Demokratialle 1-0. Ojamäki sai toki huomautuksen, mutta mitä sitten, sellaisella voi pyyhkiä persiinsä.
Demokratia vs Ryhmäkuri
7
87
Vastaukset
- muuten.en.tietäisi
Nimi ainakin jäi kaupunkilaisille mieleen - siitä on hyvä jatkaa.
- HienoaTyötäMauri
Onhan demareissa ainakin omien sanojensa mukaan ollut ennenkin ns. vastarinnan kiiskejä, mutta enempi se on ollut vaan tyhjän huutelua ja on kuljettu oikeastaan kokoomuksen talutusnuorassa. Kapinoitu on vain persuja vastaan koska se on muoti-ilmiö.
- Paholaisentyömyyrät
Juuri näin, Demulit ovat painaneet lokaan oman työväen jalon aatteensa ja myyneet puoluesielunsa itse saatanalle, saatana on itse Kokoomuksen sielu ja sen käsikassarana toimii Hämeenlinnassa paikallinen Demarijärjestö.
Saatanaa ja sen kätyridemareita ei pysäytä eses pyhä vihkivesi eikä rukoukset, vaarnatappi on lyötävä suoraan kokoomuksen piiritoimiston oven karmin väliin ettei ovi aukea eikä paha pääse ulos! - NykOikeistolainen
Joko Ojamäki pyyhit sillä persiis? Monta ääntä jää saamatta seuraavissa vaaleissa. Muutenkaan ei enää sinua äänestettäisi, kun tyylisi valtuustossa on niin vastenmielisen mariseva ja aina vastahankainen.
- VaiMitenSeOn
Kumpiko on tärkeämpi, puolueen vaiko puolueen paikallisjärjestön kanta?
Ojamäki ei ole rikkuri jos tuumaillaan demareiden kantaa valtakunnan tasolla.- 65438
Kenties et tunne asiaa koska kirjoitat mitä kirjoitat. Ei kysymys ollut puolueen vai paikallisosaston kannasta vaan Hämeenlinnan kaupungin kannasta.
- elintilaa.demokratialle
Ryhmäkuri eli matriisi alkaa murtumaan. Mitä pikemmin sen parempi kaupunkilaisille. Demokratia valtaa alaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798