Voiko psyykkiset asiat vaikuttaa merkittävästi PEF-arvoon? Haluaisin vain tietää, että onko roimasti nousseet PEF-arvot lääkärille tae siitä, että entisissä arvoissa joku todella oli pielessä, vaikka avaavan vaikuttamattomuuden takia sanottiin, että kaikki on hyvin. Voinko siis mennä lääkäriin PEF-mittarin kanssa näyttämään, että mähän sanoin että keuhkoni ei toimi niinkun tiedän niiden kuuluvan toimivan. Ja lääkäri puhalluttaa vaikka vielä jollain omalla mittarillaan, ja vertaa muutaman kuukauden takadiin spriometria arvoihin, ja toteaa, että kyllä sielä jotain hassua oli ja on ehkä edelleen, ja luulotautisen leima pyyhitään. Toimiiko homma näin?
Voiko psyykkiset asiat vaikuttaa PEF-arvoon?
Apua_vailla
1
187
Vastaukset
- Apua_vailla
Ja nyt puhutaan keskimäärin 50 ml eroista muutaman kuukauden takasiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637