Vonkaajat tanssipaikoilla ja muualla

tanssiva.herrasmies

Kertokaahan arvon neidit minkälaisia epäasiallisia vonkauspyyntöjä olette saaneet ja kuinka monta viimeisen vuoden aikana?

Ihan mielenkiinnosta kyselen, kuulin että eräs järjestävän tahon osapuoli on syyllistynyt ainakin kerran siihen. Ikävän jäljen se siihen naiseen tuntui jättäneen.

67

6151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylvonkaan

      Jollei vonkaa jää moni kakku maistamatta

    • Rauhoitettuyölintu

      Ihmettelen suuresti tätä jutskaa ....
      Mun kohdalle ei ole sattunut näitä vongutappaustyyppejä - Tai yksi kesällä vihjaisi ,
      mut en tajunnut mitä hää oli vailla ... Jos olisin tajunnut
      ehkäpä olisin toiminut toisin kuin tein ;)
      Vanhat saa olla rauhassa et ei oo ongelmaa tansseissa , mut jos meen bariin niin kyl sit
      tulee mieztä kuin kärpästä kimppuun :-)

      https://youtu.be/wxjqeOtJag8

      • vanhajo

        "Vanhat saa olla rauhassa et ei oo ongelmaa tansseissa" ei aina pidä paikkaansa. Olen yli kuuskymppinen muija niin siitä huolimatta viime viikonloppunakin kaksi ukkoa yritti tunkea kieltään kurkkuuni tansseissa ja minun olisi pitänyt matkaan lähteä.........suuttuivat kun en lähtenyt. Herrasmiehet on harvassa, sen olen vuosien varrella saanut huomata.


    • Heterotanssii

      Tottakai vonkaan. Daami ei muuten tiedä et oon Hetero, normaali hetero on kiinnostunut naisesta sillai

    • mumm8

      "Vanhat saa olla rauhassa" ei kyllä pidä paikkansa, mutta vuosien myötä osaan suhtautua mielestäni melko hyvin kaikenlaisiin pyyntöihin.

    • tangoota

      Koko tanssi on kiellettävä on liika intiimiä kun nainen puristuu mieheen kiinni,,siinä voi tulla mieleen?

    • Kiitos_ei

      Vuoden aikana kolme kertaa on pyydetty ns. "yhtä matkaa kotiin". Olen kiittänyt kauniisti pyynnöstä ja kieltäytynyt kohteliaasti. Yksikään mies ei ole suuttunut ja näyttänyt hapanta naamaa. Kun pyynnöt olivat kohteliaita, minulle ei tullut häiritty olo.

    • kadirs

      Pidän vonkaamista ahdistelu sen vuoksi, että mistä vonkaaja tietää mikä on kohteen suuntautuminen. On stereotypioiden tukemista olettaa että vongattava mies olisi kiinnostunut naisista

    • Kysyväeieksy

      Minulla kerran tanssiessani oikein sexyn tytön kanssa alkoi todella kova seisokki
      Tyttö huomasi alkoi oikein keimailemaan
      Kysyikin mitä tuolle tehtäisiin
      Parkkiksella siitä ja hommiin johan tanssi luisti loppuillan Tuohan ei ollut vonkaus...eihän?

    • vonkkelis

      Vonkaamista on kaikenlaista - vähän hieovaraisempaa -

      ja sitten törkeää

      Törkeilyjä ei tarvii sietää keneltäkään - mutta jos kaikenlainen vonkaus loppuu niin silloin on toinen jalka haudassa- ja kaikki ohi

      jos on vapaaita ihmisiä ja vastapuoli miellyttää niin mikä ettei ,,molemminpuolin mukavaa

      Flirtistä ja jonkunlaisesta vonkaaamisesta ne avioliitotkin on yleensä syntyneet

    • VanhatNuoriltaVonkaavat

      Onhan lavoilla niitä paljonkin vanhoja pedofiilimäisiä setiä vonkaamassa ja ahdistelemassa yli 20vuotta nuorempia tyttöjä ja jopa yli 30:kin vuotta nuorempia. Ne vanhat vakio vonkaajat nuoremmilta on pistetty erittäin hyvin merkille, kun jotkut nuoret tytöt on jopa kertonut ahdistuvansa, kun yks tietty vanhempi setä yrittää saada koko illan seuraksi. Vanhat tajuaa kyllä jos on viisas että nuorille on tarkoitettu omat ikäpolvet ja vanhemmille omat ikäpolvet, ettei tartte vanhempien ikäpolvien yrittääkkään esittää/leikkii nuorta ja viisaana vanhana setänä hakekoot omaa ikäpolven tätiä tanssimaan. Ei me nuoretkaan ikäpolven pojat leikitä mitään vanhempaa setää, eikä me pojat haluta ainakaan koko iltaa tanssia vanhempien tätien ja mummojen kanssa, vaan jätämme vanhemmat tädit ja mummot vanhemmille ikäpolven sedille ja papoille ja tanssimme mielummin oman ikäpolven tyttöjen kanssa, joten tehkää te vanhemmat ikäpolven sedät ja papat samoin ja jättäkää ne nuoremmat ikäpolven tytöt rauhaan, joille voisitte olla iältään isä tai vaari.

      • nynnyllelyyliä

        Senkin nynny!


      • NiinSä
        nynnyllelyyliä kirjoitti:

        Senkin nynny!

        Ite oot nynny.


    • normiameininkiä

      En minä nyt pidä mitään ehdotuksia varsinaisesti vonkaamisena. Puhelinnumeropyyntöjä, kehumisia, seurapyyntöjä tuleviin tansseihin, no joo vonkaamistakin mutta se on mun mielestäni vain huvittavaa. Imeviä, ihastuneita katseita .... kaikenlaista touhua. Ehkä kerran kuussa tai jotain sinneppäin tulee tätä extraa eteen.
      Minusta on ihanaa kun miehet huomaa ja tarjontaa riittää. En tunne itseäni vanhaksi ainakaan. Jatkakaa samaan malliin. Jotain herraa kyllä vielä tärpääkin ;))

    • 4y5y4y4

      Haukutaan aina jos vanhempi vonkaa nuorempaa. Jostain syystä tarpeeksi rikas ei olekaan hassumpi vaikka olisi ikää...

      • näköhavainto

        Monilla papparaisilla on suuret luulot itsestään. Kun huomaavat, etteivät nuoremmat
        ole heistä kiinnostuneita, aletaan nimittelemään naisia mummoiksi. Monien miesten
        on vaikea hyväksyä omaa vanhenemistaan. Monet luulevat näyttävänsä nuorukaisilta
        ja kuvittelevat itsensä parkettien mestareiksi foxikävelyllään.


      • Eletäännauttien

        Rahalla saa nautintoa. Rakkaus jotakin samaa kuin Jeesus on olemassa


      • SamaaNähnyt
        näköhavainto kirjoitti:

        Monilla papparaisilla on suuret luulot itsestään. Kun huomaavat, etteivät nuoremmat
        ole heistä kiinnostuneita, aletaan nimittelemään naisia mummoiksi. Monien miesten
        on vaikea hyväksyä omaa vanhenemistaan. Monet luulevat näyttävänsä nuorukaisilta
        ja kuvittelevat itsensä parkettien mestareiksi foxikävelyllään.

        Yksikin vanha mies pk-seudulla ja Hämeen alueen tansseissa käyvä on varsinkin kavereiden kanssa pistetty merkille, kun se vasta hakee itseään selkeesti nuorempaa ikäpolven tyttöjä tanssimaan. Moni tuttu tyttö on kertonut että sillä kuulemma on ihan omia kädenali kuvioita ja ei kuulemma tuttuja huvittais tanssia sen kanssa kahdesta syystä, eli kuulemma oudot kuviot ja toiseksi sen vänha ikä, kun kuvittelee/luulee olevan nuori.


      • Toinenhavainto
        näköhavainto kirjoitti:

        Monilla papparaisilla on suuret luulot itsestään. Kun huomaavat, etteivät nuoremmat
        ole heistä kiinnostuneita, aletaan nimittelemään naisia mummoiksi. Monien miesten
        on vaikea hyväksyä omaa vanhenemistaan. Monet luulevat näyttävänsä nuorukaisilta
        ja kuvittelevat itsensä parkettien mestareiksi foxikävelyllään.

        Jos vanhempi setä haluaa opettaa nuorta tanssimaan jotain kuvioita ilmaiseksi mutta ei se kokonaan ole ilmaista. Ehkä rahallisesti on ilmaista, mutta siihen maksuna on vanhemmalle ikäpolvelle koko illan seuralainen maksuksi. Ainakin yhden tämmöisen "opettajan" tiedän joka kumminkin on kuulemma silti käynyt tuttujen opettajien kurssilla ja lentänyt ulos oikeilta kursseilta huonon käyttäytymisen takia. Lisäksi yksi kysymys uteliaana, jos joku osaa vastata että käykö viralliset tanssin opettajat muiden tanssiopettajien kursseilla ja onko oikeille tanssin opettajille muiden opettajien kurssit tarpeellisia, kun eikös opettajat osaa jo tanssia???????? Ainakin googlettamalla näkee OIKEAN tanssiopettajan tiedot, jos "opettaja" viitsii kertoa oman koko nimensä.


      • miehessäonvikajatytötsen
        Toinenhavainto kirjoitti:

        Jos vanhempi setä haluaa opettaa nuorta tanssimaan jotain kuvioita ilmaiseksi mutta ei se kokonaan ole ilmaista. Ehkä rahallisesti on ilmaista, mutta siihen maksuna on vanhemmalle ikäpolvelle koko illan seuralainen maksuksi. Ainakin yhden tämmöisen "opettajan" tiedän joka kumminkin on kuulemma silti käynyt tuttujen opettajien kurssilla ja lentänyt ulos oikeilta kursseilta huonon käyttäytymisen takia. Lisäksi yksi kysymys uteliaana, jos joku osaa vastata että käykö viralliset tanssin opettajat muiden tanssiopettajien kursseilla ja onko oikeille tanssin opettajille muiden opettajien kurssit tarpeellisia, kun eikös opettajat osaa jo tanssia???????? Ainakin googlettamalla näkee OIKEAN tanssiopettajan tiedot, jos "opettaja" viitsii kertoa oman koko nimensä.

        Jos mies on parhaassa iässään eli nuorempi kuin papparaiset ja pelkää, että häviää kilpailussa naisista papparaisille, niin täytyyhän hänessä jotain vikaa olla. Vai mitä? Ja tytöt kyllä vaistoaa sen. Eikö niin?


      • EiIhanNiin
        miehessäonvikajatytötsen kirjoitti:

        Jos mies on parhaassa iässään eli nuorempi kuin papparaiset ja pelkää, että häviää kilpailussa naisista papparaisille, niin täytyyhän hänessä jotain vikaa olla. Vai mitä? Ja tytöt kyllä vaistoaa sen. Eikö niin?

        Ei ole kysymys pelosta hävitä, vaan siitä että papparaiset leikkii liikaa nuorta hakemalla ja yrittämällä omia liian nuoria. Sitäpaitsi tansseissa usein käy enennän vanhempia, kun nuorempia naisia, joten jos nää sedät ja papat on kilttejä ja viisaita, niin silloin voisi jättää nämä nuoret tytöt nuorille pojille. Mutta jos haluaa vaan tanssia nuoremman kanssa eikä mitään taka-ajatuksia, niin silloinhan sen yhden kahden kappaleen tanssi pitää riittää, eikä ruveta tyrkyttää itseään toisille ja taas toisille ja sitämukaan tytön liiallista kiltteyttä ja ujoutta hyväksikäyttämällä loppuillaksi.


      • marinatuleeongelmasta
        EiIhanNiin kirjoitti:

        Ei ole kysymys pelosta hävitä, vaan siitä että papparaiset leikkii liikaa nuorta hakemalla ja yrittämällä omia liian nuoria. Sitäpaitsi tansseissa usein käy enennän vanhempia, kun nuorempia naisia, joten jos nää sedät ja papat on kilttejä ja viisaita, niin silloin voisi jättää nämä nuoret tytöt nuorille pojille. Mutta jos haluaa vaan tanssia nuoremman kanssa eikä mitään taka-ajatuksia, niin silloinhan sen yhden kahden kappaleen tanssi pitää riittää, eikä ruveta tyrkyttää itseään toisille ja taas toisille ja sitämukaan tytön liiallista kiltteyttä ja ujoutta hyväksikäyttämällä loppuillaksi.

        Vika, jonka tekstistä voi helposti päätellä, on, että kuvittelet tietäväsi, mitä tytöt eivät halua: sinun mielestäsi tytöt eivät halua tanssia papparaisten kanssa. Tanssikäytännössäsi kuitenkin on niin, että tytöt eivät juurikaan tanssi sinun kanssasi. Tuskin olisit katsonut nimittäin asiaksesi alkaa marisemaan tästä aiheesta, mikäli sinulla olisi aivan mahdottomasti vientiä tyttöjen toimesta. Tyytyväinen olisit tilanteeseen tällöin etkä täällä marisisi.


      • P000

        Moniko miehistä lähtee tanssimaan ilman odotuksia,jos ei olis pillua naisilla tanssit ois tanssittu.


      • Opettajienkinopeteltava
        Toinenhavainto kirjoitti:

        Jos vanhempi setä haluaa opettaa nuorta tanssimaan jotain kuvioita ilmaiseksi mutta ei se kokonaan ole ilmaista. Ehkä rahallisesti on ilmaista, mutta siihen maksuna on vanhemmalle ikäpolvelle koko illan seuralainen maksuksi. Ainakin yhden tämmöisen "opettajan" tiedän joka kumminkin on kuulemma silti käynyt tuttujen opettajien kurssilla ja lentänyt ulos oikeilta kursseilta huonon käyttäytymisen takia. Lisäksi yksi kysymys uteliaana, jos joku osaa vastata että käykö viralliset tanssin opettajat muiden tanssiopettajien kursseilla ja onko oikeille tanssin opettajille muiden opettajien kurssit tarpeellisia, kun eikös opettajat osaa jo tanssia???????? Ainakin googlettamalla näkee OIKEAN tanssiopettajan tiedot, jos "opettaja" viitsii kertoa oman koko nimensä.

        Jos opettaja/ohjaaja käy toisten kursseilla se on enemmän normaalia kuin epänormaalia. Harva opettajistakaan osaa hyvin kaikkia tanssilajeja tai eri tyylivariaatioita, tuskin kukaan. Monet ovat erikoistuneet esim. kilpailuharrastuksen kautta vain muutamiin lajeihin, joissa ohjaavat muita. Ammattitutkinto ei takaa aina parasta opetusta.


      • Toinenhavainto
        Opettajienkinopeteltava kirjoitti:

        Jos opettaja/ohjaaja käy toisten kursseilla se on enemmän normaalia kuin epänormaalia. Harva opettajistakaan osaa hyvin kaikkia tanssilajeja tai eri tyylivariaatioita, tuskin kukaan. Monet ovat erikoistuneet esim. kilpailuharrastuksen kautta vain muutamiin lajeihin, joissa ohjaavat muita. Ammattitutkinto ei takaa aina parasta opetusta.

        Onko myös normaalia että toisten kursseilla käyvä "opettaja" lentää kurssilta ulos huonon käytöksen takia????


      • Yksilensi
        Toinenhavainto kirjoitti:

        Onko myös normaalia että toisten kursseilla käyvä "opettaja" lentää kurssilta ulos huonon käytöksen takia????

        Kuka lensi?


      • Toinenhavainto
        Yksilensi kirjoitti:

        Kuka lensi?

        En voi sanoa tällä palstalla julkisesti kenenkään nimeä ja keiden kursseilta on lentänyt. Mutta jokatapauksessa kun kurssiin kuului parinvaihto, niin kyseinen "opettaja" toisten kursseilla oli sanonut kieltäytyvänsä tanssia jonkun tietyn naisen kanssa, vaikka kurssiin kuuluu parinvaihto. Kyseinen nainen oli pahoittanut siitä mielensä, kun "opettaja" toisten kursseilla oikein kuuluvalla äänellä nöyryyttävästi ilmoittaa että "Tuon kanssa en tanssi!" Tällainen "opettaja" oikein mainostaa itseään nuorille että opettaa "ilmaiseksi". Niin että tällainen "opettaja". Tietääkseni oikeat tanssin opettajat eivät käy toisten opettajien kursseilla ja jos käy, niin ei tietääkseni ole oikeilla tanssin opettajilla tapana haukkua ja nöyryyttää OIKEIN ÄÄNEKKÄÄSTI toisten kursseilla joku tietty henkilö pystyyn ja kovalla äänellä sanomalla parinvaihdossa "TON KANSSA EN TANSSI!". Niin olen ymmärtänyt että oikeat "opettajat" tanssivat varsinkin toisten opettajien kursseilla kaikkien oppilaiden kanssa ja tietääkseni on soveliasta opettaa muitakin kurssilaisia, vaikka "opettaja" menee toisten opettajien kursseille. Kuinkas tähän suu pannaan marisemisesta valittavalla?!


    • HerrasmiesHki123

      Tanssipaikoille mahtuu monenlaista porukkaa ja kyllähän näistä miltei ahdistelysyyttteen arvoisista tempauksista olen kuullut huhuja. Naisten pitäisi vaan jättää nämä omaan arvoonsa ja sanoa suoraan niin kuin asiat ovat niin ei jää mitään epäslvyyttä siitä ettei kiinnosta. Tansseissa olen tavannut naisia joista olen ollut hyvinkin kiinnostunut mutta kun ei tiedä toisen elämäntilanteesta tai muutenkaan kiinnostuksen asteesta niin asia on jäänyt siihen. Oishan se mukavaa jos naisetkin jollain selkeällä tavalla osoittaisivat kiinnostuksensa mutta taitaa tanssilavat olla sen verran koservatiivinen ympäristö ettei se ole tapana.

      • suukkojasaisinjosittaisi

        Ainakin minua naiset yrittävät suudella, jos teen sillä tavalla lajinmukaisen viennin, että se päättyy standardikuvioon, joka mahdollista suukon antamisen. Yleensä kuitenkin livahdan jotain nerokasta standardimuuvia käyttäen suukon alta pois eli en suutele läheskään jokaisen suukotteluun suostuvaisen naisen kanssa edes tanssilattialla, ellei kysymyksessä ole esitys, jonka koreografiaan kuuluu suudella melkeinpä jokaista esityksessä mukana olevaa naista.


      • syönpiparitkin

        Hölmöt uskoo huhuja kysyppä suoraan naiselta asiaa.. älkä ujostele jää moni torttu syömättä


    • asiaaa

      Minua ei ole häiritty tanssilattialla. Yleisin kysymys taitaa olla, että "voidaanko mennä tää pukkina?"

    • Ohjatkäsiin
    • KuuluuElämään

      Kivaahan se on jos flirttailaan ja vonkauksiin voi suhtautua huumorilla jos tuo vonkaaja ei ole mieleen. Harmihan se olisi jos ei kukaan olisi kiinnostunut. Tilannekohtaisesti niihin suhtaudutaan. Koskaan ei ole törkeää ollut. Kerran eräs minua huomattavasti nuorempi mies vonkasi kovastikin ja oli sitä mieltä että katuisin jos en mukaan lähtisi, no en ole katunut kun en tiedä mistä jäin paitsi😉

    • tunnen.tapauksen.hyvin

      Etelä-Suomessa on ainakin yksi mies joka pyrkii treffeille kaikin tavoin. Se siitä tekee ikävän, että hän ei ymmärrä lopettaa, ja se, että hän toimii tanssipiireissä. On siinä muutakin huonoa kerrottavaa, mutta sitä ei voi kirjoittaa tänne...

      • TiedänMyösYhden

        Yhtä tuttua naista on pari vuotta ahdistellut yksi jätkä kysymällä tätä tuttua naista jo parin vuoden aikana yökylään sekä tansseissa että viesteissä, vaikka tämä nainen on varmaan jo miljoona kertaa sanonut sille ettei oo kiinnostunut siitä tanssikaverina enempää.


      • sinkkutanssinainen

        Siis tanssipiireissä on Etelä_Suomessa ainakin yksi mies jonka päässä pyörii muutakin kuin tanssi!!!

        HIENOA!! MAHTAVAA!!

        Siis olen jo ajatellut ettei tällaisia tanssipiireissä olekaan ,, mutta on edes yksi !!!!

        onkohan lajinsa viimeinen kenties,,


    • myösnaisetahdistelee

      On niitä ahdistelijoita naisissakin. Kursseilla olen tutustunut muutamiin
      naisiin. Kursseillahan toimii parinvaihto ja kaikkien kanssa tanssitaan.
      Mutta kun alkaa tulla ehdotuksia, tekstiviestejä ja pyyntöjä yhteisistä
      tanssimatkoista, tulee ahdistunut olo. Vaikka selvästi sanoo, että
      ei halua lähempää tuttavuutta, ei mene sanoma perille.
      Tanssipaikoilla haluan tanssia muidenkin, kuin kurssituttavuuksien
      kanssa.

      • KerranNainenAhdistiMua

        Kerran eksyi Hurmioklubille yksi nainen, joka ei todennäköisesti ole paljoo ollut tansseissa. Tämä nainen haki mua tanssimaan. Matkalla tanssilattialle nainen kysyi multa "Etsitkö muijaa? Alatko olee mun kans?". Vastasin siihen että "Kyllä mä etsin kumppania, mutta nyt kyllä tuli kysymys yllättävän äkkiä, sillä normaalisti tutustutaan kunnolla, ennen kun aletaan olee". Nainen sanoi "Okei. Tutustutaan". Sitten nainen sanoi "Sulla on ihanan lyhyet hiukset. Anna mä silitän sun hiuksia". Menin aika sanattomaksi. Sitten nainen sanoi "Sulla on ihanan pehmeen näköiset huulet. Mä halun pussaa sun kanssa". Mä sanoin sitten "Nyt kyllä oikeesti hätäilet liikaa ja en mä entisten seurustelukumppanienkaa kanssa ruvennut heti kättelyssä suutelee ja kosimaan toisiamme ja nyt kyllä vähän ahdistelet mua". Kun tanssi loppui, niin lähin kävelee ja sanoin että nyt tanssin muiden kanssa. Myöhemmin tämä nainen löysi mut taas ja tuli hakemaan tanssimaan. Sitten sanoin rehellisesti etten ole hänestä kiinnostunut ja sitten tämä nainen onneksi jätti mut rauhaan. Pari tuttua näki jo ilmeestäni sen kanssa tanssiessa että olin ahdistunut ja lisäksi ei ollut naisella edes rytmitajua tanssiessa, eikä osannut tanssia. Ennen kun mua ahdisti, niin se oli ekaks hakenut yhtä mun kaveria tanssimaan, joka on naimisissa. Tanssiessa nainen katsoi että kaverilla on sormus, niin sanoi kaverille "Sormuksesta nimettömässä päätellen olet vissiin naimisissa?". Kaveri sanoi "Olen". Nainen tiuski kaverille "Mitä sä sitten täällä teet?! Petäksä sun vaimoas?" Kaveri sanoi "En petä vaimoa, kun olen täällä vain tanssimassa vaimon luvalla ja en ole täällä ketään iskemässä. Vaimo on kotona, kun ei saatu lapsenvahtia ja antoi mulle luvan lähtee tanssimaan ja kavereita katsomaan. Me tanssimme myös yhdessäkin, kun saadaan lapsenvahti". Nainen sitten tiuski kaverille "No tyhmiä ootte molemmat!!!!". Yks tanssikaveri kertoi että naisten vessassa tämä nainen oli valitellut että "Täällä on tyhmiä miehiä, kun jotkut on naimisissa ja miks tänne pitää eksyä semmosia miehiä, jotka ei halu mua". Onneksi tällaisia naisia eksyy tansseihin harvoin.


      • daadirldanaada

        Tuohan on oikeastaan aika erinomainen kuvaus siitä, mitä tanssiminen tänä päivänä tuntuu olevan ja tarkoittavan. Jos ei sentään omasta vonkaamisesta tee noin läpinäkyvää vai voisiko sanoa rehellisen avointa, niin kyllähän sitä vähän tulee semmoinen hölmöläisen olo, kun pitäisi vaan lähinnä tanssittaa tanssihaluisia daameja koko ilta hiki otsalla.


      • tunnettutapaus
        KerranNainenAhdistiMua kirjoitti:

        Kerran eksyi Hurmioklubille yksi nainen, joka ei todennäköisesti ole paljoo ollut tansseissa. Tämä nainen haki mua tanssimaan. Matkalla tanssilattialle nainen kysyi multa "Etsitkö muijaa? Alatko olee mun kans?". Vastasin siihen että "Kyllä mä etsin kumppania, mutta nyt kyllä tuli kysymys yllättävän äkkiä, sillä normaalisti tutustutaan kunnolla, ennen kun aletaan olee". Nainen sanoi "Okei. Tutustutaan". Sitten nainen sanoi "Sulla on ihanan lyhyet hiukset. Anna mä silitän sun hiuksia". Menin aika sanattomaksi. Sitten nainen sanoi "Sulla on ihanan pehmeen näköiset huulet. Mä halun pussaa sun kanssa". Mä sanoin sitten "Nyt kyllä oikeesti hätäilet liikaa ja en mä entisten seurustelukumppanienkaa kanssa ruvennut heti kättelyssä suutelee ja kosimaan toisiamme ja nyt kyllä vähän ahdistelet mua". Kun tanssi loppui, niin lähin kävelee ja sanoin että nyt tanssin muiden kanssa. Myöhemmin tämä nainen löysi mut taas ja tuli hakemaan tanssimaan. Sitten sanoin rehellisesti etten ole hänestä kiinnostunut ja sitten tämä nainen onneksi jätti mut rauhaan. Pari tuttua näki jo ilmeestäni sen kanssa tanssiessa että olin ahdistunut ja lisäksi ei ollut naisella edes rytmitajua tanssiessa, eikä osannut tanssia. Ennen kun mua ahdisti, niin se oli ekaks hakenut yhtä mun kaveria tanssimaan, joka on naimisissa. Tanssiessa nainen katsoi että kaverilla on sormus, niin sanoi kaverille "Sormuksesta nimettömässä päätellen olet vissiin naimisissa?". Kaveri sanoi "Olen". Nainen tiuski kaverille "Mitä sä sitten täällä teet?! Petäksä sun vaimoas?" Kaveri sanoi "En petä vaimoa, kun olen täällä vain tanssimassa vaimon luvalla ja en ole täällä ketään iskemässä. Vaimo on kotona, kun ei saatu lapsenvahtia ja antoi mulle luvan lähtee tanssimaan ja kavereita katsomaan. Me tanssimme myös yhdessäkin, kun saadaan lapsenvahti". Nainen sitten tiuski kaverille "No tyhmiä ootte molemmat!!!!". Yks tanssikaveri kertoi että naisten vessassa tämä nainen oli valitellut että "Täällä on tyhmiä miehiä, kun jotkut on naimisissa ja miks tänne pitää eksyä semmosia miehiä, jotka ei halu mua". Onneksi tällaisia naisia eksyy tansseihin harvoin.

        Joo toi nainen on tunnettu siitä, että hän jonkun törpön kustannuksella härnää ukkoaan juurikin tuolla tavalla saadakseen ukoltaan sitä maankuulua sovintoseksiä. Kyllä huumalla kävi tuossa hyvä tuuri, vaikka hän ei tuota älynnytkään, koska se ukko olisi ryhtynyt tilanteen edellyttämiin toimenpiteisiin, minkä jälkeen nainen olisi päässyt torumaan ukkoaan siitä, ettei hän taaskaan osannut käyttäytyä kunnolla, mikäli huuma olisi innostunut. Tuo on ton naisen ja sen ukon esileikkiä, mutta ne varmaankin joutuivat etsimään esileikkikalun jostain muualta.


      • mikäonahdistelua

        Kyllä naiset ovat aika päällekäypiä. Itse keski-ikäisenä miehenä olen saanut
        ehdotuksia kaikenikäisiltä naisilta. Tanssi on hyvä tekosyy pyytää ja tarjota
        kaikenlaisia palveluksia. Pyydetään matkaseuraksi, remontti- ja muuttoavuksi,
        kahville, saunomaan ja yökylään. Vaikka ollaan vain "tanssituttuja" ei se tunnu
        heitä haittaavan. Kaikkein vähiten se, että olen varattu, vaikka tanssipaikoilla
        liikunkin useinmiten yksin.


      • käyttäydy
        daadirldanaada kirjoitti:

        Tuohan on oikeastaan aika erinomainen kuvaus siitä, mitä tanssiminen tänä päivänä tuntuu olevan ja tarkoittavan. Jos ei sentään omasta vonkaamisesta tee noin läpinäkyvää vai voisiko sanoa rehellisen avointa, niin kyllähän sitä vähän tulee semmoinen hölmöläisen olo, kun pitäisi vaan lähinnä tanssittaa tanssihaluisia daameja koko ilta hiki otsalla.

        Jos tanssi-illan aikana on jotain kysyttävää jatkoa ajatellen, kysymyksen voi esittää kohteliaasti ja toista ihmistä kunnioittavasti, ketään ei loukata.


    • Bluesswedshoes

      Nyt voi saada tanssipaikalla syytteen seksuaalisesta ahdistelusta kun menee hakemaan tanssimaan naista. Pitää ensin kysyä että oletteko tietoine tästä mahdollisuudesta, jos vastaus on että olen niin paree jättää seisomaan siihen. Voipi tulla haastemies ovelle viikolopun tanssireissun jälkeen jos ei ole varovainen.

      • täydellinenNainen

        Pahimpia miesten syyllistäjiä ovat omaan elämäänsä pettyneet naiset.
        Miehet ovat kohdelleet heitä aina ja kaikessa väärin. Eivätkä ole olleet riittävän
        komeita ja rikkaita. Miehet ovat olleet kaikinpuolin huonokäytöksisiä.
        Naiset ovat yrittäneet hakea tasokkaampaa seuraa ja saaneet
        taas pettyä, aina uudelleen. Voi teitä miehet.
        Kyllä nyt ahdistaa.


      • arvotasanen

        Kehitys kehittyy -tasa-arvo toteutuu - epätasaisesti

        Esim Saudi-Arabiassakin naiset on jo päässet katsomaan jalkapallo-otteluita ihan itsenäisesti :)
        Voivat kohta ajella autollakin :)

        Täälläpäin maailmaa kaikki kääntyy kohta toisinpäin ,, ehkä joskus pääsään tasapainoon


      • miehilletuleekovatajat
        arvotasanen kirjoitti:

        Kehitys kehittyy -tasa-arvo toteutuu - epätasaisesti

        Esim Saudi-Arabiassakin naiset on jo päässet katsomaan jalkapallo-otteluita ihan itsenäisesti :)
        Voivat kohta ajella autollakin :)

        Täälläpäin maailmaa kaikki kääntyy kohta toisinpäin ,, ehkä joskus pääsään tasapainoon

        Niin kyllä tällä menolla on vain ajan kysymys, koska ja missä ilmaantuu tässä liikanimeltä mainitsematon naispuolinen henkilö (hänhän voi näyttää myös mieheltä), jonka liikanimeä ei voi asiallisessakaan keskustelussa keskustelussa käyttää, koska sitä pidetään liikanimen esikuvan mukaan nimetyn kortin heilauttamisena, joka alkaa johtaa lopullisen ratkaisun käytännöllistä toteutusta miesongelmaansa. Tämä on väistämätöntä viimeistään silloin, kun naiset pystyvät lisääntymään keskenään.


    • Wihtorisi

      Kyllä on vongattu monta kertaa, ja aika monesti olen vastannut myöntävästi. Terveisiä vaan kaikille ihanille naisille, minua saa vongata jatkossakin.

      • Herra52

        "Vonkata"
        Olen melko vakuuttunut, mies kuin nainenkin jää ilman. Jos tällä vonkaamisella alkaa lähestyyn.
        Ei lian päällekäyvä sovi olla.

        En usko väsyttämiseen.
        Ne "kemiat" tuntee jo ekalla yhteisellä tanssilla ja siitä on hyvä jatkaa.
        Mitä sitä jää vonkaan, jos toinen ei ole kiinnostunut.


    • VauhtiViljo

      Parempi ilman ku Hilman, vai??!! Ei tietenkään niin.
      Itse olen päässyt sysäämään useamminkin itseäni 20 - 30 v. vanhempaa, ihanaa rouvaa ja kyllä on tehnyt joka kerta hyvää – meistä molemmista. En ollut silloin ekalla kerralla mikään poikanen - enkä varsinkaan nyt - mutten vanhakaan.

      Välillä olen saanut sitten melko nuortakin suhteessa omaan ikääni. Ihan jees, muttei mitään järisyttävää. Daami on ehkä kokenut asian samoin. Ikä ei todellakaan minulle miehenä ole se merkityksellisin asia.

      Tuo ikäjuttu nyt vain on todennäköisyyksillä pelaamista, likimain sopivien partnereiden hakua. Pointti on siinä, että kun kaksi ihmistä syttyy toisiinsa, niin se on menoa se.
      Oli nuori tai vanha. Ehkä naiset tai nuoret naiset kokevat asian toisin, mutta eipä juuri kiinnosta teidän ajatukset tässä suhteessa: Olen itse aina ollut kohtelias enkä mitenkään liian painostava. Äkkiähän sen huomaa, toimiiko kemiat vaiko ei.
      Ja tanssiessa nyt vain kohtaa ihmisiä ja syntyy suhteita – that's it!

      Aika lailla itsestäänselvyyksiä niinkuin sekin, että pääasiallisesti juuri miehet ovat syntyneet vonkaamaan. Täytyy vaan älytä jättää asia sikseen, kun huomaa, ettei toimi. Ja kun miehen päässä tärähtää, voi olla, ettei kaikilla kapasiteetti enää riitä hahmottamaan sitä isoa kuvaa.
      Eräs kavereistani yritti aina viimeiseen asti vongata, jos ei muuta niin sitten puhelinnumeroita. Oli melko absurdia seurata, kun daami yrittää korkkiksilla sipsutella pakoon, ja mies seuraa vieressä pälättäen linkkuna. Kaverin puolesta anteeksi, on jokseenkin syyntakeeton (jatkaa muuten edelleen harrastustaan!). Olen yrittänyt toimia tapakouluttajana, mutta se ei vaan tajuu (kaveri on yli 60 ja tanssitaito kiikunkaakun, mutta vain nuoret Pavin tytöt kelpaisivat, jakauskin on melko leveä). Niinkuin arvaattekin, melko yksinäistä on..

      Pitäkää hauskaa, alkää tuomitko. On luonnon laki, että lähes kaikki miehet (nuoret, vanhat, lihavat, hintelät, köyhät ja rikkaat, uskovaiset ja pakanat, rikolliset jne.) ovat naisista kiinnostuneita. Siinähän kärsitte!

      Törkimykset ovat tietenkin asia erikseen. Niin naisissa kuin miehissä.

    • ÄinäänMiäs

      Miehet käyttävät keskimäärin 2400 euroa vuodessa vonkaamiseen.

      • turhahomma

        2400€ ! Jestas sentään!
        Sillähän saa jo ihan ammattilaisen palveluita ,, ja monta kertaa -ja voi valita miellyttävimmän/nätimmän - mistä ikäluokasta vaan.

        Eikä tarvii pyöriä parketilla hikipäässä tuntikausia - vonkaamisesta puhumattakaan.

        -Kyllä se on ihan ajanhukkaa joltain tanssirobottinaiselta vonkaaminen -kun vastaus on -mäkäynvaantanssimassa-

        (poikkeuksiakin tietysti on -mutta harvassa)

        Kyllä se on kuulkaas kaljupäät 60vee miehet. niin ,että se on teiltä förbii -nuoret naiset ainakin - siinä ei auta mitkään tanssikuviot enää.

        Tyhjän saa pyytämättäkin ,, uskokaa jo !


      • Päällesex
        turhahomma kirjoitti:

        2400€ ! Jestas sentään!
        Sillähän saa jo ihan ammattilaisen palveluita ,, ja monta kertaa -ja voi valita miellyttävimmän/nätimmän - mistä ikäluokasta vaan.

        Eikä tarvii pyöriä parketilla hikipäässä tuntikausia - vonkaamisesta puhumattakaan.

        -Kyllä se on ihan ajanhukkaa joltain tanssirobottinaiselta vonkaaminen -kun vastaus on -mäkäynvaantanssimassa-

        (poikkeuksiakin tietysti on -mutta harvassa)

        Kyllä se on kuulkaas kaljupäät 60vee miehet. niin ,että se on teiltä förbii -nuoret naiset ainakin - siinä ei auta mitkään tanssikuviot enää.

        Tyhjän saa pyytämättäkin ,, uskokaa jo !

        Olen 60 eikä piparia puutu täytyy vaan pysyä nirpoista etäällä ,,paremmin tanssivia on moni tavis ja ymmärtää sexyn päällekkin

        Noiden ns. Nirppojen narsistisesta kaalissa on kyl kallontutkijalle hommaa


      • Heppiheiluun

        Tuolla summalla saa jo n, 300 panoa


      • valinnanvapaus

        Ehkä Thaimaassa 300,,,

        Suomessa n.20-30 -- itäeuroopan tytöiltä - eivätkä ole nirppanokkia

        - ei tule pakkeja


    • tangotanja

      Minusta siinä ei ole mitään pahaa, jos fiksusti utelee, että voisiko päästä jatkoille ja ymmärtää lopettaa sen kun huomaa ettei tule vastakaikua. Usein minulle vihjaillaan jatkoista ja se tuntuu ihan kivalta. Silloin tunnen itseni haluttavaksi.

      • MaalimaaNähnyt

        Ukkomies kun olen, eikä ole tarkoitus päästä saatille.
        Silti tulee flirttailtua välillä, ehkä liiankin tunteemlisesti. (lavoilla kun on niin ihania naisia) Suurinosa tanssijoista ottaa sen kohteliaisuutena ja tanssiin kuuluvana. Osa tuntuu innostuvan tästä liikaakin.
        Nämä ei tietenkään ole kivoja. Vaan mitäpä tekis toisin?
        Tulee kait heittäydyttyä välillä liian tunteikkaasti tangoille ja slowareille.
        Tanssittua vain "hänelle."

        Vaan en suostu muuttaan tapojani.

        Naiset. Mitä mieltä?
        Ihastumisen uhallakin, otatteko riskin ja toivotte useammin vientiä joka on tunnetta täynnä ja tanssittu vain sinulle/meille.


      • MaalimaaNähnyt
        MaalimaaNähnyt kirjoitti:

        Ukkomies kun olen, eikä ole tarkoitus päästä saatille.
        Silti tulee flirttailtua välillä, ehkä liiankin tunteemlisesti. (lavoilla kun on niin ihania naisia) Suurinosa tanssijoista ottaa sen kohteliaisuutena ja tanssiin kuuluvana. Osa tuntuu innostuvan tästä liikaakin.
        Nämä ei tietenkään ole kivoja. Vaan mitäpä tekis toisin?
        Tulee kait heittäydyttyä välillä liian tunteikkaasti tangoille ja slowareille.
        Tanssittua vain "hänelle."

        Vaan en suostu muuttaan tapojani.

        Naiset. Mitä mieltä?
        Ihastumisen uhallakin, otatteko riskin ja toivotte useammin vientiä joka on tunnetta täynnä ja tanssittu vain sinulle/meille.

        Onko tämä juuri aloittajan tarkoittama "epäasiallinen vonkausyritys?"

        Saadaan nainen kiinnostuun ja mies ei tarkoitakkaan mitään.


      • sinkkutanssija

        ,,kokeilepas yhtä juttua --

        ei ehkä oo tullu mieleen mutta -mitäs jos kokeilisit flirttailla vaan omalle vaimolle



        -- ja mieti miks pitää flrttailla ja kulkea pitkin tanssilavoja flirttailemassa vieraille
        ,,jossainvaiheessa lipsahtaa pitemmälle -vähänkuin vahingossa

        vaikkei mitääntarkottaskaan --mukamas

        jos ei oma vaimo riitä niin rupee sinkuks ja flirttaile sitten mielinmäärin


        .vaan jokainenhan tekee niinkuin tahtoo


      • Omathalutviesyviinvesiin
        MaalimaaNähnyt kirjoitti:

        Ukkomies kun olen, eikä ole tarkoitus päästä saatille.
        Silti tulee flirttailtua välillä, ehkä liiankin tunteemlisesti. (lavoilla kun on niin ihania naisia) Suurinosa tanssijoista ottaa sen kohteliaisuutena ja tanssiin kuuluvana. Osa tuntuu innostuvan tästä liikaakin.
        Nämä ei tietenkään ole kivoja. Vaan mitäpä tekis toisin?
        Tulee kait heittäydyttyä välillä liian tunteikkaasti tangoille ja slowareille.
        Tanssittua vain "hänelle."

        Vaan en suostu muuttaan tapojani.

        Naiset. Mitä mieltä?
        Ihastumisen uhallakin, otatteko riskin ja toivotte useammin vientiä joka on tunnetta täynnä ja tanssittu vain sinulle/meille.

        " Tulella ei saa leikkiä " ...

        Jos mä haluan sinua tanssien jälkeen - niin otan ja varmaan saan sinut ;)
        En kysy tapojasi tai edes sitä onko sulla muijaa -D
        Ukkomies ei osaa sanoa ei ......
        Näin sävelin :-)
        https://youtu.be/Dd1jox-FSI4


      • KunKysyit
        MaalimaaNähnyt kirjoitti:

        Ukkomies kun olen, eikä ole tarkoitus päästä saatille.
        Silti tulee flirttailtua välillä, ehkä liiankin tunteemlisesti. (lavoilla kun on niin ihania naisia) Suurinosa tanssijoista ottaa sen kohteliaisuutena ja tanssiin kuuluvana. Osa tuntuu innostuvan tästä liikaakin.
        Nämä ei tietenkään ole kivoja. Vaan mitäpä tekis toisin?
        Tulee kait heittäydyttyä välillä liian tunteikkaasti tangoille ja slowareille.
        Tanssittua vain "hänelle."

        Vaan en suostu muuttaan tapojani.

        Naiset. Mitä mieltä?
        Ihastumisen uhallakin, otatteko riskin ja toivotte useammin vientiä joka on tunnetta täynnä ja tanssittu vain sinulle/meille.

        Päiväuniesi osalta olet Maailmaanähnyt.


    • Flittaileva

      Ei ole ihme ettei miehiä käy tansseissa. Ainoastaan näitä lampaita.
      Sinkkumiehet ei osaa flirttiä. (jos osais, ei olis sinkkuja) Varatut taas ei saa filrtailla, ilmeettömänä vaan vedettävä kursseilla opetettuja kuvioita, ettei aiheuta paheksuntaa. (Seinäruusujen ja sinkkumiesten keskuudessa?)

      Tähän on tultu.
      Eli lavoille ovat vain suorittajat tervetulleita.

      • fjy

        Näin on


      • Jotainrajaajoskus

        Se älähtää johon kalikka kalahtaa ;)
        Tanssinvarjolla pelehditään , kun ei uskalleta elää yksin sitä omaa elämää.
        Nainen pitää miehen maksumiehenä ja mies naisen kotihengetterenä.
        Tanssi on se ilo josta tulee vapaus flirtillä - D.
        Kaikki miehet ei ole samanlaisia eikä naiset mutta, mutta tanssinhuuma ja illat vie menneessään.
        Mulle ihan sama , kuka tekee mitäkin tai kuka pettää ketäkin -
        On vain yksi elämä ja se on tässä hetkessä tässä ja nyt - Huomenna voi olla ettei sitä enää ole.


    • pertsat

      Tanhuhovissa yksi vanhempi nainen iski mb miehen kuljee valkoisella yariksella tyylikäs mekossa hameessa harmaa tummaa myös tukassa

    • Vonkaajas

      Jollei isäs oisi vonganut, ei sinunkaan olisi

    • Ihanrauhassa

      Mitä on "vonkaaminen"? Tansiin kutsu vai?

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe