Olen ollut yhtäjaksoisesti vuosia erään työeläkeyhtiön maksamalla kuntoutustuella ja yllättäin sieltä tulikin päätös ettei jatkoa myönnetä. Ja kun soitin asiasta työeläkeyhtiöön tuntui kun vastannut henkilö olisi iloinen kun hakemukseni kohdalla kävi noin. Todella törkeää jättää ihminen yllättäin tyhjän päälle vaikka on selkeät terveydelliset perusteet jatkolle. Sitten vain kehotettiin hakemaan te-toimistoon työnhakijaksi. Kovasti taas pohdin sitä pitäisikö päättää päivänsä ja lähettää kyseiseen työeläkeyhtiöön kiitos kortti, että te ajoitte tähän ratkaisuun.
Toivottavasti joku jengi pahoinpitelee tuon puhelinvastanneen henkilön ja teloittaa hänen perheensä. Olen hyvin suivaantunut ylimielisestä asenteestansa.
Suomessa on todella paljon työttömiä ja pienellä eläkkeellä olevia henkilöitä joilla on vielä isot velat esimerkiksi ex-kumppanin toiminnan seurauksena kaatunut niskaan eikä mikään taho auta niissä. Sitten vielä tapahtuu jotain tälläistä. Helpoin voisi olla päättää päivänsä siinäpä jäävät velkojat näppejään nuolemaan ja työeläkeyhtiö voi taas olla iloinen itsestään. Tätä vaihtoehtoa ne ei ehkä tule ajatelleeksi luulevat voivansa loputtomasti kiusata kuin toisen vaan olisi pakko ottaa vain kaikki pska vastaan vaan ei ole.
Työeläkeyhtiö petti
6
502
Vastaukset
- Peukkua
Ole onnellinen, sinut on todettu terveekdi!!!
- dsdsfee
Eihän kuntoutustuella voi ikuisesti olla. Tarkoitus on kuntoutua. Nähtävästi sinä et kuntoutunut ja et ole riittävästi raihnainen että olisit saanut pysyvän tk-eläkkeen.
Jos tuntuu että pysyvä eläke olisi tarpeen niin kannattaa alkaa metsästämään uusia b-todistuksia eikä voivotella. Parhaat lausunnot muuten saa kun on tällaisiin lausuntoihin erikoistuneessa työkykyarvionnissa. Työkkärin kauttakin sellaiseen voi päästä yhteiskunnan piikkiin.- Deddend
Huonoja neuvoja annoitte hänelle. Varmasti hän jo nuo tietääkin.
Niin tai sitten voi päättää päivänsä siihen on nykyisin hyviä tehokkaita menetelmiä tänäpäivänä. Hyödyt on mittaamattomat: ei velkavankeutta, ei verojenmaksua, ei tarvi välittää em. päätöksistä. Ei sitä ole pakko alistua mielivaltaisiin päätöksiin. Äskeisien vastaajien kettuilukin voi jokin epätoivoinen käsittää vihjailuna että, voisi olla helpompaa antaa vaan kaiken olla ja poistua.
Mielestäni pitäisi saada sellaisia yrityksiä jotka tarjoaa neuvontaa tähän asiaan. Kun lisää heikennyksiä tulee joissa ihmisiltä viedään toimeentulo varmasti pieni tuloisten ja vaikean tilanteen keskellä on kysyntää sille ohituskaistalle mikä mahdollistaa pois pääsyn.
- kotikutonen
Käykää allekirjoittamassa tämä kansalaisaloite https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2837 Vakuutus- ja eläkelaitosten lääkäreiltä poistettava mielivaltainen oikeus kumota potilasta hoitavan lääkärin lausuntoja. Tapaturmavakuutuslain 41 d § muuttaminen siten että tuo mielivaltaisuus poistuu.
- alalala
Minkä yhtiön? Ja miksi jatkoa ei myönnetty? Mitkä olivat ne perustelut? Nämä kun tietäisi niin olisi helpompi vastata kysymykseen.
- Olisko_Keva
Vaikuttaa uhkaavasti Kevan toiminnalta. Nehän tekee sitä että, vuosia maksetaan määräaikaista eläkettä sitten yllättäin ilmoitetaankin nyt oletkin kuntoututunut vaikka hakijan sinne toimittamissa lausunnoissa kerrotaan päinvastaista. Siellä on myös töissä henkilöissä joilta voi kysyä lisätietoja hakemukseen liittyen henkilöitä jotka oikein pilkallisella ilkeällä äänen sävyllä ja sellaisin sanankääntein esittävät asian että, jää käsitys kuin saisi jotain henkilökohtaista nautintoa kun hakijan hakemus on hylätty. En yhtään ihmettele itsetuhoisia ajatuksia jne. niille jotka joutuu asioimaan Kevan kanssa. Nimiäkin voisi laittaa mutta vaikuttaa, että joku ulisee kuitenkin vaikka asiasta mainittaisi virkailijan nimi joten nimiä ei nyt mainita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569