pakkomielelle kaivatustasi? Kyttäätkö ja seuraatko häntä? Et kuitenkaan uskolla lähestyä häntä.
Onko sinulla
25
402
Vastaukset
- miehillekysymystä
Lisäksi haluat olla toiselle täydellinen versio itsestäsi. Kuitenkin vain pintapuolisesti.
- vielävieläap
Eihän sitä kukaan halua myöntää ;)
- seliseliseliseli
Mitä vittua tuo edes tarkoittaa?
Että ihminen voisi olla täydellinen versio toiselle myös sisäisesti?
Hanki vittu apua.
- entietenkäänseuraa
Enkä kyttää. Lähinnä välttelen, etten hömelöi mitään isompia. Melkein pelottaa kun kohta nähdään enempi, mietin jo miten selviän sun lähellä..
- miehillekysymystä
Eihän nähdä? Eikä ilmeisesti puhutakaan. En tiennyt, että sinulla on kammo puhua tuntemattomille.
- Varmuustuleesisältäpäin
Pelko pois ei pelättävää, hävettävää. Hän odottaa ja haluaa tavata. Olen varma siitä.
- miehillekysymystä
Eikö tässä ole jo tarpeeksi kauan odoteltu??!!
- tykkäänkatsella
Koetan rajoittaa kyttäystä, ei vain aina onnistu :)
- miehillekysymystä
Hyvin ristiriitaista on kytätä toista, mutta sitten ei ole valmis tekemään lähestymisen eteen mitään. Samalla loukkaa sitä ketä kyttää, kun on niin välinpitämätön. Ei kuulosta kovin unelmien miehelle. Miehen kuuluisi olla avoin kaikille vaikka ei olisi kiinnostunut. Edes kohtelias, jos toinen yrittää lähestyä.
- minkässillemahtaa
Minä nyt vaan olen tämmöinen.. :/
- miehillekysymystä
minkässillemahtaa kirjoitti:
Minä nyt vaan olen tämmöinen.. :/
Voisit edes ajatella miltä minusta tuntuu tuollainen käytös. Kuinka loukkaavaa ja alentavaa toista kohtaan. Tajuatkohan itsekään pystytkö edes hetkeksi miettimään miltä sinusta itse tuntuisi olla tilanteessani..?
- enosaamuutakaan
miehillekysymystä kirjoitti:
Voisit edes ajatella miltä minusta tuntuu tuollainen käytös. Kuinka loukkaavaa ja alentavaa toista kohtaan. Tajuatkohan itsekään pystytkö edes hetkeksi miettimään miltä sinusta itse tuntuisi olla tilanteessani..?
En kyllä mitenkään pahalla tarkoita. :(
- miehillekysymystä
enosaamuutakaan kirjoitti:
En kyllä mitenkään pahalla tarkoita. :(
Et tarkoita millään tavalla. Se eniten loukkaa, kun on vain hiljaisuus. Halusit loukata aivan selvästi. Mieti, että olen kuitenkin tuntematon sinulle. Näinkö kohtelet kaikkia sinua lähestyviä tuntemattomia? Törkeää ja toista loukkaavaa.
- vaikeaamuuttua
Et tarkoita millään tavalla. Se eniten loukkaa, kun on vain hiljaisuus. Halusit loukata aivan selvästi. Mieti, että olen kuitenkin tuntematon sinulle. Näinkö kohtelet kaikkia sinua lähestyviä tuntemattomia? Törkeää ja toista loukkaavaa.
Melkeinpä joo kohtelen. Sitä vain sulkeutuu kuoreen kun on liikaa huonoja kokemuksia naisista. Tyydyn vain ihailemaan kaukaa. Se on turvallisempaa.
- miehillekysymystä
vaikeaamuuttua kirjoitti:
Melkeinpä joo kohtelen. Sitä vain sulkeutuu kuoreen kun on liikaa huonoja kokemuksia naisista. Tyydyn vain ihailemaan kaukaa. Se on turvallisempaa.
Voisitko kokeilla tulla ja lähestyä? Et menetä siinä mitään. Olen kuitenkin ihan tuntematon ja vain hyvällä mielellä liikenteessä. Voisit myös kunnioittaa sitä mitä olen tehnyt ja olen itsekin ylittänyt rajani takiasi. Ei se ole reilua, että sinä sitten jäät mukavuusalueellesi ja itse olen omani jo ylittänyt. Mutta jos et pysty siihen niin jatkan sitten matkaa. Tiedä vain, että kerran me täällä eletään..
- tiedänkyllä
Voisitko kokeilla tulla ja lähestyä? Et menetä siinä mitään. Olen kuitenkin ihan tuntematon ja vain hyvällä mielellä liikenteessä. Voisit myös kunnioittaa sitä mitä olen tehnyt ja olen itsekin ylittänyt rajani takiasi. Ei se ole reilua, että sinä sitten jäät mukavuusalueellesi ja itse olen omani jo ylittänyt. Mutta jos et pysty siihen niin jatkan sitten matkaa. Tiedä vain, että kerran me täällä eletään..
En kyllä taida pystyä siihen. Kiitos ymmärryksestä kuitenkin.
- miehillekysymystä
tiedänkyllä kirjoitti:
En kyllä taida pystyä siihen. Kiitos ymmärryksestä kuitenkin.
Sitten et pysty. Hyvä tietää jo nyt. Lähden sitten hakemaan uusia kokemuksia sellaisista ketkä haluavat vastata.
- Mielipidenaiselta
Hohhoijaa, mä oisin otettu jos mun kuvia etsis, itse katselen kuviaan harva se päivä ja aina ne on yhtä ihanaa katsottavaa.
- viestit_naiselta
Yks asia on pistäny silmään jollain on pakkomielle jostain miehestä kyssäreistä päätellen . . .
- miehillekysymystä
Pakkomielle ei ole hänestä.
- ystävättunnetaankin
On se ikävää kun pitää roikkua toisessa vaikka hyvin tietää etten haluaisi mitään tai minkäänlaista seurantaa enkä tuota esittämistä. Se että vielä uskoo että olisin hänen takiaan jotenkin tilanteessa jossa jotain pitäisi hävetä on sen oma mielikuvitus. Sain kyllä selville kuka minua seuraa ja miksi. Siinäpä kun seuraa säälittävä tapaus. Luulee olevansa jotenkin muka niin toipunut ja asiat selvillä mitä minä elämässäni teen. Toki en totuutta edes kertonut. Koska ei se minua sen jälkeen enään vaivannut kun päätöksen tein mitä aijon tehdä. Minäkin epäilen että olen sille pakkomielle. Eihän asiat menneet ihan niinkuin suunnittelin. Mutta eiköhän kun saan esitettyä välinpitämätöntä ja vielä saan sen ymmärtämään että on vapaa tekemään kuten haluaa. Toki jouduin keksimään sen niin että muut ovat suojattu jos se onkin sairas. Kadun että leikkiin ryhdyin. Kunpa voisin nämä viisi vuotta saada pyyhkäistä pois ja palata normaaliin elämään. En kaipaa siksikään kun vainoaa minua tämän tästä. Eikä edes kysy rehellisesti mitä ajattelen hänestä. Siinäpä kyttää ja seuraa olen jo siihen tottunut. Mutta toki olen varovainen sen suhteen.
- HuoliHuomisesta
Minusta kans aika manipuloivaa maanitella ja syyllistää toista, purkaa omaa pahaa oloaan tuntemattomaan ja ajatella sitä omaa kohdettaan, jonka käytökseen on pettynyt? Oletan tämänkin kirjoittelun olevan terapiaa, jolla purkaa omaa pahaa oloaan? Näillä minäkin puran omaani täällä, pettymyksiä, pettymysten perään, mutten syyllistä siitä muita. Itse kärsin omista tekemisistäni, enkä ole ylpeä, tyytyväinenkään, ehkä aika korjaa tilanteeni paremmaksi?
Aika näyttää, turha stressata sillä, murheita on suurempiakin olemassa. Avoimin mielin kohti tulevaan. Elämä opettaa niin hyvässä kuin pahassakin. Minusta ei kannata ryhtyä pakkomielteisiin tilanteisiin, vaan ymmärtää poistua tilanteesta, kun lähtökohdat onnistumiselle menneet. Toivoa on hyvä olla paremmasta, mutta pakkoa ei.- Tällaistakinon
Omista mokista tulee syyteltyä itseään, mutta joskus se toinen osapuoli on ihan oikeasti käyttäytynyt todella ala-arvoisen paskamaisesti.
Vai mitä tuumaisit, jos samalla tykkäisin sinusta ja sitten vetäisin sinua tahallani turpaan niin kovaa kuin pystyisin ilmoittamalla, kuinka menenkin tästä taas panemaan toista.
Mokia yms. sattuu helposti kaiken keskellä, mutta tuollainen ei mene mokailun, epävarmuuden tai minkään muunkaan inhimillisyyden piikkiin.
Silloin ne onnistumisen mahdollisuudet on menneet siinä, että tällainen ihminen on käyttäytynyt siten, että on melko mahdotonta kuvitella enää pystyvänsä elämään parisuhteessa ihmisen kanssa. Vaikka tunteita olisi kuinka paljon tahansa.
Mutta ei se mitään, ainahan voi sitten mennä panemaan sitä jotain toista.
En ole ap, mutta oli sanottava, kun tällaistakin on tullut nähtyä.
Pelkästään tuo tunteiden ristiriita on niin mieltä hajottava asia, ettei sitä voi sanoin kuvailla.
- Epävarmajamustisoli
Ei. Aluksi seurasin yhtä tyyppiä koska pelkäsin että julkaisee somessa vaikka mitä. Luotto kun oli pohjamudis...
Nyt leikkii muiden kanssa👍 - eisehaluaminuamenettää
Seuraan toki mutta en kaipaa sitä vaan vihaan. Ei osaa olla aikuinen. Itse alkoi leikkimään ja kun annoin sille mahdollisuuden jutella ei vastaa. Joten kiehukoot mudissaan miten tahtoo ja minun tyydyttävä selvitykseen minkä sain. Katkeruutta se toi paljonkin mutta osaan itse olla aikuinen jonka käytös on pettymyksestä huolimatta asiallinen. Näen kyllä että taitaa edelleen soppiaan keitellä ja kiusaa. Olen sanonut ettei antaisi kiusata itseään. Vannoo ja kertoo jopa näyttäen yhteydenotot jotta voidaan kotona saada asiat kuntoon. Itsehän se tämän valitsi ja täällä kotona vaaditaan nyt täyttä totuutta. Samoin vaadin että saan kaikki tarkistaa aika ajoin. Puhelimen , fasebook ja Messengerin että watsabb viestit. Muutoin emme tuosta kiusaajasta pääse eroon. Ja kaikki vain sillä että luotti toisen tarkoitukseen kaverina kävi auttamassa. Ei se osaa edes hävetä tai pelätä eikä ajattele edes kun meillä yhteisiä tuttuja. Toki kotona jo asiat korjaantuivat kun avoimesti näytämme. Näitä sairaita löytyy jotka ovat pakkomielteisesti välillä yhteyttä ottaen ja yrittää saada toista luokseen. Onneksi näki mikä oli ja pelasti meidät. Katson että tästä selviää avoimesti ja ehkä jonkun mielestä typerästi mutta muuta keinoa me ei löydetty. Kun minä en pysty sanaan luottamaan ja toinen ei pysty todistamaan sitä paskaa mitä mulle tulee. Näytän aina mitä saan ja puolisoni mitä hän saa. Mutta sairas pakkomielteinen on kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261