yksi viesti ollut aika selkea ;) muttet mitään siihen reagoinut, etkä myöskään "tominut" mitenkään joten... :/
Eiks se mun lähiaikojenkin
17
515
Vastaukset
- Niinehkä
Viesti? Niin, oli yksi viesti. Mutta en tiedä mitä se tarkoitti. Loppupeleissä. Jos se oli vain vitsi..?
- mitenvoiluullaa
Luuletko oikeasti että oli?
- Niinehkä
En voi tietää. Joskus tuntuu niin vahvasti että olen vain kuvitellut kaiken, että tulkitsisin selvääkin selvemmän viestin jotenkin negatiivisesti. On niin vaikea uskoa, että sä oikeasti...
- VoiTapoja
Niinehkä kirjoitti:
En voi tietää. Joskus tuntuu niin vahvasti että olen vain kuvitellut kaiken, että tulkitsisin selvääkin selvemmän viestin jotenkin negatiivisesti. On niin vaikea uskoa, että sä oikeasti...
Juuri noin. Olet kuvitellut liikaa. Aloittaja on Laura eikä Leena. Keskustelet sinulle umpituntemattoman höntsyn kanssa kuin tuntisit. Voi aikoja.
- Niinehkä
Totta, tuskin kyseessä se tyyppi. Mutta tämä viesti mistä puhun, ei ollut peräisin tältä palstalta.
- toteanvain
Niinehkä kirjoitti:
Totta, tuskin kyseessä se tyyppi. Mutta tämä viesti mistä puhun, ei ollut peräisin tältä palstalta.
Tai olla T lle tämä viesti....vai?
- apkommentoiii
Kyllä oli.
- apkommentoiii
ap ei ainakaan ole!!
- Joootääl
Siis Leena joo! Kyllähän mä niitä stringinnaruja mielellään paukuttelen! Hehe!
- vinkannutäällä
eipä näistä nyt oikein ota selvää. Ehkäpä näitä ei vaan voi ottaa tosissaan. Ei auta, kuin tosielämässä tehdä. Kyllä täällä eilen oli yksi juttu, mistä oikeestaan tulitki mun ajatuksiin.
- vinkkisuoraanpuhelimeen
Täällä ei voi kuin arvailla mitkä voisi olla itselle. Puhelimeen kun sellainen vinkki ilmestyisi niin ei siinä tarvitsisi epäröidä mitään.
- Seuraavallakerrallaselke
Ei se mikään selkeä viesti ollut. Jätti enemmän kysymyksiä kuin sain vastauksia.
- kryptinenoli
Juuri niin teki. Ihan älytöntä. Siis kirjaimellisesti.
- helppoahantuo
No kysyitkö ne kysymykset sitten?
- Varattuakaipaat
Tämän päiväinen viesti oli selvä. Ja teit itsesi taas...no jääkööt sanomatta.
- Kysynvain
Puhutko kirjoitetusta viestistä vai käytöksen välittämästä viestistä? Oisit nyt kertonut loppuun asti millaisen teki itsestään.
- ketämeinaat
Ei tietoa viestistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse684500Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1113387Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.291940Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881192- 90939
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817