Vertaistukea kaivattaisiin... Eli tyttökissamme 1,5v sairastui pari vk sitten virtsatulehukseen, lisänä kuume ja hengitys raskasta koko ajan. Sai ab:t sun muut. Silti huononi vaan. Käytin 3x el:llä. Lääkkeet eivät meinanneet lopussa mennä alas -kakoi niitä. Su sitten nestem slääkkeen annossa sai kamalan rääkymiskohtauksen ja kakoi ne ulos. Hengitys oli siis jo ennen sitä suu auki -heng ja raskasta ja se vaan maukui äänettä. Kissa kitui siis 1,5vk kököttäen ja vain nukkuen. Lopussa ei syönyt. Eläinlääk suositteli puh lopetusta ja mies lopetti sen. Ikävä, suru ja syyllisyys on todella raskasta kantaa, vaikka otettiin heti kaksikin uutta kisua. Sairastan siis masennusta muutenkin ja kissa oli todella ihana ja hyvin rakas koko perheellemme. Kuinka päästä yli tästä.... Miksi ja jos -kysymykset pyörivät mielessä!
Kissan kuolema
Depistelijä
2
289
Vastaukset
- onsiinäki
koita nyt hyvä ihminen päästä elämään jotenkin käsiksi. ei yksi katti voi maailman loppua tarkoittaa.
- Niisk1
Moi. Oma kissani kuoli tänään. Oli kuitenkin jo 15vuotias, mutta silti kuolema tuli täysin yllätyksenä. Ikävä ja järkytys on aivan järkyttävää. Itken silmät päästä. Ymmärrän tuskasi, voimia siihen. Toivon että pääsen tästä yli ja ihanat muistot kissasta jäävät sydämeen. Kaikkea hyvää sinulle tuskan keskellä </3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027