Joku vuosi sitten olin pitkästä aikaa onnellinen. Löysin oman paikkani, sielun kotini, jonne tunsin ensimmäistä kertaa kuuluvani. Oli paljon uusia ystäviä ja minulla oli hauskaa. Kun lähestyin tätä paikkaa, kuulin oikeasti rummutusta sydämmessä kun olin niin onnellinen. Sitten tapahtui kaikenlaista ja jouduin lähtemään pois. Vaikka käynkin siellä joskus tuo tunne on kadonnut. Jäljellä on vain yksinäisyys ja tyhjyys. En en tiedä minne kuulun, mikään ei tunnu enää kodilta. Mitään parempaa ei ole tullut tilalle ja moni muukin asia on huonosti.Ja kaikista suurin suru on niin suuri etten edes osaa sanoiksi puke. Miksi ja mihin kaikki hyvä katosi?
Aidolle näkijälle
3
169
Vastaukset
- Heps-kuk-kuu-näkijä
Joku vuosi sitten olin pitkästä aikaa onnellinen. Olit vai.
Löysin oman paikkani. Ai mistä?
Sielun kotini. Olivatko ne samassa paikkaa?
jonne tunsin ensimmäistä kertaa kuuluvani. Kerta se on ensimmäinenkin.
Oli paljon uusia ystäviä . Oli vai.
Minulla oli hauskaa. Sepäs mukavaa.
Kun lähestyin tätä paikkaa. Niin mitä sitten?
Kuulin oikeasti rummutusta sydämmessä. Kyse voi olla rytmihäiriöstä.
Kun olin niin onnellinen. Milloin olit onnellinen.
Sitten tapahtui kaikenlaista. Niin millaista?
Jouduin lähtemään pois. Kaikki loppuu aikanaan.
Vaikka käynkin siellä joskus. Älä käy enää.
Tuo tunne on kadonnut. Koita löytää se.
Jäljellä on vain yksinäisyys ja tyhjyys. Syö sellaisessa paikassa mahasi täyteen jossa on muitakin ihmisiä, niin mahasi tyhjyys katoaa.
En en tiedä minne kuulun. Ei sitä tiedä kukaan muukaan.
Mikään ei tunnu enää kodilta. Ei sitten jos niin sanot.
Mitään parempaa ei ole tullut tilalle. Ei ole sitten.
Moni muukin asia on huonosti. On sitten jos niin sanot
Ja kaikista suurin suru on niin suuri etten edes osaa sanoiksi puke. Ei niitä pueta.
Miksi ja mihin kaikki hyvä katosi?Mistä minä tiedän. - kyynel5ilmä
ylösnostoa..
- Ylösnosto
Vastausta odotan..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992