Ennustaja ?

Liinas75

Kuka luokitellaan ennustajaksi ?
On varmasti hyvä kysymys. Olin noin 6kk huonompi osaisten seurassa työni puolesta.
Kuuntelemalla katsomalla eleitä tiesin menneisyyden ja todella pelottavaa oli nähdä tulevaan . Kysyn siis paremmilta ja kokeneemmilta tätä . Jos samassa huoneessa on enemmän kuin yksi ihminen kanssasi niin miten saat kohdistettua? Minä en pysty pitämään menneisyyden ihmisiä pois vaan he tulevat samaan istuntoon. Miksi kutsun itseäni kun näen päivittäin kuolleita jotka haluavat myös kommunikoida kauttani ? Tulevaisuus myös paljon selkeämpi nähdä kuin menneisyys.
Jos joku tietää kysymykséeni edes jonkinlaisia vastauksia niin olisin kiitollinen.
Minut tavoitat [email protected]

8

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinikkasavolainen1961

Heippa...... uteliaisuuttani oletko Mariella Lahdesta ???????
      Kävin sinulla vuosi sitten .
      Laitoin vuestin niin tapaisin toki uudelleen.

• Opastajakenties

Sulle on annettu lahja, pystyt toimimaan viestien välittäjänä ja näet myös tulevia asioita. Ennustaja on ehkä väärä sana kuvaamaan sinua tai ketään muutakaan. Mulla oli tuttava, jolla oli näkemisen lahja, hän koki sen raskaaksi ja ei mielellään käyttänyt sitä. Hän kerran katsoi jotain mulle, mutt ei halunnut kaikkea kertoa, ehkä näki sen mitä mun kohdalle elämä toi ja halus pitää tiedon itsellään. Oli nähnyt myös enneunia.

• Sitä ei voi ymmärtää kuinka itselle on luonnollista ja muut eivät usko kuten tässäkin viestiketjussa.
        Monesti tietää etukäteen tapahtumia hereillä ja unessa.
        Ystäväsi on oikeassa kun sanoo raskaaksi.
        Itseäni helpottaa nämä kun puhun ääneen.
        Mieheni monesti alussa ei uskonut lainkaan ennenkuin palaset loksastivat paikoilleen.

• Melko merkillistä, ettei ennustajaa saa kutsua oikealla nimellä. Satunnainen lukija varmaan osaa ennustaa millä nimellä ennustajaa kutsuisin, jos se pysyisi seinällä.

• Mikä on ennustajan oikea nimi ?
        Itse en tiedä

• VL.Kominkinen

Miksi kutsun itseäni kun näen päivittäin kuolleita jotka haluavat myös kommunikoida kauttani ?
      Vastaus: Dorkaksi. Suosittelen sairaalaan menoa, lepareita ja sähköä ennen kuin ne kommunikoijat kehoittavat tekemää jotain älytöntä

• Miksi kehottaisivat tekemään älytöntä . Eivät kuolleet puhu kuin elossa olevat sujuvasti. Se on aivan muuta...

• meitsivain

Pystytkö välittämään viestejä tuonpuoleisesta näin netin välityksellä kenellekään?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      147
      7386
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      179
      5301
    3. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      14
      4178
    4. KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!

Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa
      Hybridi- ja sähköautot
      7
      4118
    5. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      75
      3884
    6. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      30
      3419
    7. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      2941
    8. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      104
      2837
    9. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      67
      2385
    10. Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu
      Maailman menoa
      104
      2245
    Aihe