälkiä on talon ympärillä.

    • Kalaveikko

      Aloittaja.testaappa fiksuutesi.1 ahdistaako toisten harrastukset elämääsi?

      • Susi_analyytikko

        Juu... YÄÄÄH ! Ne eivät ottaneet minua metsästysseuraan! BUHUUUU ! Ja vallesmanni ei myöntänyt aselupaa YÄÄÄH! Niin kovasti haluaisin olla metsällä miesten seurassa BUHUUU ! mutta nyt täytyy vain salaa puheutua metsästystamineisiin ja haukkua oikeita metsästäjiä. YÄÄÄÄH ! (huutoitkupotkuraivari).


      • Heh heh....ei tässä mikään ahdista, päinvastoin. Minulla riittää keuhkoissa kapasiteettia vetää raikasta happea litratolkulla joka sekunti. Niin vaan naurattaa, hirnuttaa ja huvittaa metsästäjätolleroitten ja susipelkureitten typeryys. Ihmisjätettä nuo tollot tässä maailmassa.


    • Kalaveikko

      Pitääkö susia pelätä?Hyvä kun kerroit asiasta.Jäänyt tuostakin paitsi.Sitä ei enää uskalla kulkea pimessä metsässä;) Joutuu vielä joku kädestä pitelemään:) terveisin pelkuri, tolluka,metsästäjä.

      • Hee he he he hee.......tollukka tosiaan olet. Voihan reppanaa.....hi hi hih. Meilläpäin koirakin sylkisi tuommosen naamalle.


    • Kalaveikko

      Teilläpäin koirat ovatkin viisaampia kuin ns analyytikot :) siitä tulikin mieleeni.tunnut olevan jonkun sortin asiantuntija susien suhteen niin tollukka kun olen niin kysynkin oletko nähnyt monestikkin sutta luonnossa?kertoisitko jotain uutta susista jota me tollukat emme jo tiedä?

    • 82. En nyt muista oliko se Reino vaan Ralle joka kairas viime yönä. Tai onko nyt yö vai päivä. Miten nämä asiat oikein menee? Tuossa oli jälkiä takapihalla. Minä epäilen, että suden jätttämiä.

    • Kalaveikko

      Onko teilläpäin paljonkin sylkeviä koiria?ovatko samaa rotua kuin tirolilainen matikkakoira?

    • 83. Ei tule uni ilman viinaa. Sudet pelottavat.
      84. Postilaatikossa on taas viikon postit kun kukaan perheestämme ei ole uskaltanut käydä sitä tyhjentämässä petojen vuoksi.
      85. Marjat ja sienet jäi taas tänä syksynä poimimatta kun metsä on täynnä susia ja karhuja.
      86. Miksiköhän mulle naureskeltiin siellä kun kävin ihan oikeassa kaupungissa?

      • Anonyymi

        Milloinkahan loput kohdat tulevat? Ootan mielenkiinnolla ja intona.


    • Anonyymi

      Mestari! Vielä puuttuu muutama kohta lupaamastasi sadasta kohdasta.

      • Anonyymi

        Nyt tarviikin polkaista aimo tujaus lisää, 300 väittämään, siitä riittää väittämä jokaiselle analyytikkoa äänestäneelle ja jää vielä varastoonkin tuhti väittämänippu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tarviikin polkaista aimo tujaus lisää, 300 väittämään, siitä riittää väittämä jokaiselle analyytikkoa äänestäneelle ja jää vielä varastoonkin tuhti väittämänippu.

        Kolmesta sadasta riittäisi kaksi väittämää / äänestäjä melkein koko analyytikon äänestäjäjoukolle.


    • Anonyymi

      Heh heh.....vielä muutama kohta puuttuu.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe