Ennustaja ?

Liinas75

Kuka luokitellaan ennustajaksi ?
On varmasti hyvä kysymys. Olin noin 6kk huonompi osaisten seurassa työni puolesta.
Kuuntelemalla katsomalla eleitä tiesin menneisyyden ja todella pelottavaa oli nähdä tulevaan . Kysyn siis paremmilta ja kokeneemmilta tätä . Jos samassa huoneessa on enemmän kuin yksi ihminen kanssasi niin miten saat kohdistettua? Minä en pysty pitämään menneisyyden ihmisiä pois vaan he tulevat samaan istuntoon. Miksi kutsun itseäni kun näen päivittäin kuolleita jotka haluavat myös kommunikoida kauttani ? Tulevaisuus myös paljon selkeämpi nähdä kuin menneisyys.
Jos joku tietää kysymykséeni edes jonkinlaisia vastauksia niin olisin kiitollinen.
Minut tavoitat [email protected]

8

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinikkasavolainen1961

Heippa...... uteliaisuuttani oletko Mariella Lahdesta ???????
      Kävin sinulla vuosi sitten .
      Laitoin vuestin niin tapaisin toki uudelleen.

• Opastajakenties

Sulle on annettu lahja, pystyt toimimaan viestien välittäjänä ja näet myös tulevia asioita. Ennustaja on ehkä väärä sana kuvaamaan sinua tai ketään muutakaan. Mulla oli tuttava, jolla oli näkemisen lahja, hän koki sen raskaaksi ja ei mielellään käyttänyt sitä. Hän kerran katsoi jotain mulle, mutt ei halunnut kaikkea kertoa, ehkä näki sen mitä mun kohdalle elämä toi ja halus pitää tiedon itsellään. Oli nähnyt myös enneunia.

• Sitä ei voi ymmärtää kuinka itselle on luonnollista ja muut eivät usko kuten tässäkin viestiketjussa.
        Monesti tietää etukäteen tapahtumia hereillä ja unessa.
        Ystäväsi on oikeassa kun sanoo raskaaksi.
        Itseäni helpottaa nämä kun puhun ääneen.
        Mieheni monesti alussa ei uskonut lainkaan ennenkuin palaset loksastivat paikoilleen.

• Melko merkillistä, ettei ennustajaa saa kutsua oikealla nimellä. Satunnainen lukija varmaan osaa ennustaa millä nimellä ennustajaa kutsuisin, jos se pysyisi seinällä.

• Mikä on ennustajan oikea nimi ?
        Itse en tiedä

• VL.Kominkinen

Miksi kutsun itseäni kun näen päivittäin kuolleita jotka haluavat myös kommunikoida kauttani ?
      Vastaus: Dorkaksi. Suosittelen sairaalaan menoa, lepareita ja sähköä ennen kuin ne kommunikoijat kehoittavat tekemää jotain älytöntä

• Miksi kehottaisivat tekemään älytöntä . Eivät kuolleet puhu kuin elossa olevat sujuvasti. Se on aivan muuta...

• meitsivain

Pystytkö välittämään viestejä tuonpuoleisesta näin netin välityksellä kenellekään?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe