Joku vuosi sitten olin pitkästä aikaa onnellinen. Löysin oman paikkani, sielun kotini, jonne tunsin ensimmäistä kertaa kuuluvani. Oli paljon uusia ystäviä ja minulla oli hauskaa. Kun lähestyin tätä paikkaa, kuulin oikeasti rummutusta sydämmessä kun olin niin onnellinen. Sitten tapahtui kaikenlaista ja jouduin lähtemään pois. Vaikka käynkin siellä joskus tuo tunne on kadonnut. Jäljellä on vain yksinäisyys ja tyhjyys. En en tiedä minne kuulun, mikään ei tunnu enää kodilta. Mitään parempaa ei ole tullut tilalle ja moni muukin asia on huonosti.Ja kaikista suurin suru on niin suuri etten edes osaa sanoiksi puke. Miksi ja mihin kaikki hyvä katosi?
Aidolle näkijälle
3
254
Vastaukset
- Heps-kuk-kuu-näkijä
Joku vuosi sitten olin pitkästä aikaa onnellinen. Olit vai.
Löysin oman paikkani. Ai mistä?
Sielun kotini. Olivatko ne samassa paikkaa?
jonne tunsin ensimmäistä kertaa kuuluvani. Kerta se on ensimmäinenkin.
Oli paljon uusia ystäviä . Oli vai.
Minulla oli hauskaa. Sepäs mukavaa.
Kun lähestyin tätä paikkaa. Niin mitä sitten?
Kuulin oikeasti rummutusta sydämmessä. Kyse voi olla rytmihäiriöstä.
Kun olin niin onnellinen. Milloin olit onnellinen.
Sitten tapahtui kaikenlaista. Niin millaista?
Jouduin lähtemään pois. Kaikki loppuu aikanaan.
Vaikka käynkin siellä joskus. Älä käy enää.
Tuo tunne on kadonnut. Koita löytää se.
Jäljellä on vain yksinäisyys ja tyhjyys. Syö sellaisessa paikassa mahasi täyteen jossa on muitakin ihmisiä, niin mahasi tyhjyys katoaa.
En en tiedä minne kuulun. Ei sitä tiedä kukaan muukaan.
Mikään ei tunnu enää kodilta. Ei sitten jos niin sanot.
Mitään parempaa ei ole tullut tilalle. Ei ole sitten.
Moni muukin asia on huonosti. On sitten jos niin sanot
Ja kaikista suurin suru on niin suuri etten edes osaa sanoiksi puke. Ei niitä pueta.
Miksi ja mihin kaikki hyvä katosi?Mistä minä tiedän. - kyynel5ilmä
ylösnostoa..
- Ylösnosto
Vastausta odotan..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1179931Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki775012Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.694822Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.73290Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j142497Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1071730Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.551530- 471526
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota591444Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?661382