Kumpikin on

kukaonseoikeaaa

niin rakas ja tärkeä omalla tavallaan. Toisen tunnen pidemmältä ajalta ja toinen tuoreempi tuttavuus. Miten voi mennäkin näin sekaisin tunteiden kanssa :/

28

501

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitäsilläselviää

ota molemmat!

• olikotuovitsi

Ei se taida olla oikein hyvä idea :D

• ketälie

Oletko jo valinnut, mut nämä on tullut myöhemmin?

• Valinnutjokumppanin

Ehkä olet jo valintasi tehnyt?

• ihansinkkunätässä

No en ole.

• Helpponakkisulle

Tämä on helppoa. Se pitempiaikainen koska tunteet kestäneet pitkään.

• Onkoap

m vai n

• apvastaaa

Nainen olen.

• Totuus_on_tämä
        apvastaaa kirjoitti:

Nainen olen.

Siis mies

• Rohbl

Ootsä molempien kanz zekoillu tai tunneex osapuolet?

• apvastaa

En ole sekoillut mitään. En ainakaan tämän uuden tuttavuuden kanssa.
        Paremminkin voisin tuntea, mutta molemmat tuntuu sellaisilta sielunsukulaisilta, että heti alussa jo tuntuivat tutuilta vaikken tuntenut vielä lainkaan.

• kiitosriittäänyt

Jos olet hän, niin minä ainakin jättäydyn ihan itse pois ja lähden. Minä en rupea tuollaisiin kotkotuksiin enää yhtään. Ihan rauhassa saatte viettää keskenänne loppuelämän. Hyvästi!

• Eiolesinunhäneltä
        kiitosriittäänyt kirjoitti:

Jos olet hän, niin minä ainakin jättäydyn ihan itse pois ja lähden. Minä en rupea tuollaisiin kotkotuksiin enää yhtään. Ihan rauhassa saatte viettää keskenänne loppuelämän. Hyvästi!

Ja kenenköhän luulet tuon kirjoittajan olevan?

Ei ole sinun kaipaamasi nainen, joten ei ehkä kannata tämän aloituksen takia tehdä ratkaisuja kaivattusi suhteen.

• haista.pask

Vuoropäivinä toisen kanssa ja sitten toisen ja pian alkaakin menemään sekaisin kumman kanssa sitä pitikään tavata ja kummalle aina lähetteleekään niitä viestejään.

• tässävastaussulle

Minä teen sinun puolestasi valinnan ja se on se toinen. Tällaiseen peliin en lähde mukaan!

• apvastaa

Eikait tämä mitään peliä ole kun kummankaan tunteista en edes varmuudella tiedä!!!
        Eli sinällänsäkin aika vaikea tilanne jo siltä osin.

Vuosia tätä toista odotellut, eikä hän tunteistansa puhu eikä pukahda(eikä myöskää hirveesti näytä) niin ehkei niitä sitten ole? Tiedä sitten mikä on totuus? Itse olen kädetön enää ottamaan selvää!!!!

• Järki_suhteet
        apvastaa kirjoitti:

Eikait tämä mitään peliä ole kun kummankaan tunteista en edes varmuudella tiedä!!!
        Eli sinällänsäkin aika vaikea tilanne jo siltä osin.

Vuosia tätä toista odotellut, eikä hän tunteistansa puhu eikä pukahda(eikä myöskää hirveesti näytä) niin ehkei niitä sitten ole? Tiedä sitten mikä on totuus? Itse olen kädetön enää ottamaan selvää!!!!

Kyllä oman kumppaninsa tunteet pitäisi tuntea. Vai oletteko suhteessa ihan kaverillisesti

• apvastaa

Ei minulla ole minkään näköistä suhdetta yhtään kenenkään kanssa joten siksin ihan turhaa syyttelyä!

• Lopeta_jo_lutka
        apvastaa kirjoitti:

Ei minulla ole minkään näköistä suhdetta yhtään kenenkään kanssa joten siksin ihan turhaa syyttelyä!

Toisen noista kanssa on

• Lopeta_jo_lutka
        apvastaa kirjoitti:

Vai tuliko jo ero kun sinulla oli toinen jo valmiina??

Se on oikein pettävillr lumpuille. Jättää se seuraavakin

• Enarvomitään

Tämä ei ole minulta. Minä tiedän, ketä rakastan.

• Nfnmcmögäht

Kannattaa ainakin tutustua paremmin siihen uuteen tuttavuuteen. Voi olla että sitten sinulle selkiytyy kumman haluaisit.
      Ei ehkä kannata tehdä päätöstä vielä tässä vaiheessa kun et kovin pitkältä ajalta tunne sitä toista, eivätkä tunteesi häneen ole kestäneet vielä kauaa.

• ensuinpäinryntäämihkää

No näin mä vähän olen suunnitellut tekevänkin :) Ja kun hänen kanssaan nähdään kuitenkin ihan selvänä ja arkena, eikä missään baari olosuhteissa.

• ensuinpäinryntäämihkää

Paitsi että jos ihan järjellä ajatellaan niin olen kyllä viettänyt jo tähän asti hänen kanssaan enemmän aikaa mitä hänen kanssaan jonka olen tuntenut pidempään, hassua mutta totta. Eli periaatteessa minun pitäisi tuntea jopa hänet paremmin.

• Yhdenkanssakerrallaan
        ensuinpäinryntäämihkää kirjoitti:

Paitsi että jos ihan järjellä ajatellaan niin olen kyllä viettänyt jo tähän asti hänen kanssaan enemmän aikaa mitä hänen kanssaan jonka olen tuntenut pidempään, hassua mutta totta. Eli periaatteessa minun pitäisi tuntea jopa hänet paremmin.

"ensuinpäinryntäämihkää" oletko rehellisesti kertonut, että tapailet useampaa vai valehteletko molemmille? Miten itse toivoisit itseäsi kohdeltavan ja miltä tuntuisi, jos sinusta pohdittaisiin samoin tällä palstalla? Valinnat elämässä ovat helppoja, kun omat tunteet eivät ole sekaisin ja selvittämättä.

• ensuinpäinryntäämihkää

No en oikeastaan kyllä tällä hetkellä ns. tapaile kumpaakaan. Uudenpaa tuttavuutta näen säännöllisesti mutta ne eivät ole mitään treffejä, liittynee harrastukseen.
        Ja tätä vanhempaa tuttavuutta en ole aikoihin edes nähnyt eikä mitään käryä mitä hän nykyään minusta edes ajattelee, eli hänen kanssaankin näkeminen pitkästa aikaa voisi kirkastaa ajatuksiani.

• vahvemmat

Kumpaan ne tunteet ovat vahvemmat?

• Pyhhhhhh

Ei ole ainakaan minulle! Minua ei oteta, minua saadaan. Ja se et ole sinä se saaja-osapuoli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5020
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1169
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1089
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1083
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      959
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      723
    Aihe