Satu Ruotsalainen on huijari ja varas

Henn4

Vei rahat, tulkintaa ei koskaan tullut.

51

15049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on tyhmille ihan oikein.

    • Miten kukaan voi antaa rahaa ennustajalle, joka profetoi Markku Uusipaavalniemeä eduskuntavaalien ääniharavaksi, ja tulos oli se, että Make putosi kokonaan? Voiko surkeampaa ennustajaa ollakaan?

      • hulluseon

        On.Pirkkalassa asuu entinen Hervantalainen,Tammelalainen,K:alan asemalla asunut huijari joka pätee ufoon kaappauksella.Osaa muka tarot-kortit,mainostaa numerologiaa muka TIETEENÄ ja MTV:ssa vielä kun itsensä sinne ilmoitti näytille aamutv:seen.Sosiopaatti narsisti,valehtelua koko elämänsä ja läheistensä huijausta.Joku pvä kirjoitan sen historiikin,siinä on ihmettelemistä ihan tv-ohjelman verran,jopa tv-sarjan.Kuinka ihminen voi olla kiero,kova valehtelemaan mutta ei hyvä siinäkään.


      • Anonyymi

        Hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä.


    • 000099876

      Tee ilmoitus, onko hänellä yritys?

    • Aamunkoi68

      Niin kävi myös minulle..lukuisiin yhteydenottoihin hän ei koskaan vastannut?? Aivan outoa...

    • Hillameri

      Hei.
      Samoin kävi myös minulle. Tulkinta päivä oli 9.8.2017, mutta tulkintaa ei ole kuulunut, eikä ole useista yhteydenottopyynnöistä huolimatta vastannut. Aiemmin olen saanut tulkinnat sovittuna aikana. Täytyy varmaan tehdä rikosilmoitus...

    • Katarina

      Sama täällä, tulkintaipäivä heinäkuun puolessa välissä.

    • 482

      Sama täällä. Elokuussa piti tulla tulkinta, muttei tullut. Eikä sen jälkeen enää vastannut puheluihin tai sähköposteihin.

    • kerranki

      Sadun nettisivuilla kerrottaan sairastumisesta, mutta siltikin pitäisi rahat palauttaa. Poliisiasia.

    • Helifio

      Mulle käyny samanlailla tilasin viime vuonna cd mitään ei ole tullut postissa. Maksettu on!!!

    • Huijaripuijari

      Sama tarina. Piti yhteyttä kunnes rahat oli tilillä, sen jälkeen ei vastannut mihinkään yhteydenottoihin. Kuluttajanevontaan hänestä on tehty useampikin valitus, muttei ole vastannut edes viranomaisen yhteydenottoihin. Nettisivuilla oleva ilmoitus sairastumisesta on päivätty alkuvuodelle 2017, mutta kesällä 2017 sitä ei vielä siellä ollut ja otti silloin vielä iloisesti rahaa vastaan😡

    • Henn4

      Minun tulkintani piti tulla lokakuussa 2017. Tein ilmoituksen Kuluttajariitalautakuntaan mutten ole saanut vastausta vielä. Voiko tällaisesta tehdä rikosilmoituksen?

    • Henn4

      Enkä minäkään siis nähnyt nettisivuilla mainintaa sairastumisesta tilausta tehdessäni syyskuussa.

      • Anonyymi

        Hox Hox älkää ikinä lähettäkö kenellekään rahaa ennenkuin olette saaneet tuotteen tai palvelun. Tori. fi ostan joskus sieltä toimin näin myyjä laittaa tuotteen postiin ja minä maksan siis lunastan tuotteen postissa. Näin toimien ei tule kusetetuksi. Sama pätee tässäkin ennustus postiin ja sitte asiakas hakee sen ja maksaa lunastaessaan onko vaikeeta. Turha vinkua ja valittaa kyllä pitäs jo tietää et kusettajia ja varkaita on joka helvetin paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hox Hox älkää ikinä lähettäkö kenellekään rahaa ennenkuin olette saaneet tuotteen tai palvelun. Tori. fi ostan joskus sieltä toimin näin myyjä laittaa tuotteen postiin ja minä maksan siis lunastan tuotteen postissa. Näin toimien ei tule kusetetuksi. Sama pätee tässäkin ennustus postiin ja sitte asiakas hakee sen ja maksaa lunastaessaan onko vaikeeta. Turha vinkua ja valittaa kyllä pitäs jo tietää et kusettajia ja varkaita on joka helvetin paikassa.

        Joo samaa mieltä rahaa ei tipu ennenkuin palvelu tai tuote on saatu


    • Huiputettu

      Petoksen tunnusmerkit täyttyvät eli rikosilmoitusta tekemään. Tässä ei valitettavasti enää kuluttajaviranomainen auta.

    • niino

      seiskalehdelle juttuvinkki niin sais sieltä rahaa vinkistä..

    • piinaama

      Minä myös olen odottanut jo yli vuoden maksamaani tulkintaa.
      Olen kirjoittanut ja lähettänyt hänelle postia. Ei mitään. 80 euroa meni iahan hukkaan.
      Mitä pitäisi tehdä?

      • herttileijaa

        Selvänäkökyky on kadonnut. Rahat sentään näen ja pidän. terv. satu


    • Huijattu

      Minultakin vei rahat ja ilmoitti oikein, että tulkinta valmis. Tein rikosilmoituksen, kun tulkintaa ei kuulunut. Satu oli poliisin mukaan vastannut , että on ollut sairaana eikä ole voinut tehdä töitä. Lupasi lähettää tulkinnan kun pystyy. Sanonut, että ei uransa aikana koskaan ole jättänyt tulkintoja lähettämättä. Poliisi teki päätöksen, ettei rikosta tapahtunut.

      Nuo Satun valheethan ei tosiaan pidä paikkaansa, jos muillekin on sattunut sama tilanne ja asiakkaille valehdellut. Kaikkien muidenkin pitää ehdottomasti tehdä rikosilmoitus, että poliisi alkaa ottamaan asian tosissaan! Ja vaatia ilmoituksessa rangaistusta!

    • Rahatviety

      Hei, Sain täysin saman vastauksen poliisilta. Satu kertonut poliisille, ettei ole koskaan jättänyt tulkintoja tekemättä 15 vuoden aikana mutta nyt ei ole pystynyt sairaustensa takia istumaan koneen ääressä. Valikoiva sairaus, täytyy sanoa, poliisille onnistuu kuitenkin kirjoittaa sähköpostia.

      En voi ymmärtää poliisin toimintaa. Tehkää rikosilmoitus, Sadun toiminta on törkeää. En tiedä, mitä itse voisi tehdä. Vituttaa ihan huolella.

      • Huijattu

        Aika valikoiva on kyllä, kun sain tosiaan Satulta monta sähköpostiviestiä ja tekstiviestillä ilmoituksen, että tulkinta valmis ja muistutuksen maksusta. Laitoin rikosilmoitukseen screenshotit sähköposteista ja tekstiviestistä... Ja miksi olisi ottanut vastaan tulkintatyön, jos ei kykene? Ihmeellistä toimintaa kyllä poliisilta, jos usempi henkilö on jo tehnyt rikosilmoituksen samasta asiasta.


    • eiennustajaeukoille

      Luottakaa Jeesukseen Kristukseen ja Raamatun Jumalaan. Rukoilkaa apua ylhäältä, ei tarvitse laittaa rahaa ja pettyä.

      • EiEnustajille

        Samaa mieltä,
        👍komppaan sua.


      • Anonyymi

        Ei nekään ole vastanneet yhtään sen enempää, ja rahaa niille on tungettu miljoonia miljardeja. Ei yhtään mailia takas.


    • Rahatviety

      Joo, laitin myös kopiot sähköposteista. Kuulostaa, että Sadun toiminta on suunnitelmista.

    • Liisukka

      Apu lehdessä kyllä satu horoskooppeja laatii

      • LinssitOn

        Siis keksii horoskooppeja.
        Siis kuvitelkaa nyt kuukauden sisällä kaikille, ihmisille,
        tiettynä ajan kohtaan pitäis samat jutut tapahtua.?!?! Ihanko totta

        Satu satuilee teille


      • Antsu4

        Laitetaan Apu-lehti boikottiin. Minäkin olen tehnyt ilmoituksen viranomaisille, piti tulla lokakuussa 2017.


      • LinssitOn kirjoitti:

        Siis keksii horoskooppeja.
        Siis kuvitelkaa nyt kuukauden sisällä kaikille, ihmisille,
        tiettynä ajan kohtaan pitäis samat jutut tapahtua.?!?! Ihanko totta

        Satu satuilee teille

        Samoin satuilee nyt 70-vuotias nainen joka asunut Treen Tammelassa,Tuomiokirkon vieressä,Hervannassa ja nyt Pirkkalassa.Neljäs sukunimi menossa.Luulee osaavansa Tarot-tulkinnat ja Elämäntapa-ohjeistukset,samoin numerologian ja kosmiset mysteerit.Ollut ufossakin(HerSA 90-luku),täysi huijari joka keksi ufonsa jotta olisi jotain muutakin kuin tyhmä.Mutta "tyhmyys tyhmentää",ei mahda mitään.Huijaa ja jk. vasta keksii typeriä selityksiä.Sosiopaatti narsisti.


    • Mitenkäslie

      No mites juttu edistyy. Onko Satu jo oikeudessa vai jatketaanko vielä tämän haukkumista?

      • Mitenkäslie

        On meinaan vaan niin upeaa kun ihmiset (tai yksi ihminen) haukkuu ammattiaan harjoittavaa ihmistä nimettömyyden takaavalla palstalla. Vaatii todellista rohkeutta tietenkin...

        Mitäs jos sikäli jos nyt näissä kaikissa haukkumisjutuissa olisi jotain perää pistäisitte tässä vuoden sisään tai tuollain tänne palstalle tietoja, että millä diaarinumerolla tämä juttu käydään ja millä rikosnimikkeellä ja missä käräjäoikeudessa. Puolentoista vuoden sisällä suunnilleen nämä tämän tyypin jutut otetaan rikosilmoituksen jälkeen käsittelyyn.

        Jos tästä ei kuulu mitään tuollaista konkreettista tuohon suunnilleen 2020 vuoden vaihteeseen mennessä, niin voitaneen katsoa että tässä oli kyse vain yksittäisestä poskisolistista joka haluaa muuten mustamaalata ennustajaa.

        Itse en ole käyttänyt ikinä Ruotsalaisen palveluksia, mutta nyt seuraan mielenkiinnolla saadaanko tänne mitään konkreettista -vai ei.


      • Henn4

        Kuten sanottu, poliisi keskeytti tutkinnan. Edelleenkään Sadusta tai tulkinnasta ei ole kuulunut, joten en sanoisi hänen harjoittavan ammattiaan vaan huijaavan rahaa ihmisiltä.


      • Mitenkäslie

        Varsin sopivassa vaiheessa keskeyttikin. Satu R:n haukkujat voivat säilyttää kakun ja syödä sen samalla, kun on vain tuo "keskeytetty tutkinta".

        Olisin kyllä paljon vakuuttuneempi itse kun olisi Satu R:n tuomiopaperit tilattavissa oikeudesta, mutku eivät ole.


    • Mitenkäslie

      Vilkaisitkos tuota vasemman sivupalkin ylintä uutista.

      http://www.saturuotsalainen.net/pages/tulkinnat.php

      Ruotsalainen siinä ilmoittaa olevansa sairaana (2017 huhtikuu) ja että hän ei ota uusia tilauksia.

      Edelleen sivulla nimenomaan on nimenomaan sanottu, että tulkintoja ei pitäisi maksaa ennen kuin tulkintapäivä on sovittu. Tämän keskustelun aloittaja sanoo kuitenkin maksaneensa rahat (vastoin tuota ohjetta siis) eikä "tulkintaa tullut". Mutta tuolla ei edes löydy Ruotsalaisen tilinumeroa.

      Ehkä aloittajan vielä kannattaisi harjoitella sepustuksiaan. Mutta tuo ylläoleva haaste toki on voimassa.

    • Jdowns

      Mainintaa sairaudesta ei ollut tilausta tehdessä. Se on lisätty sivuille myöhemmin. Maksu ja tiluasasiat on käsitelty sähköpostitse Sadun kanssa. Hän toivoi maksun näkyvän tilillä tulkintapäivää edeltävänä iltana.

    • MeikäVaanTässä

      Minä olen ollut Sadun asiakas useamman vuoden ja aina on pitänyt maksaa ensin joka on täysin ymmärrettävää, sillä muuten hän jäisi nuolemaan näppejään, koska varmaan valtaosa ottaisi tulkinnan ja unohtaisi sopivasti, että siitä piti myös maksaa. Tulkintakin on tullut aina sovittuna aikana. Nyt Sadusta ei ole kuulunut mitään pariin vuoteen, joten uskon, että hän tosiaan on sairastunut vakavasti eikä enää pysty harjoittamaan ammattiaan täysipainoisesti. Sairaudesta ei voi tietää ennalta, joten ei ole ihme, jos muutama työ on jäänyt sairauden jalkoihin. Maksetut rahat täytyy toki palauttaa, jos asiakas ei ole saanut luvattua tulkintaa, mutta tuskin Satu on tarkoituksella ketään huijannut. Hän on tehnyt työtään täysin julkisesti ja huono asiakaspalaute on näinä somepäivinä sellainen aikapommi, ettei siihen ansaan kannata vapaaehtoisesti syöksyä.

      • Mitenkäslie

        Tuo etukäteen maksaminen ei ole mitenkään tavatonta. Esim Astrodienst perii tulkinnoista rahat etukäteen.

        "Maksetut rahat täytyy toki palauttaa, jos asiakas ei ole saanut luvattua tulkintaa"

        Aivan, mutta kun kyse on nimimerkin takana haukkuvista "asiakkaista" niin kannattaa suhtautua huijaamisväitteisiin aika isolla varauksella.


    • hulluseon

      Rakel Elämäntapa-kouluttaja on K:alan,Treen,Pirkkalan pahin huijari... tarot,numerologi-pelle,linssilude narsisti

    • llllliiiiilllllllllliiii

      Kuka järkevä ihminen maksaa ennustuksista ???????????? Täysin keksittyä sepustusta ja pitäisikö sen mukaan elää/toimia ???

      • 55as1055as10

        RAKEL,RAKEL..... ONKO HUIJATTAVIA ENÄÄ JÄLJELLÄ !!!!!!! ???????? KUMMELI_LAULU;TUOMIOPÄIVÄ TULEE,TUOMIOPÄIVÄ TULEE !!!!


    • tyytyväinen

      Olen tilannut Ruotsalaiselta kaksi tulkintaa ja ajallaan ovat tulleet ja tulkinnat olleet todella tarkkoja. Näin elämässäni on todella käynyt. Ruotsalaisen nettisivuilla on kerrottu sairastumisesta ja siitä kaikki ongelmat johtunevat. Mutta sehän ei ole syy rahojen palauttamiselle, jos tulkinnat on jo maksettu asiallisesti ja tulkinnoista sovittu. Eihän sairastumiselleen mitään voi...

    • Huijattu

      Eli, ainakin minun tapauksessani olin yhteydessä Satuun sähköpostitse ja tekstiviestillä, ja tulkintapäivä sovittiin kyllä. Hän jopa sanoi, että tulkinta on VALMIS, ja muistutti maksusta. Mielestäni on ihan normaalia, että maksu otetaan etukäteen, enkä epäillyt maksaa, koska moni tuttuni on käyttänyt Sadun palveluita. Rikosilmoituksen tein, mutta poliisille Satu oli tosiaan maininnut sairastumisesta. Haiskahtaa kyllä, sillä miksi sitten suostuisi tekemään tulkinnan ja toteaisi sen olevan valmis, mutta olisi liian sairas lähettääkseen? Itselläni ei ole tarkoituksena "haukkua", vaan kehottaa muita asiakkaita tekemään rikosilmoituksen, mikäli on tulkintaa ei ole saatu. Muuten ei saada Satua oikeuteen, kuten moni täällä mainitsi... Voihan tietysti olla myös, että joku muu tekee huijauksia Sadun nimellä, joten sitä suuremmalla syyllä toivoisin, että poliisi ottaisi tämän asiakseen eikä painaisi villaisella.

    • Anonyymi

      On kyllä uskomatonta, ettei poliisi puuttunut asiaan. Satu pääsi kuin koira veräjästä huijaamalla satoja euroja, kuka tietää jopa tuhansia?

      Siiviilikanne pitäisi nostaa tai tehdä hallintokantelu ylemmälle poliisiviranomaiselle, jos asiaa haluaisi eteenpäin. Poliisi katsoi, että kyse oli yksityisoikeudellisesta riita-asiasta/sopimisrikkomuksesta eli ei käy lievästä petoksesta.

      Viva la Satu!

    • Anonyymi

      Kuka hullu luottaa noihin hörhöihin?

    • Anonyymi

      Sairastua voi, jopa lopettaa ennustamisen kokonaan eli vetäytyä mutta siinä tapauksessa rahat täytyy palauttaa! Niin yksinkertaista mitä tulee eettisyyteen ja oikeuksiin.

    • Anonyymi

      En ole siis ainoa jolla huono kokemus. Tapahtui jo 2013-2015 mulle. Maksoin, mutta ei vastannut viesteihin. Lopulta laitoin napakan viestin ja sanoin ottavani poliisin yhteyttä jos ei palauta rahojani tai tulkintaa kuulu. Siihen vastasi. Oli jo silloin sairaana... Rahat laittoi sentään takaisin

    • Anonyymi

      Kyseessä on Satu täti miksi valitatte??

    • Anonyymi

      Tyhmästäpäästä kärsii ainakin lompakko.

    • Anonyymi

      Miksi tarvii jotain ennustajia ne on kaikki täyttää huuhaata En ikinä maksaisi yhdellekään huuhaa tyypille. Horoskooppeja kirjoittaa ihan kuka toimittaja milloinkin sattuu. Jokainen osaa satua kertoa. Tarvii vaan hyvän mielikuvituksen.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3187
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      108
      1292
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1076
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1033
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      957
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      924
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe