Enhän minä yksinkertaisesti

eivaihtoehtoja

voi jäädä sinua koko loppuelämäkseni odottelemaan (kun mitään et selvästikää edes aio yrittää) ja sinä tiedät että mitä en enää mitään voi itse tehdä, joten kait se täytyy sit koittaa jatkaa matkaa eteenpäin!!

14

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laitaekaakirjainta

Kuka olet?

• eikirjaimia

Sitä virhettäkään en taida enää tehdä.

• olenrehellinen

Minun mielestä kenenkään ei kannata odottaa ketään monia vuosia, jos kerran ihminen on kertonut viihtyvänsä hyvin yksin eikä kaipaa ketään.

• kerroppatyhmälle

Kuka niin on sanonut?

• luonasikävin

Saat luvan tavata muita. Eiköhän tämä pitäisi olla sulle selvä ilman sanomisia. Se mitä meidän pitäisi olla on molempien päätös. Tämäkään on syysi tuohon ymmärtämiseen? Eli jos nyt ymmärrät niin saat luvan jatkaa jonkun muun kanssa. Älä odottele enempää. Sillä et tiedä miksi näin päätin enkä tule sulle kertomaan. Saat jäädä uskoon että sinä tämän päätti. Mutta kai tämäkin mielenkiinto minuun on juuri tämä. Älä turhaan odota vaan kuten sinun pitäisi tietää jo etten tule luoksesi enään.

• olethomo

Sen takia päätit.

• Totallywantingyou

Niin... Voisin kirjoittaa samoin. Miehelle. Olenkin todennut, että ”he’s just not that in to you”. Ei vaan kiinnosta tarpeeksi, joku syy siihen on miksi ei mikään etene. Ehkä kuvittelin kaiken, tai sitten tulkitsin sellaisen kaverillisen kiinnostuksen/kohteliaisuuden väärin. Kuitenkin olen aina jostain syystä aistinut tai huomannut, että jotain kiinnostusta olisi, kun olemme olleet tekemisissä hänen kanssaan. Tiedä sitten. Mysteeriksi jää.

En tiedä mitä odotan vai odotanko mitään. Tosiaalta en muutenkaan etsi mitään. Mutta kieltämättä voi olla, että olen halunnut odottaa häntä. Ehkä vaan muut eivät kiinnosta. Edes ajatus muista. Kun kerran on sellainen hänen kaltainen tyyppi siinä olemassa lähistöllä. Kuitenkin liian kaukana...

En keksi mitään muuta syytä miksi et haluaisi yrittää tutustua enemmän. Et vain tee sitä. Harmi... Voi paska, suoraan sanottuna.

• tarkentavakysymys

Olemme olleet", kiinnitti huomioni. Eli et ole ollut kaksin hänen kanssaan?

• Totallywantingyou

Olen ollut kaksin. Olemme siis olleet, minä ja hän. Ei kuitenkaan missään kovin intiimissä tilanteessa.

• Ajatuksissani
        Totallywantingyou kirjoitti:

Olen ollut kaksin. Olemme siis olleet, minä ja hän. Ei kuitenkaan missään kovin intiimissä tilanteessa.

Onko kauankin aikaa,kun kaksin olette olleet?

• Totallywantingyou

Ei ole kauan!

• Rakkauttahänelletoivon

Aina viimeinen sana oltava. Ei kunnioitusta mieheen. Sekaisin on asiat jos täällä niitä oikoo tms.

Kaikkea hyvää hänelle tulisielu. Onnea ja Toivoa matkaasi.

• Just-_-

Mun syytä kaikki juu ja itsehän et ole valmis tekemään enää tämän eteen mitään. Luuletko että tälläistä draamaa kukaan jaksaa, miksi et vain tule ole ja nauti seurasta. Pidetään hauskaa ja nautitataan. Jutellaan ja tutustutaan, ilman kiirettä. Älä jännitä, äläkä pelkää, en mä pure. Mut täällä nää asiat ei tuu selviämään. Katotaan irl.

• viimeinensanani

Ei multa tämä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe