Kateelliset trollit ei ymmärrä mikä onni Toyotan omistaminen on. Toyota on edullinen, arvostettu mukava, luotettava. Trolli piehtaroi surkeudessaan eikä muuta pysty kuin solvaamaan Toyotaa.
Vastaukset 12
- OnSeKurjaPulkkaRuotuukin
Jos tyytyy halpaan kansan makkaran jossa ei ole mitään hyvää, niin mikä ettei jos kelpaa.
- ZKODA
juuri näin. itäauto skoda ruostuu uskomattoman nopeasti. kokemusta on! 2vuodessa paaliin.
- petterioksensi
Noin lyhyt oksennus ja siinäkin jo kolme kirjoitusvirhettä!
- täysi.mysteeri
Ei kukaan muukaan ymmärrä, mikä onni on omistaa jokin Yaris.
- itsetunto-ongelmia
Tällaiset uskonvahvistuksen viikottaisiet hakemiset kertovat sivullisille kaiken oleellisen tojokuskeista ja tojon omistamisesta. Pelkkää hyväksymisen kerjäämistä viikosta toiseen.
- päivittäinen.riesa
Tien päällä näemme sitten sen karmivimman puolen eli ajotaidon puutteen. Toyota on kuin liikkuva varoitusmerkki, joka kannattaa kiertää kaukaa.
- Niinpäpä
Vastaavaa hurmahenkistä oman merkin ylistystä ja sen puolustamisyrityksiä pahansuopaiseksi tulkittua mollaamista vastaan ei todellakaan näe Suomi24:n muilla automerkkipalstoilla! Toyota-palsta on aivan oma lukunsa ja maailmansa.
Turha kuitenkaan yleistää: ylivoimainen valtaosa tuntemistani Toyota-kuskeista sentään suhtautuu autoonsa realistisesti, vailla tunteen paloa. Heille Toyota ei ole elämää suurempi asia, kuten tämän keskustelupaikan parille hassulle höppänälle. Näistä yli-innokkaista Toyota-ylipapeista on perin vaikea sanoa, ovatko kilahtaneita vai kajahtaneita – normi-ihmisestä eivät kuitenkaan selvästikään käy.
- OlkaammeUskossaLujia
Kaikki rikkaat ja autoista kiinnostuneet haluavat ajaa Toyotalla.
- Trollinongelma
Täytyyhän sen olla hyvä tai erinomainen kun noin paljon kadehditaan. Laatu ja luotettavuustilastoissakin suorastaan loistava vuodesta toiseen. Brändiarvo automerkkien paras ja viime vuonnakin Suomen suosituin merkki.
- TeronLogiikkaaParasta
Juuri näin, mutta ei oikein ymmärrä miksi joku olisi kateellinen halvasta kansankinneristä jollaisen lähes jokainen voi hankkia?
- Konserni.huijaa
Niinpä, siinähän tulivat nuo tutkitut faktat, ilman mitään trollin hyväksyntää ja mututietoa. Vaikka kyllä trolli nekin faktat ampuu alas ja alkaa julistamaan omaa jargoniaan totuudeksi.
Suomen ylivoimaisesti ostetuin auto 2017 ja laatutilaston ylivoimainen ykkönen 2017. TOYOTA. kansa on puhunut ja pulinat pois. olisiko tämmöistä kukaan toinen automerkki voinut saavuttaa? EI.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on471492Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.59860Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30647- 87627
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14585- 43573
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56564- 7532
- 44521
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70510Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu23507- 61505
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46492- 37476
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14471Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13462Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.132429- 42408
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45399Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla97386