Ennustaja ?

Liinas75

Kuka luokitellaan ennustajaksi ?
On varmasti hyvä kysymys. Olin noin 6kk huonompi osaisten seurassa työni puolesta.
Kuuntelemalla katsomalla eleitä tiesin menneisyyden ja todella pelottavaa oli nähdä tulevaan . Kysyn siis paremmilta ja kokeneemmilta tätä . Jos samassa huoneessa on enemmän kuin yksi ihminen kanssasi niin miten saat kohdistettua? Minä en pysty pitämään menneisyyden ihmisiä pois vaan he tulevat samaan istuntoon. Miksi kutsun itseäni kun näen päivittäin kuolleita jotka haluavat myös kommunikoida kauttani ? Tulevaisuus myös paljon selkeämpi nähdä kuin menneisyys.
Jos joku tietää kysymykséeni edes jonkinlaisia vastauksia niin olisin kiitollinen.
Minut tavoitat [email protected]

8

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinikkasavolainen1961

Heippa...... uteliaisuuttani oletko Mariella Lahdesta ???????
      Kävin sinulla vuosi sitten .
      Laitoin vuestin niin tapaisin toki uudelleen.

• Opastajakenties

Sulle on annettu lahja, pystyt toimimaan viestien välittäjänä ja näet myös tulevia asioita. Ennustaja on ehkä väärä sana kuvaamaan sinua tai ketään muutakaan. Mulla oli tuttava, jolla oli näkemisen lahja, hän koki sen raskaaksi ja ei mielellään käyttänyt sitä. Hän kerran katsoi jotain mulle, mutt ei halunnut kaikkea kertoa, ehkä näki sen mitä mun kohdalle elämä toi ja halus pitää tiedon itsellään. Oli nähnyt myös enneunia.

• Sitä ei voi ymmärtää kuinka itselle on luonnollista ja muut eivät usko kuten tässäkin viestiketjussa.
        Monesti tietää etukäteen tapahtumia hereillä ja unessa.
        Ystäväsi on oikeassa kun sanoo raskaaksi.
        Itseäni helpottaa nämä kun puhun ääneen.
        Mieheni monesti alussa ei uskonut lainkaan ennenkuin palaset loksastivat paikoilleen.

• Melko merkillistä, ettei ennustajaa saa kutsua oikealla nimellä. Satunnainen lukija varmaan osaa ennustaa millä nimellä ennustajaa kutsuisin, jos se pysyisi seinällä.

• Mikä on ennustajan oikea nimi ?
        Itse en tiedä

• VL.Kominkinen

Miksi kutsun itseäni kun näen päivittäin kuolleita jotka haluavat myös kommunikoida kauttani ?
      Vastaus: Dorkaksi. Suosittelen sairaalaan menoa, lepareita ja sähköä ennen kuin ne kommunikoijat kehoittavat tekemää jotain älytöntä

• Miksi kehottaisivat tekemään älytöntä . Eivät kuolleet puhu kuin elossa olevat sujuvasti. Se on aivan muuta...

• meitsivain

Pystytkö välittämään viestejä tuonpuoleisesta näin netin välityksellä kenellekään?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1220
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1028
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      819
    7. 75
      786
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      20
      769
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      719
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe