Työeläkeyhtiö petti

NoKomment

Olen ollut yhtäjaksoisesti vuosia erään työeläkeyhtiön maksamalla kuntoutustuella ja yllättäin sieltä tulikin päätös ettei jatkoa myönnetä. Ja kun soitin asiasta työeläkeyhtiöön tuntui kun vastannut henkilö olisi iloinen kun hakemukseni kohdalla kävi noin. Todella törkeää jättää ihminen yllättäin tyhjän päälle vaikka on selkeät terveydelliset perusteet jatkolle. Sitten vain kehotettiin hakemaan te-toimistoon työnhakijaksi. Kovasti taas pohdin sitä pitäisikö päättää päivänsä ja lähettää kyseiseen työeläkeyhtiöön kiitos kortti, että te ajoitte tähän ratkaisuun.

Toivottavasti joku jengi pahoinpitelee tuon puhelinvastanneen henkilön ja teloittaa hänen perheensä. Olen hyvin suivaantunut ylimielisestä asenteestansa.

Suomessa on todella paljon työttömiä ja pienellä eläkkeellä olevia henkilöitä joilla on vielä isot velat esimerkiksi ex-kumppanin toiminnan seurauksena kaatunut niskaan eikä mikään taho auta niissä. Sitten vielä tapahtuu jotain tälläistä. Helpoin voisi olla päättää päivänsä siinäpä jäävät velkojat näppejään nuolemaan ja työeläkeyhtiö voi taas olla iloinen itsestään. Tätä vaihtoehtoa ne ei ehkä tule ajatelleeksi luulevat voivansa loputtomasti kiusata kuin toisen vaan olisi pakko ottaa vain kaikki pska vastaan vaan ei ole.

6

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peukkua

      Ole onnellinen, sinut on todettu terveekdi!!!

    • dsdsfee

      Eihän kuntoutustuella voi ikuisesti olla. Tarkoitus on kuntoutua. Nähtävästi sinä et kuntoutunut ja et ole riittävästi raihnainen että olisit saanut pysyvän tk-eläkkeen.

      Jos tuntuu että pysyvä eläke olisi tarpeen niin kannattaa alkaa metsästämään uusia b-todistuksia eikä voivotella. Parhaat lausunnot muuten saa kun on tällaisiin lausuntoihin erikoistuneessa työkykyarvionnissa. Työkkärin kauttakin sellaiseen voi päästä yhteiskunnan piikkiin.

      • Deddend

        Huonoja neuvoja annoitte hänelle. Varmasti hän jo nuo tietääkin.

        Niin tai sitten voi päättää päivänsä siihen on nykyisin hyviä tehokkaita menetelmiä tänäpäivänä. Hyödyt on mittaamattomat: ei velkavankeutta, ei verojenmaksua, ei tarvi välittää em. päätöksistä. Ei sitä ole pakko alistua mielivaltaisiin päätöksiin. Äskeisien vastaajien kettuilukin voi jokin epätoivoinen käsittää vihjailuna että, voisi olla helpompaa antaa vaan kaiken olla ja poistua.

        Mielestäni pitäisi saada sellaisia yrityksiä jotka tarjoaa neuvontaa tähän asiaan. Kun lisää heikennyksiä tulee joissa ihmisiltä viedään toimeentulo varmasti pieni tuloisten ja vaikean tilanteen keskellä on kysyntää sille ohituskaistalle mikä mahdollistaa pois pääsyn.


    • kotikutonen

      Käykää allekirjoittamassa tämä kansalaisaloite https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2837 Vakuutus- ja eläkelaitosten lääkäreiltä poistettava mielivaltainen oikeus kumota potilasta hoitavan lääkärin lausuntoja. Tapaturmavakuutuslain 41 d § muuttaminen siten että tuo mielivaltaisuus poistuu.

    • alalala

      Minkä yhtiön? Ja miksi jatkoa ei myönnetty? Mitkä olivat ne perustelut? Nämä kun tietäisi niin olisi helpompi vastata kysymykseen.

      • Olisko_Keva

        Vaikuttaa uhkaavasti Kevan toiminnalta. Nehän tekee sitä että, vuosia maksetaan määräaikaista eläkettä sitten yllättäin ilmoitetaankin nyt oletkin kuntoututunut vaikka hakijan sinne toimittamissa lausunnoissa kerrotaan päinvastaista. Siellä on myös töissä henkilöissä joilta voi kysyä lisätietoja hakemukseen liittyen henkilöitä jotka oikein pilkallisella ilkeällä äänen sävyllä ja sellaisin sanankääntein esittävät asian että, jää käsitys kuin saisi jotain henkilökohtaista nautintoa kun hakijan hakemus on hylätty. En yhtään ihmettele itsetuhoisia ajatuksia jne. niille jotka joutuu asioimaan Kevan kanssa. Nimiäkin voisi laittaa mutta vaikuttaa, että joku ulisee kuitenkin vaikka asiasta mainittaisi virkailijan nimi joten nimiä ei nyt mainita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe